ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό - Χώροι

1.037 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2025)
Η υλοποίηση της καμπίνας της Alfa Romeo Junior έχει οδηγοκεντρική προσέγγιση με το ταμπλό, το κάθισμα και την κεντρική κονσόλα να φέρνουν τον οδηγό στο κέντρο των εξελίξεων.
5 Φωτογραφίες »

Η υλοποίηση της καμπίνας της Alfa Romeo Junior έχει οδηγοκεντρική προσέγγιση με το ταμπλό, το κάθισμα και την κεντρική κονσόλα να φέρνουν τον οδηγό στο κέντρο των εξελίξεων.

Οδηγοκεντρικό εσωτερικό για την Alfa Romeo, «ψαρωτική» 12άρα οθόνη για το Ford, όμορφο ψηφιακό πάνελ για το Opel


Η έκδοση ST-Line έχει συγκεκριμένες πινελιές στο εσωτερικό του Ford Puma (π.χ. υφασμάτινη επένδυση με κόκκινη ραφή και καλύμματα μαρσπιέ αλουμινίου), με το στάνταρ εξοπλισμός πάντως να φέρει τη μεγάλη οθόνη αφής (12 ιντσών) και τον αντίστοιχο ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,8 ιντσών).
5 Φωτογραφίες »

Η έκδοση ST-Line έχει συγκεκριμένες πινελιές στο εσωτερικό του Ford Puma (π.χ. υφασμάτινη επένδυση με κόκκινη ραφή και καλύμματα μαρσπιέ αλουμινίου), με το στάνταρ εξοπλισμός πάντως να φέρει τη μεγάλη οθόνη αφής (12 ιντσών) και τον αντίστοιχο ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,8 ιντσών).

Περνάμε στο εσωτερικό, όπου η οδηγοκεντρική προσέγγιση της Alfa Romeo Junior έχει την τιμητική, όπως φυσικά και οι απαραίτητα «Alfa» λεπτομέρειες. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε το φίδι από το λογότυπο της μάρκας, που εδράζει στο κέντρο των στρογγυλών αεραγωγών. Από εκεί και πέρα, βλέπουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,1 ιντσών και οθόνη αφής 10,25 ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
 
Στο ανανεωμένο Ford Puma η (κακά τα ψέματα) μικρή touchscreen έχει αντικατασταθεί από μία catchy 12άρας επιφάνειας οθόνη, η οποία υποστηρίζει το επίσης αναβαθμισμένο σύστημα SYNC 4 του brand. Ο πίνακας οργάνων είναι στις 12,8 ίντσες ενώ η ποιοτική κατασκευή βαδίζει στο ίδιο μονοπάτι με την Junior, αφού υπάρχει προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης στα αποκλειστικά σκληρά πλαστικά.
 
«Μισό» κλικ πιο χαμηλά βρίσκεται το Opel Mokka, αν και σε σχέση με τα επίπεδα της κατηγορίας μιλάμε για αυτοκίνητο με αξιόλογη ποιότητα κατασκευής. Αυτό, πάντως, που σίγουρα θα εκτιμήσει κάποιος είναι το όμορφο ψηφιακό «μωσαϊκό». Είναι το Pure Panel, με τις δύο οθόνες των 10 ιντσών, τοποθετημένες σε ενιαία διάταξη, με εκείνη του infotainment να έχει φορά στραμμένη προς τον οδηγό.

Χώροι για 4 ενήλικους επιβάτες, No.1 σε πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία το Puma

Χωροταξικά, πρόκειται για τρία αυτοκίνητα που στο εσωτερικό τους έχουν πάνω-κάτω παρόμοιες μετρήσεις. Το φάρδος του πίσω καθίσματος είναι επαρκές για 2 ενήλικους επιβάτες, με το Mokka να είναι πιο άνετο ως προς τον «αέρα» για τα πόδια (15,5 εκ. έως την πλάτη των πίσω επιβατών).
 
Πηγαίνοντας προς τα πίσω, το Ford Puma έχει σαφές προβάδισμα ως προς το πορτ-μπαγκάζ του. Με συνολική χωρητικότητα στα 536 λτ. είναι το Νο.1 σε ολόκληρη την κατηγορία των μικρών SUV, δίνοντας στον χρήστη του ένα τεράστιο χώρο αποσκευών, στον οποίο ξεχωρίζει το MegaBox (2oς κρυφός χώρος 80 λίτρων, κάτω από το κυρίως δάπεδο).

Σελίδα 1Junior Vs Mokka Vs Puma: 3 trendy & ευχάριστα στο δρόμο SUV πόλης
Σελίδα 2Εξοπλισμός - Σχεδίαση
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 4Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά