• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μήπως να συνδεθούν τα ασφάλιστρα με το point system;

Διαβάστηκε από 3455 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/10/2019
 

Ποιος οδηγός νοιάζεται για τους πόντους στο δίπλωμα σήμερα; Μήπως αν συνδεθούν με τα ασφάλιστρα βάλουν μυαλό σε κάποιους και μειωθεί η παραβατική συμπεριφορά στο δρόμο;

Πόσο ισχύει το point system στο δίπλωμα; Μαζεύει κανείς πόντους; Τους σημειώνει κανείς; Τους μετράει κανείς και τελικά έχει εφαρμογή το σύστημα; Μήπως θα πρέπει να το επαναφέρουμε για να μειώσουμε την κακή συμπεριφορά στο δρόμο;

Ποια είναι η λογική της τιμωρίας με ένα πρόστιμο αν την επόμενη μέρα μπορείς να κάνεις ακριβώς την ίδια παρανομία; Ξανά και ξανά, μέχρις ότου η παρανομία αυτή να γίνει τρόπος οδήγησης και να μη σε νοιάζει. Υπάρχει όμως τρόπος η υποτροπή να προστίθεται και η τιμωρία να είναι αθροιστική. Το σύστημα αυτό λέγεται point system ή Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ).

Με το point system, κάθε φορά που παραβιάζεις τον ΚΟΚ (και σε πιάνουν) εκτός από το πρόστιμο, ανάλογα με την παράβαση, προστίθενται κάποιοι πόντοι. Όταν ο αριθμός των πόντων φτάσει τους 15 έρχεται η ειδοποίηση και στους 25 αφαιρείται η άδεια οδήγησης. Μετά από έξι μήνες ο οδηγός μπορεί να την επανακτήσει με το 50% των εξετάσεων. Τουλάχιστον αυτό προβλέπει ο ΚΟΚ. Όμως ποιος μετράει;

Σε άλλες χώρες το point system είναι το σημαντικότερο κριτήριο συνεχούς αξιολόγησης των οδηγών. Ποιος τους αξιολογεί; Πρώτοι απΆόλους οι ασφαλιστικές εταιρείες. Γιατί να πληρώνει τα ίδια ασφάλιστρα ένας οδηγός με μηδέν πόντους και κάποιος που έχει συστηματικά πόντους στο δίπλωμά του; Αν οι πόντοι δείχνουν, όπως φαίνεται και από το όνομα ΣΕΣΟ, τη συμπεριφορά ενός οδηγού πίσω από το τιμόνι, τότε δεν είναι λογικό ένας καλός οδηγός να πληρώνει λιγότερα ασφάλιστρα από έναν κακό;

Σε άλλες χώρες οι πόντοι καθορίζουν τα ασφάλιστρα, ενώ κάθε φορά που χρεώνονται σε έναν οδηγό, εκτός από το πρόστιμο, ο οδηγός θα πρέπει να περιμένει και υψηλότερα ασφάλιστρα την επόμενη φορά, ή ακόμη και μείωση ή απώλεια του bonus malus.

Τα αυξημένα ασφάλιστρα των οδηγών  αυτών επιτρέπουν να γίνονται εκπτώσεις στους οδηγούς με καθαρό σκορ. Εσάς πως σας φαίνεται όμως αυτό;

Είναι το point system κάτι που πρέπει να εφαρμόζεται για τη συμμόρφωση των οδηγών;  Νομίζετε πως μετράει κανείς; Εσείς ξέρετε πόσους πόντους έχετε; Και τελικά πρέπει να το λαμβάνουν υπόψη οι ασφαλιστικές για να υπολογίζουν τα ασφάλιστρα; Τι λέτε;

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

Η πρώτη εικόνα του νέου Honda Jazz

Η κίνηση στους δρόμους

Η πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe έφτασε

Δύο συνομήλικες «κυρίες» για τη SEMA

Στην τελική ευθεία το Polestar 2

Σφοδρό ατύχημα στo NASCAR

Στα σκαριά το ηλεκτρικό Renault Twingo

Τρία ηλεκτρικά έως το 2021 από Toyota και Lexus

Νέο teaser για το ηλεκτρικό Mazda (+vid)

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Βυτίνα!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »