Κελεπούρι ή βαρέλι χωρίς πάτο το… «καινούργιο» σου μεταχειρισμένο;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κελεπούρι ή βαρέλι χωρίς πάτο το… «καινούργιο» σου μεταχειρισμένο;

9.033 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2022)

Θέλεις να πάρεις καινούργιο και σου λένε 6, 10 και 12 μήνες αναμονή μιας και τα ετοιμοπαράδοτα είναι λίγα. Θα πάρεις ένα παλιό μεταχειρισμένo με γυρισμένα χιλιόμετρα, τιμή σχεδόν καινούργιου για να γλιτώσεις 5-10.000 ευρώ και να πληρώσεις 20.000 καύσιμα και πιθανές ζημιές;

Τα 5 χιλιάρικα που θα γλιτώσεις τώρα, θα τα πληρώσεις 20!

Οι χρόνοι αναμονής για την παράδοση ενός σύγχρονου και οικονομικού σε κατανάλωση αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας έχουν δυσκολέψει κάποιους υποψήφιους αγοραστές. Ως αποτέλεσμα, τα μεταχειρισμένα ανθίζουν και όπως αποδεικνύεται η μεγάλη ζήτηση έχει ανεβάσει τις τιμές, που είναι έως και 25% παραπάνω από τη ρεαλιστική τους αξία (!!!). Επιπλέον τα μεταχειρισμένα προ του 2017 σε γενικές γραμμές δεν έχουν τις καινούργιες τεχνολογίες για τη μείωση της κατανάλωσης (ήπια υβριδική τεχνολογία, σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων, εξελιγμένο start/stop κτλ.) και με την τιμή της βενζίνης να οδεύει στα 3 ευρώ, τα 5.000 ευρώ που θα γλιτώσεις τώρα, θα τα πληρώσεις 20.000 στην επόμενη 5ετία σε καύσιμα, γιατί πάλι η κατανάλωσή τους είναι μεγάλη. Χωρίς φυσικά να υπολογίζονται πιθανές βλάβες που θα προκύψουν από ένα κακοσυντηρημένο και με γυρισμένα χιλιόμετρα μεταχειρισμένo εισαγωγής. Ποιος δεν έχει δει μεταχειρισμένo εισαγωγής λίγων ετών και με ελάχιστα χιλιόμετρα; Αν ήταν εγχώριο ίσως να ήταν ευκαιρία, επειδή όμως είναι εισαγωγής, είναι πολύ πιθανό τα χιλιόμετρα που γράφει να είναι γυρισμένα. Γιατί;

Το γύρισμα των χιλιομέτρων είναι παράνομο. Ένα εγχώριο μεταχειρισμένo μπορεί να έχει και αυτό γυρισμένα χιλιόμετρα. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας ασυνείδητος που δεν διστάζει να παρανομήσει για να εισπράξει τη διαφορά τιμής. Όμως αυτή είναι και η μόνη περίπτωση να γυρίσουν τα χιλιόμετρα. Αντίθετα, στα αυτοκίνητα εισαγωγής, το γύρισμα των χιλιομέτρων μπορεί να έχει γίνει πριν το αυτοκίνητο πατήσει στην Ελλάδα. Έτσι στους κοινούς απατεώνες πρέπει να προσθέσουμε και όλους αυτούς στη χώρα προέλευσης. Οι πιθανότητες αυξάνουν σημαντικά.


Το γύρισμα στα χιλιόμετρα γίνεται σε λίγα δευτερόλεπτα από τους επιτήδειους.

Το γύρισμα στα χιλιόμετρα γίνεται σε λίγα δευτερόλεπτα από τους επιτήδειους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Βλέπεις το γύρισμα των χιλιομέτρων δεν είναι απαραίτητο να γίνει μόνο για την πώληση ενός αυτοκινήτου ως μεταχειρισμένou. Το πιθανότερο μάλιστα, είναι πως το γύρισμα έχει συμβεί πιο πριν. Η πιο κοινή περίπτωση έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα leasing από εταιρείες.

Αυτά τα αυτοκίνητα αποκτώνται με ρήτρα χιλιομέτρων. Δηλαδή οι εταιρείες δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για περισσότερα από κάποια χιλιόμετρα, και βάσει συμβολαίου, κάθε επιπλέον χιλιόμετρο χρεώνεται και μάλιστα πολύ. Έτσι αυτοκίνητα που βρέθηκαν με επιπλέον χιλιόμετρα προς το τέλος του κύκλου της χρονομίσθωσης, βάζουν κάποιους σε πειρασμό αντί να πληρώσουν τη ρήτρα, απλά να γυρίσουν τα χιλιόμετρα. Αυτό μπορεί να γίνει μία φορά, ή να γίνει περισσότερες φορές στη διάρκεια της χρονομίσθωσης ώστε σε κάθε σέρβις να «γράφονται» πάντα λιγότερα χιλιόμετρα από τα πραγματικά.

Η άλλη περίπτωση είναι η ακριβώς αντίθετη. Υπάλληλοι εταιρειών που πληρώνονται με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, όπως πωλητές, επιθεωρητές και άλλοι που κινούνται συνεχώς για να κάνουν τη δουλειά τους, μπορεί να γυρίσουν τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τους, όχι πίσω, αλλά εμπρός προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους. Φυσικά μετά το τέλος της διαδικασίας, και πριν το αυτοκίνητο αλλάξει χέρια, η εύκολη λύση, αφού η παρανομία δεν είναι πρόβλημα, είναι να γυριστούν πίσω, και γιατί όχι, ακόμη πιο πίσω από όσα θα ήταν κανονικά.

Και όλα αυτά πριν αυτά τα αυτοκίνητα φτάσουν στην Ελλάδα. Τι λέτε λοιπόν; Αν είναι τόσο πιθανό να έχουν τα αυτοκίνητα αυτά γυρισμένα χιλιόμετρα πριν καν εισαχθούν, μήπως καλό είναι να προσέχετε; Μήπως να μπεις στη digital έκθεση του Auto Τρίτη να δεις τα καινούργια μοντέλα που καίνε τα μισά από ότι ένα παλιό μεταχειρισμένo βενζίνης;


Καίνε τα μισά: Digital έκθεση του Auto Τρίτη
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center