ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις

1.035 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2025)
Ανάλογα το οδηγικό πρόγραμμα (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), αλλάζει είτε η απόκριση του κινητήρα και οι στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport, είτε η λειτουργία του ESP για τα Sl
3 Φωτογραφίες »

Ανάλογα το οδηγικό πρόγραμμα (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), αλλάζει είτε η απόκριση του κινητήρα και οι στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport, είτε η λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.

Πάει ηλεκτρικά στην πόλη η αυτόματη Junior, diesel στο ταξίδι το Puma, οικονομικό αν και αποκλειστικά βενζινοκίνητο το Mokka


Ο 1.200άρης PureTech Opel Mokka αποτελεί τη βάση για το ήπια υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis, φέροντας συγκεκριμένες τεχνικές διαφοροποιήσεις - επεμβάσεις, που αύξησαν την απόδοση και βελτίωσαν την αξιοπιστία του (π.χ. χρήση καδένας αντί ιμάντα).
3 Φωτογραφίες »

Ο 1.200άρης PureTech Opel Mokka αποτελεί τη βάση για το ήπια υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis, φέροντας συγκεκριμένες τεχνικές διαφοροποιήσεις - επεμβάσεις, που αύξησαν την απόδοση και βελτίωσαν την αξιοπιστία του (π.χ. χρήση καδένας αντί ιμάντα).

Όπως είχαμε τρία επίπεδα τιμής, έτσι έχουμε και τρία «επίπεδα τεχνολογίας», με δύο mild hybrid αυτοκίνητα και ένα καθαρό βενζινοκίνητο. Ακόμα όμως και στα δυο mhev (Junior και Puma) η εκτέλεση είναι διαφορετική.
 
Καταρχάς, η Alfa Romeo Junior Ibrida των 145 ίππων έχει μία τεχνολογία που θυμίζει πολύ full υβριδικό, καθώς εκτός όλων των άλλων έχει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Μέσα σε αυτό είναι τοποθετημένος ένας ηλεκτροκινητήρας 27 ίππων ο οποίος βοηθά το βασικό θερμικό μοτέρ (1,2 PureTech) κυρίως σε αστικές συνθήκες, αναλαμβάνοντας να κινεί το αμάξωμα του μικρότερου SUV της Alfa. Ελέω αυτής της διευρυμένης ηλεκτρικής λειτουργίας εντός πόλης η Alfa Romeo Junior Ibrida έχει χαμηλή κατανάλωση στον αστικό ιστό (6,5 λτ./100 χλμ) και συγκρατημένη σε μέσες συνθήκες οδήγησης (7,3 λτ./100 χλμ.).
 
Εξηλεκτρισμένη τεχνολογία συναντάμε και στο Ford Puma, όπου ο 3κύλινδρος 1,0 EcoΒoost με τα 125 άλογα έχει τη βοήθεια του ήπια υβριδικού συστήματος μίζας-γεννήτριας 48V και το bonus των 50 Nm στις χαμηλές στροφές. Αυτό το στοιχείο σε συνδυασμό με την ικανότητα του κινητήρα να «σβήνει» τον ένα από τους τρεις κυλίνδρους υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου διατηρούν χαμηλά τη μέση κατανάλωση (6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα «καίει» σαν… diesel με μόλις 4,1 λτ..
 
Η εισαγωγική έκδοση του Opel Mokka μπορεί να μην έχει κάποιο ηλεκτρικό boostάρισμα, όμως αυτό δεν την εμποδίζει στο να έχει χαμηλή κατανάλωση. Ο 1.200άρης PureTech αποδίδει 136 άλογα (μόνο το Mokka έχει τέτοιο σύνολο σε ολόκληρο τον Όμιλο Stellantis), την ώρα που στην οδήγηση σε πόλη και ταξίδι «καίει» λιγότερα από 7 λίτρα στα 100 χλμ..
 
Κατά τα άλλα, λογικό και επόμενο είναι η Junior με το αυτόματο κιβώτιο και τα περισσότερα άλογα να πλεονεκτεί σε επιδόσεις (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,6 και 5,7 δλ., αντίστοιχα). Ακολουθούν κατά σειρά Mokka και Puma, που πάντως έχουν καλές ρεπρίζ δεδομένου του χειροκίνητου κιβωτίου τους.

Σελίδα 1Junior Vs Mokka Vs Puma: 3 trendy & ευχάριστα στο δρόμο SUV πόλης
Σελίδα 2Εξοπλισμός - Σχεδίαση
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 4Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά