ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά

1.038 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2025)
Η πολύ καλή επίδοση στο Elk Test αλλά και η δική μας, προσωπική εμπειρία δίνουν σε Junior, Puma και Mokka προτεραιότητα, αν κάποιος ψάχνει μικρό SUV με ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Η πολύ καλή επίδοση στο Elk Test αλλά και η δική μας, προσωπική εμπειρία δίνουν σε Junior, Puma και Mokka προτεραιότητα, αν κάποιος ψάχνει μικρό SUV με ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Η γνώμη

Τελικά ποιο αξίζει περισσότερο; Η διαφορετική κλίμακα τιμής οριοθετεί και το target group στο οποίο απευθύνεται το κάθε αυτοκίνητο, έχοντας πάντοτε υπόψιν ότι μιλάμε για τρία μοντέλα που θα κεντρίσουν τα βλέμματα των περαστικών, αλλά και το δικό σου οδηγικό ενδιαφέρον. Η Junior είναι η ακριβότερη ωστόσο έχει το συν του αυτόματου κιβωτίου και του ονόματος Alfa Romeo, το Opel Mokka είναι το φθηνότερο όμως με ελλείψεις σε εξοπλισμό, έτσι λοιπόν το Puma μοιάζει πιο ισορροπημένη επιλογή με κορυφαίο χώρο αποσκευών.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Alfa Romeo Junior Ibrida 1, 2 DCT-6 145 PS Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS  Opel Mokka 1,2T 136 PS
Κινητήρας*      
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199 999 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 3/12 3/12
Τροφοδοσία 'Aμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V 'Aμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V 'Aμεσoς ψεκασμός + turbo
Ισχύς βενζινοκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 136/5.500 125/6.000 136/5.000
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750 170/1.400-4.500 (210/1.750 με overboost) 230/1.750
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 27/- 16/- -
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 55/- 55/- -
Συνδυαστική ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 145/- 125/6.000 136/5.000
Συνδυαστική ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/- 170/1.400-4.500 (210/1.750 με overboost) 230/1.750
Κιβώτιο Αυτόματο 6 σχέσεων e-DCS6 Χειροκίνητο/6 Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.380 1.316 1.275
       
Eπιδόσεις      
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,6 10 9,7
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,6 (με kickdown) 7,2/9,5 με 4η/5η 6,5/9 με 4η/5η
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 5,7 (με kickdown) 10,6/13,7 με 4η/5η 9,4/13,3 με 5η/6η
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 206 191 204
       
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)      
Μέση εργοστασιακή* 4,9 5 5,5
Μέση δοκιμής 7,3 7 6,8
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 44 42 44
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 0,89/0,43 (συνολική/ωφέλιμη) 0,38/- -
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 111 121 127
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Alfa Romeo Junior Ibrida 1, 2 DCT-6 145 PS Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS  Opel Mokka 1,2T 136 PS
ESP * * *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * * *
Σύστήμα Lane Asist * * *
Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού * * *
Σύστήμα Αναγνώρισης Σημάτων Κ.Ο.Κ. * * *
Αερόσακοι 6 6 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* */* */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ. */* */* */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */- */- */*
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */* */* */*
Κλιματισμός Αυτόματος 1-ζωνικός Αυτόματος 1-ζωνικός Αυτόματος 1-ζωνικός
Πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής Ψηφιακός 10,25 ιντσών/Έγχρωμη 10,1 ιντσών Ψηφιακός 12,8 ιντσών/Έγχρωμη 12 ιντσών Ψηφιακός 10 ιντσών/Έγχρωμη 10 ιντσών
Σύστημα Πλοήγησης - * *
Υποβοήθηση παρκαρίσματος Πίσω αισθητήρες Πίσω αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας Πίσω αισθητήρες
Ατμοσφαιρικός φωτισμός - * -
Cruise control * * *
Ζάντες αλουμινίου * (17'') * (17'') Ο
Ρεζέρβα Κιτ επισκευής ελαστικού Κιτ επισκευής ελαστικού Κιτ επισκευής ελαστικού
Προβολείς Full LED Full LED Full LED
Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας - * *
Αισθητήρας βροχής * * *
Εγγύηση μηχ. Μερών 4 χρόνια ή 160.000 χλμ. 8 χρόνια ή 100.000 χλμ. 5 χρόνια ή 75.000 χλμ.
Έκδοση Ibrida Titanium Mokka
Τιμή από (ευρώ)      
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Alfa Romeo Junior Ibrida 1, 2 DCT-6 145 PS Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS  Opel Mokka 1,2T 136 PS
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Γόνατα ΜακΦέρσον Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 302 χλστ. Αερ. Δίσκοι 278 χλστ. Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι 249 χλστ. Ταμπούρα 228 χλστ. Δίσκοι 281
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,6 37,2 36,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) ΔΑ 1.567/1.526 1.548/1.548
Στροφές τιμονιού 2,6 2,6 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,5 10,4 11,1
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 68,7/71,5 67,2/69,1 με 5η/6η 67,7/69 με 5η/6η
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/55 R18 215/55 R17 215/55 R18
Ελαστικά δοκιμής Goodyear EfficientGrip Performance 2 Continental EcoContact 6 Goodyear EfficientGrip 2 SUV
Διαστάσεις (χλστ.) Alfa Romeo Junior Ford Puma Opel Mokka
Κεφάλι οδηγού 130 110 128
Κεφάλι πίσω 40 31 38
Πλάτος εμπρός 1355 1.372 1.365
Πλάτος πίσω 1310 1.297 1.325
Πόδια πίσω 130 112 155
Χώρος αποσκευών (λτ.) 415 456+80 Mega Box 350
Απόσταση από το έδαφος ΔΑ 163 ΔΑ
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.173x1.781x1.505 4.186x1.805x1.550 4.151x1.791x.1534
Μεταξόνιο 2.557 2.588 2.557
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών  

Σελίδα 1Junior Vs Mokka Vs Puma: 3 trendy & ευχάριστα στο δρόμο SUV πόλης
Σελίδα 2Εξοπλισμός - Σχεδίαση
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 4Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά