Ποιες τεχνολογίες ταυτίζετε με ποιες μάρκες; Αν θέλετε ντίζελ, αυτόματο ή βενζινοκίνητο, ποια θα προτιμήσετε;
Μάρκες & Τεχνολογίες
4.798 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2015)
Eίναι δυνατόν να διαλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το τι μας γυάλισε; Ή μήπως να διαλέγουμε με βάση το τι τεχνολογία θέλουμε; Εσείς Ποιες τεχνολογίες ταυτίζετε με ποιες μάρκες; Αν θέλετε ντίζελ, αυτόματο ή βενζινοκίνητο, ποια θα προτιμήσετε;
autotriti team
Φτιάχνουν όλοι οι κατασκευαστές τα ίδια αυτοκίνητα; Όχι. Κάποιοι κάνουν κάτι καλύτερο στον έναν ή τον άλλον τομέα. Σήμερα που οι οδηγοί είμαστε πιο ενημερωμένοι από ποτέ, είναι δυνατόν να διαλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το τι μας γυάλισε; Ή μήπως να διαλέγουμε με βάση το τι τεχνολογία θέλουμε; Τι λέτε;Αν θέλετε μικρομεσαίο βενζινοκίνητο για να είναι φθηνό, αλλά τούρμπο για να πηγαίνει, τι μάρκα θα αγοράσετε; Δεν είναι λογικό να δείτε πρώτα ποιος κατασκευαστής έχει αυτή τη στιγμή το μοτέρ που σας ταιριάζει και μετά να δείτε αν το αυτοκίνητο που φτιάχνει σας αρέσει;Δεν είναι λίγο περίεργο να κάνετε το αντίθετο; Αν λοιπόν το καλύτερο μικρό τούρμπο βενζίνης το διαθέτει αυτή τη στιγμή η Ford στο Focus, δεν είναι λογικό να αρχίσετε να ψάχνετε από το 1.000άρι με τα 100 ή 125 άλογα σε αυτό το μοντέλο;Αν πείτε πως θέλετε σώνει και καλά ντίζελ, δεν θα δείτε πρώτα το νέο Astra που έχει το πιο ισχυρό 1.600άρι ντίζελ στην αγορά; Και οι άλλοι έχουν, αλλά η Opel έχει κάτι που την ξεχωρίζει στον τομέα.Στην ίδια λογική θα μπείτε αν θέλετε αυτόματο. Πρώτα θα πάτε να δείτε το Golf αφού γνωρίζετε πως η VW με τα κιβώτια DSG είναι η πρώτη μάρκα που έφερε την τεχνολογία στα μικρομεσαία και παραμένει να την προσφέρει, πουλώντας στην Ευρώπη τα περισσότερα αυτόματα μικρά και μικρομεσαία.Αν θες υβριδικό, για παράδειγμα, το Auris δεν είναι απλά μονόδρομος, αλλά είναι και σίγουρα η καλύτερη λύση αφού μιλάμε για ένα υβριδικό από την Toyota. Το Auris θα προσελκύσει βέβαια αγοραστές και με άλλες προτεραιότητες. Τους ατμοσφαιρικούς για παράδειγμα, αφού προσφέρει την πιο εξελιγμένη γκάμα ατμοσφαιρικών κινητήρων σήμερα, για όσους δεν θέλουν τούρμπο και κυνηγούν νούμερα κατανάλωσης πιο κοντά στην πραγματικότητα.Είναι περίεργο να κοιτάξεις να αγοράσεις αυτοκίνητο με βάση το κύριο χαρακτηριστικό που αναζητάς και έτσι να επιλέξεις μάρκα και μοντέλο, και όχι να δεις ποιο σου αρέσει στο μάτι και να συμβιβαστείς μετά με ότι αυτό προσφέρει;
Εσείς όμως τι κάνετε; Ποια τεχνολογία κοιτάτε και σε ποια μάρκα; Γιατί; Και τελικά ποιος είναι ειδικός σε τι; Τι λέτε;
Η δική μου επιλογή ξεκινάει απο το θέμα της αξιοπιστίας οπότε προσανατολιζομαι στην Ασία και ξεκιναω απο την Ιαπωνία... Εν συνεχεία ψαχνω την ιδανικοτερη αναλογία επιδοσεων-οικονομίας σε συνδιασμο με τα ευρύτερα εξωδα του οχήματος και καπου εκει έρχεται και το γουστο.....
Αν πήγαινα σε diesel θα επέλεγα 1,5 ή 1,6 με χαμηλή ιπποδύναμη(95-105) και πιο συγκεκριμένα θα πήγαινα σε κάποιο μικρομεσαίο που φοράει τον κινητήρα της Renault...(κάτι μου βρωμάει στα diesel με υψηλές ιπποδυνάμεις και μου φαίνεται ανούσιο)
Τελικά πήγα σε βενζίνη επιλέγοντας ecoboost 1,5 γιατί θεωρώ πως ο 1,0 καταπονείται σε βαριά αμαξώματα πάνω από 1300 κιλά με αποτέλεσμα υψηλότερη κατά πολύ από το προσδοκώμενο κατανάλωση και <<αβαρείες >> μετά από χιλιόμετρα...όλα τα παραπάνω συνυπολογίζοντας της οδηγικές μου συνήθειες.
Η δική μου επιλογή ξεκινάει απο το θέμα της αξιοπιστίας οπότε προσανατολιζομαι στην Ασία και ξεκιναω απο την Ιαπωνία... Εν συνεχεία ψαχνω την ιδανικοτερη αναλογία επιδοσεων-οικονομίας σε συνδιασμο με τα ευρύτερα εξωδα του οχήματος και καπου εκει έρχεται και το γουστο.....
Είμαι γκαζάκιας οπότε για μένα βενζινοκίνητο περισσότερο γιατί ακόμα και με ντίζελ δεν θα έχω μειωμένη κατανάλωση :) Με αυτό το σκεπτικό ναι μεν το Ford αλλά θα περιμένω και την απάντηση του ανταγωνισμού. Η τίμια και αξιόπιστη Hyundai π.χ. μέχρι τέλος του έτους θα έχει το δικό της 1000άρι με 100+ άλογα.
Η Nissan το 1988 είχε τον κινητήρα MA09ERT (supercharger plus turbocharger) /930 cc / 108 hp / 5600 rpm.
Το International Loadstar 1700 (1962 έως 1979) που είχαμε στην υπηρεσία ήταν με διπλό ξηρό συμπλέκτη. Και μάλιστα στην αλλαγή των δίσκων η ρύθμιση του πλατό γίνονταν στον πάγκο.
Το ποσό καλοί είναι η σημερινοί diesel κινητήρες ο χρόνος θα δείξει. Γιατί από τα αμιγώς μαντεμένια σύνολα φτάσαμε στα αμιγώς αλουμινένια.
Δεν υπάρχει παρθενογένεση εκτός των υβριδικών ίσως.
Αν είσαι άσχετος αγοράζεις έτσι, αν όχι αγοράζεις με βάση τις ανάγκες και το γούστο σου και όχι με το τι σου έχει κολλήσει το μάρκετινγκ μιας εταιρείας στο μυαλό, πχ ακριβώς αυτά που αναφέρατε.
Καλό είναι κάποιος να κοιτάει τις πραγματικές του ανάγκες και να έχει προσδιορίσει το γιατί θέλει ένα αυτοκίνητο και το τί ζητάει από αυτό. Από εκεί και έπειτα, καταλήγει εφόσον έχει εξετάσει όλες τις επιλογές τις αγοράς στην κατηγορία αυτή. Καθοριστικό ρόλο θα πρέπει να παίζει η αξιοπιστία, η ασφάλεια, η εγγύηση και από εκεί και πέρα να ικανοποιούνται οι ανάγκες του οδηγού: είτε αυτό έχει να κάνει με το γούστο, με τους χώρους, τις επιδόσεις, την καινοτομία κλπ.
Εγώ πάλι βλέπω ποιο αμάξι κάνει τις καλύτερες πωλήσεις και το κοιτάω πρώτο. Για παράδειγμα στην βενζίνη το Nissan micra έχει στο τρίμηνο περισσότερες πωλήσεις από fiesta και yaris μαζί. Και στα μικρά πετρελαιοκίνητα το fiesta έχει πατώσει στην όγδοη θέση πίσω από το i20, clio κτλ. Απορώ πώς το βγάζετε καλύτερο αυτοκίνητο όταν δεν το προτιμάει ο περισσότερος κόσμος και δεν προβάλετε ούτε μια φορά το micra που είναι τίμιο και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
Έτσι θα έπρεπε να γίνεται, άλλα γίνονται όλα πάντα όπως πρέπει? Ο αγοραστής ενός αυτοκινήτου θα πρέπει πρώτα να καταλήξει στο τι χρειάζεται (όχι απαραίτητα στο τι θέλει) και μετά ενημερώνεται (αν δεν είναι ήδη ενήμερος) για το ποιά μοντέλα προσφέρουν αυτό που χρειάζεται στο καλύτερο πακέτο. Ούτε καν ποιές εταιρείες, γιατί δεν είναι πάντα όλα τα μοντέλα μιας εταιρείας το ίδιο επιτυχημένα, ή τουλάχιστον οι βέλτιστες αγορές.
Και μια και το σχολιάσατε, πέρα από τον νέο 1600 ντίζελ της Opel και ο αντίστοιχος της Honda είναι εξαιρετικός.
honda civic για την αξεπεραστη αξιοπιστια του, την τεχνολογια του, την εμφανιση του, το κορυφαιο συνδιασμο γκαζια-καταναλωση, χωρους κ.λ.π κ.λπ. μακραν το καλυτερο, το πιο τιμιο και πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην κλαση, ακομα και απο τον ασο της bmw και το α3 της audi...
Η δική μου επιλογή ξεκινάει απο το θέμα της αξιοπιστίας οπότε προσανατολιζομαι στην Ασία και ξεκιναω απο την Ιαπωνία... Εν συνεχεία ψαχνω την ιδανικοτερη αναλογία επιδοσεων-οικονομίας σε συνδιασμο με τα ευρύτερα εξωδα του οχήματος και καπου εκει έρχεται και το γουστο.....
Αν πήγαινα σε diesel θα επέλεγα 1,5 ή 1,6 με χαμηλή ιπποδύναμη(95-105) και πιο συγκεκριμένα θα πήγαινα σε κάποιο μικρομεσαίο που φοράει τον κινητήρα της Renault...(κάτι μου βρωμάει στα diesel με υψηλές ιπποδυνάμεις και μου φαίνεται ανούσιο) Τελικά πήγα σε βενζίνη επιλέγοντας ecoboost 1,5 γιατί θεωρώ πως ο 1,0 καταπονείται σε βαριά αμαξώματα πάνω από 1300 κιλά με αποτέλεσμα υψηλότερη κατά πολύ από το προσδοκώμενο κατανάλωση και <<αβαρείες >> μετά από χιλιόμετρα...όλα τα παραπάνω συνυπολογίζοντας της οδηγικές μου συνήθειες.
Η δική μου επιλογή ξεκινάει απο το θέμα της αξιοπιστίας οπότε προσανατολιζομαι στην Ασία και ξεκιναω απο την Ιαπωνία... Εν συνεχεία ψαχνω την ιδανικοτερη αναλογία επιδοσεων-οικονομίας σε συνδιασμο με τα ευρύτερα εξωδα του οχήματος και καπου εκει έρχεται και το γουστο.....
Είμαι γκαζάκιας οπότε για μένα βενζινοκίνητο περισσότερο γιατί ακόμα και με ντίζελ δεν θα έχω μειωμένη κατανάλωση :) Με αυτό το σκεπτικό ναι μεν το Ford αλλά θα περιμένω και την απάντηση του ανταγωνισμού. Η τίμια και αξιόπιστη Hyundai π.χ. μέχρι τέλος του έτους θα έχει το δικό της 1000άρι με 100+ άλογα.
Η Nissan το 1988 είχε τον κινητήρα MA09ERT (supercharger plus turbocharger) /930 cc / 108 hp / 5600 rpm. Το International Loadstar 1700 (1962 έως 1979) που είχαμε στην υπηρεσία ήταν με διπλό ξηρό συμπλέκτη. Και μάλιστα στην αλλαγή των δίσκων η ρύθμιση του πλατό γίνονταν στον πάγκο. Το ποσό καλοί είναι η σημερινοί diesel κινητήρες ο χρόνος θα δείξει. Γιατί από τα αμιγώς μαντεμένια σύνολα φτάσαμε στα αμιγώς αλουμινένια. Δεν υπάρχει παρθενογένεση εκτός των υβριδικών ίσως.
Αν είσαι άσχετος αγοράζεις έτσι, αν όχι αγοράζεις με βάση τις ανάγκες και το γούστο σου και όχι με το τι σου έχει κολλήσει το μάρκετινγκ μιας εταιρείας στο μυαλό, πχ ακριβώς αυτά που αναφέρατε.
Καλό είναι κάποιος να κοιτάει τις πραγματικές του ανάγκες και να έχει προσδιορίσει το γιατί θέλει ένα αυτοκίνητο και το τί ζητάει από αυτό. Από εκεί και έπειτα, καταλήγει εφόσον έχει εξετάσει όλες τις επιλογές τις αγοράς στην κατηγορία αυτή. Καθοριστικό ρόλο θα πρέπει να παίζει η αξιοπιστία, η ασφάλεια, η εγγύηση και από εκεί και πέρα να ικανοποιούνται οι ανάγκες του οδηγού: είτε αυτό έχει να κάνει με το γούστο, με τους χώρους, τις επιδόσεις, την καινοτομία κλπ.
Εγώ πάλι βλέπω ποιο αμάξι κάνει τις καλύτερες πωλήσεις και το κοιτάω πρώτο. Για παράδειγμα στην βενζίνη το Nissan micra έχει στο τρίμηνο περισσότερες πωλήσεις από fiesta και yaris μαζί. Και στα μικρά πετρελαιοκίνητα το fiesta έχει πατώσει στην όγδοη θέση πίσω από το i20, clio κτλ. Απορώ πώς το βγάζετε καλύτερο αυτοκίνητο όταν δεν το προτιμάει ο περισσότερος κόσμος και δεν προβάλετε ούτε μια φορά το micra που είναι τίμιο και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
peugeot e-hdi
Έτσι θα έπρεπε να γίνεται, άλλα γίνονται όλα πάντα όπως πρέπει? Ο αγοραστής ενός αυτοκινήτου θα πρέπει πρώτα να καταλήξει στο τι χρειάζεται (όχι απαραίτητα στο τι θέλει) και μετά ενημερώνεται (αν δεν είναι ήδη ενήμερος) για το ποιά μοντέλα προσφέρουν αυτό που χρειάζεται στο καλύτερο πακέτο. Ούτε καν ποιές εταιρείες, γιατί δεν είναι πάντα όλα τα μοντέλα μιας εταιρείας το ίδιο επιτυχημένα, ή τουλάχιστον οι βέλτιστες αγορές. Και μια και το σχολιάσατε, πέρα από τον νέο 1600 ντίζελ της Opel και ο αντίστοιχος της Honda είναι εξαιρετικός.
honda civic για την αξεπεραστη αξιοπιστια του, την τεχνολογια του, την εμφανιση του, το κορυφαιο συνδιασμο γκαζια-καταναλωση, χωρους κ.λ.π κ.λπ. μακραν το καλυτερο, το πιο τιμιο και πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην κλαση, ακομα και απο τον ασο της bmw και το α3 της audi...