Στην εικόνα βλέπετε την πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή αναφορικά με το νέο Ford Focus RS.

O πίσω άξονας θα χρησιμοποιήσει το σύστημα eTwinster που αναπτύχθηκε από την GKN Automotive.

Με ηλεκτρικό πίσω άξονα το Ford Focus RS;

3.860 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2019)

Το επερχόμενο Ford Focus RS είναι η τελευταία έκδοση που περιμένουμε να δούμε από τη νέα γενιά του μοντέλου καθώς θα ακολουθήσει τα Focus και Focus ST, με νέες πληροφορίες να αναφέρουν πως το «καυτό» μοντέλο θα έρθει με ηλεκτρικό πίσω άξονα και περισσότερους από 400 ίππους.

Την είδηση αυτή αναφέρουν δημοσιεύματα από μέσα του εξωτερικού, κάνοντας ουσιαστικά λόγω πως το νέο Focus RS θα είναι «ηλεκτρισμένο», κάτι για το οποίο είχε αναφερθεί σε δηλώσεις του στο παρελθόν και ο πρόεδρος της Ford, Joe Hinrichs.
 
Μιλώντας πιο συγκεκριμένα οι πληροφορίες αναφέρουν πως το νέο Focus RS θα είναι μεν τετρακίνητο, όμως η ισχύς στους δύο άξονες θα προέρχεται από δύο διαφορετικά μοτέρ. Τον εμπρόσθιο άξονα θα τροφοδοτεί ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης, που δεν αποκλείεται να είναι ο 2,3 λίτρων EcoBoost και θα ενισχυθεί από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 βολτ για να δώσει περισσότερη ισχύ και αποδοτικότητα.
 
Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, ο πίσω άξονας θα  χρησιμοποιήσει το σύστημα eTwinster που αναπτύχθηκε από την GKN Automotive κάτι που μεταφράζεται πως η ισχύς στους πίσω τροχούς θα παράγεται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρισμού. Μάλιστα γίνεται αναφορά πως παρών θα είναι και ένα Drift Mode, ενώ η συνδυαστική ισχύς υποστηρίζεται πως θα ξεπερνά τους 400 ίππους για να πλησιάσει την Mercedes-AMG A45 S των 421 αλόγων.
 
Τέλος λέγεται πως το μοντέλο θα βρίσκεται στις αγορές το 2021 κάτι που σημαίνει πως η αποκάλυψή του θα λάβει χώρα κάποια στιγμή μέσα στο 2020.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda