" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tο 2,0 CDTI, που δοκιμάσαμε είναι το μοναδικό μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας με συμβατικό κινητήρα που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα infotainment με touchpad και η πιο εργονομική κεντρική κονσόλα.

Στο ποιοτικό και hi-tech πλέον εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής.

Το ανανεωμένο Opel Insignia μαζί με όλα τα άλλα καλά απέκτησε και έναν 2λιτρο CDTI κινητήρα, που στην έκδοση των 140 ίππων δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Δοκιμή: Ανανεωμένο Opel Insignia 2,0 CDTI

Διαβάστηκε από 20755 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2014

Το ανανεωμένο Opel Insignia μαζί με όλα τα άλλα καλά απέκτησε και έναν 2λιτρο CDTI κινητήρα, που στην έκδοση των 140 ίππων δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

 
Στα γρήγορα: 
• Κοστίζει €25.519
• Είναι 2,0 turbodiesel με 140 ίππους
• Καίει 3,7 λτ./100 χλμ. 
• Δεν πληρώνει τέλη

Η δοκιμή της βενζινοκίνητης 1,6 SIDI έκδοσης του ανανεωμένου Opel Insignia μας είχε αφήσει απόλυτα θετικές εντυπώσεις, τόσο για τον κινητήρα, όσο και για την συνολική εικόνα του αυτοκινήτου στο δρόμο. Σήμερα τα φώτα πέφτουν σε μια έκδοση, που υπό κανονικές συνθήκες οι οποίες αφορούν τον κυβισμό, δε θα είχε ιδιαίτερο εμπορικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Ωστόσο το 2,0 CDTI, που δοκιμάσαμε είναι το μοναδικό μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας με συμβατικό κινητήρα που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Βέβαια ο… ισολογισμός για τα τεφτέρια του κ. Στουρνάρα ισοσκελίζεται από τα βάρη που συνεπάγεται η κατοχή ενός μοντέλου 2,0 λτ.