H Mercedes-Benz έφτιαξε το 2009 μόλις 75 αντίτυπα της SLR Stirling Moss, ένα ανθρακονημάτινο speedster μοντέλο 650 ίππων, που κοστίζει σήμερα μία (μεγάλη) περιουσία.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H Mercedes-Benz έφτιαξε το 2009 μόλις 75 αντίτυπα της SLR Stirling Moss, ένα ανθρακονημάτινο speedster μοντέλο 650 ίππων, που κοστίζει σήμερα μία (μεγάλη) περιουσία.

Mercedes ακριβότερη από Bugatti

9.369 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2016)

Μόλις 75 αντίτυπα της Mercedes-Benz SLR Stirling Moss φτιάχτηκαν ποτέ, όλα τους το 2009. Ένα speedster μοντέλο τόσο σπάνιο και εξωτικό, που κοστίζει σήμερα ακριβότερα από μια ολοκαίνουργια Bugatti Chiron.

Mπορείς να αγοράσεις μια ολοκαίνουργια Bugatti Chiron με 2,4 εκ. ευρώ, αλλά αυτά τα λεφτά δεν φτάνουν για να πάρεις μία Mercedes SLR Stirling Moss του 2010. Αυτή πωλείται 2,65 εκ. ευρώ και έχει κάνει μόλις 4.800 χλμ.

Κινείται από ένα υπετροφοδοτούμενο V8 μοτέρ 5,5 λίτρων, που αποδίδει 650 ίππους. Το 5άρι αυτόματο κιβώτιο στέλνει τη ροπή στον πίσω άξονα. Το 0-100 έρχεται σε λιγότερο από 3,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 350 χλμ./ώρα.

Κινείται από ένα υπετροφοδοτούμενο V8 μοτέρ 5,5 λίτρων, που αποδίδει 650 ίππους. Το 5άρι αυτόματο κιβώτιο στέλνει τη ροπή στον πίσω άξονα. Το 0-100 έρχεται σε λιγότερο από 3,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 350 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Είναι ένα από τα 75 αντίτυπα που φτιάχτηκαν από την Mercedes, όλα τους από τον Ιούνιο μέχρι το Δεκέμβριο του 2009. Πουλήθηκαν αποκλειστικά σε ιδιοκτήτες κανονικών SLR. Ουσιαστικά, το αυτοκίνητο αποτελεί τον πνευματικό πατέρα της SLR McLaren Edition, που παρουσιάστηκε ένα χρόνο αργότερα και η οποία παράχθηκε σε μόλις 25 μονάδες.
Αντλεί έμπνευση από την εμβληματική 300 SLR και διαθέτει carbon fiber αμάξωμα. Κινείται από ένα υπετροφοδοτούμενο V8 μοτέρ 5,5 λίτρων, που αποδίδει 650 ίππους. Το 5άρι αυτόματο κιβώτιο της SLR 722 στέλνει τη ροπή στον πίσω άξονα. Το 0-100 έρχεται σε λιγότερο από 3,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 350 χλμ./ώρα.
 
Η SLR Stirling Moss δεν διαθέτει κανονική οροφή, παρά μόνο δύο πάνελ – καπάκια, που αποθηκεύονται στο χώρο αποσκευών. Προεξάρχοντα χαρακτηριστικά της είναι η απουσία παρμπρίζ και οι «swing-wing» πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER