Τα υβριδικά είναι μια σχετικά νέα τεχνολογία που εξαπλώνεται. Ξέρουμε να την χρησιμοποιήσουμε σωστά;
Ξέρεις να οδηγείς υβριδικό;
17.080 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2017)
Υβριδικό εγχειρίδιο - Mπορεί να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της αγοράς αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν μυστικά για το σωστό και αποδοτικό χειρισμό των υβριδικών. Ας δούμε πέντε σημεία που έχουν αξία και μπορούν να βοηθήσουν να εκμεταλλευτούμε καλύτερα ένα αυτοκίνητο με υβριδικό σύστημα.
Τα αυτοκίνητα με υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας δεν είναι κάτι καινούριο στους δρόμους μας και τις ζωές μας. Ωστόσο δεν είμαστε όλοι εξοικειωμένοι με τη λειτουργία τους και πώς μπορεί το ζευγάρι του θερμικού και του ηλεκτρικού κινητήρα να δουλέψει όσο το δυνατόν πιο εποικοδομητικά. Οι προδιαγραφές από το εργοστάσιο του κάθε κατασκευαστή δημιουργούν μοντέλα και σενάρια λειτουργίας τα οποία στοχεύουν σε ένα ισορροπημένο προφίλ ανάμεσα στις επιδόσεις, την ευχάριστη μετακίνηση και φυσικά τις χαμηλές ανάγκες σε καύσιμο. Για να γίνει αυτό πρέπει να καταλάβουμε κάποια πράγματα για τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν τα υβριδικά οχήματα αλλά και να δούμε κάποια εργαλεία, προφανή ή λιγότερο προφανή που συνήθως παρέχουν οι εταιρείες.
Εμείς ξεχωρίσαμε μια μικρή λίστα με σημαντικές πλευρές του θέματος και φτιάξαμε ένα μίνι εγχειρίδιο για τη σωστή χρήση του υβριδικού.
@Διομηδης εχω υβριδικό οποτε ναι αξιζει. Ελάχιστα έξοδα συντήρησης, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (ηταν και μηδενικά αλλα στο φορομπηχτικό κράτος που ζούμε τι περιμένεις), χαμηλό service Toyota, αν επιλέξεις xtra εγγύηση για τις μπαταρίες το κόστος ειναι πολυ μικρό. Πριν μέρες έκανα εναν έλεγχο στις μπαταρίες, εχουν βγάλει ήδη 180000χλμ και σύμφωνα με τον έλεγχο ειναι στο 92% της απόδοσής τους. Δε με εχει αφήσει ποτε το αυτοκίνητο και γενικότερα δεν εχω κανενα παράπονο απο την υβριδική τεχνολογια! Όλες οι εταιρείες επενδύουν στην υβριδική/ηλεκτρική τεχνολογια, οποτε εκει ειναι το μέλλον!
αξίζει να αγοράσεις υβριδικό αυτοκίνητο; σε βάθος 10ετίας που θα χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία θα πληρώσεις τα όσα γλίτωσες μέχρι ττότε;;
ας μας πει κάποιος που έχει ήδη στην κατοχή τέτοιο αμάξι.
...έλεος από πρώτη γενιά κι όλας Ιαπωνέζικη μάρκα και τώρα είμαι στην τρίτη!!!
ΕΣΥ ΩΣ ΞΕΡΟΛΑΣ, ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΑΛΑΝΙ ΠΟΣΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ Η ΜΙΑ ΤΗΣ HONDA KAI THΣ TOYOTA ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΦΠΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ;
ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΟΛΑ, ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΕ 500 ΑΛΟΓΑ ΟΧΗΜΑ, ΜΕ ΙΔΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΙΟ ΚΑΙΕΙ ΠΟΙΟ ΛΙΓΟ;
ΑΝΤΕ ΙΣΑ ΛΕΓΕ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΟΣ.-
Όχι κύριε Διομήδη, για εμένα προσωπικά δεν αξίζει!!! Βέβαια θα ακούσετε άπειρες γνώμες, όμως η τελική απόφαση είναι δική σας.-
Ας μας πουν την γνώμη τους και οι αυτοκινητιστές και όσοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, ειδικά οι παλιότεροι και με μεγαλύτερη ηλικία=ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 100 ΕΤΩΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Υβριδικό, πετρελαιοκίνητο, μετατροπή αέριο ή εργοστασιακό αέριο; Ας μας πουν την γνώμη τους!!!
@Διομηδης εχω υβριδικό οποτε ναι αξιζει. Ελάχιστα έξοδα συντήρησης, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (ηταν και μηδενικά αλλα στο φορομπηχτικό κράτος που ζούμε τι περιμένεις), χαμηλό service Toyota, αν επιλέξεις xtra εγγύηση για τις μπαταρίες το κόστος ειναι πολυ μικρό. Πριν μέρες έκανα εναν έλεγχο στις μπαταρίες, εχουν βγάλει ήδη 180000χλμ και σύμφωνα με τον έλεγχο ειναι στο 92% της απόδοσής τους. Δε με εχει αφήσει ποτε το αυτοκίνητο και γενικότερα δεν εχω κανενα παράπονο απο την υβριδική τεχνολογια! Όλες οι εταιρείες επενδύουν στην υβριδική/ηλεκτρική τεχνολογια, οποτε εκει ειναι το μέλλον!
Παντου εχεις άποψη λουκια φτάνει δηλαδή έλεος. Εχεις υβριδικό; οχι. Τότε τι άποψη εχεις; έλεος πια
αξίζει να αγοράσεις υβριδικό αυτοκίνητο; σε βάθος 10ετίας που θα χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία θα πληρώσεις τα όσα γλίτωσες μέχρι ττότε;; ας μας πει κάποιος που έχει ήδη στην κατοχή τέτοιο αμάξι.
Loukia ΞΕΡΟΛΑ ΚΙΟΛΑΣ ΞΕΡΩ Κ ΕΓΩ ΝΑ ''ΦΩΝΑΖΩ'' ΜΟΝΟ ΜΑΖΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΑΝ ΕΧΕΙΣ 3500ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΑ. ΕΧΕΙΣ ΥΒΡΙΔΙΚΟ; ΤΟΤΕ ΤΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ; ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΕ 500 ΑΛΟΓΑ; ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ; ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ. ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΞΕΡΟΛΑ.
...έλεος από πρώτη γενιά κι όλας Ιαπωνέζικη μάρκα και τώρα είμαι στην τρίτη!!! ΕΣΥ ΩΣ ΞΕΡΟΛΑΣ, ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΑΛΑΝΙ ΠΟΣΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ Η ΜΙΑ ΤΗΣ HONDA KAI THΣ TOYOTA ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΦΠΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ; ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΟΛΑ, ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΕ 500 ΑΛΟΓΑ ΟΧΗΜΑ, ΜΕ ΙΔΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΙΟ ΚΑΙΕΙ ΠΟΙΟ ΛΙΓΟ; ΑΝΤΕ ΙΣΑ ΛΕΓΕ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΟΣ.-
Όχι κύριε Διομήδη, για εμένα προσωπικά δεν αξίζει!!! Βέβαια θα ακούσετε άπειρες γνώμες, όμως η τελική απόφαση είναι δική σας.- Ας μας πουν την γνώμη τους και οι αυτοκινητιστές και όσοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, ειδικά οι παλιότεροι και με μεγαλύτερη ηλικία=ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 100 ΕΤΩΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!! Υβριδικό, πετρελαιοκίνητο, μετατροπή αέριο ή εργοστασιακό αέριο; Ας μας πουν την γνώμη τους!!!