Μικρά GTi: Αγαπήθηκαν, πέθαναν & τώρα η Renault θέλει να τα αναστήσει

Μικρά GTi: Αγαπήθηκαν, πέθαναν & τώρα η Renault θέλει να τα αναστήσει

8.642 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2024)

- Παλιά είχαμε Corsa OPC, Polo GTI, Uno Turbo, 205 GTi & οι κατασκευαστές μάχονταν για το image. Σήμερα τίποτα..
- Το νέο Renault 5 είναι κουκλί & παρότι ηλεκτρικό φέρνει μνήμες από το παρελθόν
- Η Alpine παρουσίασε το δικό της Renault 5 που θα `χει τη σχεδίαση αλλά & τα γκάζια του παλιού 5 Turbo
- Οι Γάλλοι κάνουν την αρχή & ίσως ταρακουνήσουν Peugeot & Fiat ή ακόμα & τη MINI για ένα νέο γρήγορο μικρό!

Παλιά είχαμε Renault 5 Turbo, Polo GTI, Uno Turbo, 205 GTi & οι κατασκευαστές μάχονταν για το image. Σήμερα όμως…

Οι πιο παλιοί θα θυμούνται, και οι νέοι θα πρέπει να μάθουν για την εποχή που η μάχη των γρήγορων μικρών ήταν η σημαντικότερη από κάθε άλλη. Που κάθε νέα γενιά μικρού έπρεπε να «ρίχνει» σε όλα τα άλλα, και τα μικρά ήταν οι απόλυτη κυρίαρχοι των δρόμων. Πάμε πάλι;
 

Το νέο Renault 5 είναι κουκλί & παρότι ηλεκτρικό φέρνει μνήμες από το παρελθόν

Όταν η Renault έδειξε τις πρώτες εικόνες του 5 και είπε πως θα το βάλει στην παραγωγή ως ένα μικρό, φθηνό ηλεκτρικό, οι δύο τελευταίες λέξεις επισκίασαν την τεράστια εντύπωση που έκανε το πρωτότυπο. Κουκλί. Ποιος δεν το θέλει. Τρέμε MINI, γιατί αυτό το ρετρό, φαίνεται πως θα ξεπεράσει κάθε τι που μπορεί να κάνουν οι Γερμανοί με το δικό τους, «βρετανικό χαριτωμένο».
 

Η Alpine παρουσίασε το δικό της Renault 5 που θα `χει τη σχεδίαση αλλά & τα γκάζια του παλιού 5 Turbo

Όμως το Renault 5 δεν είναι μόνο γνωστό για τα χιλιόμετρα που κατάπινε εύκολα και  οικονομικά στο Παρίσι (και αλλού). Είναι γνωστό και γιατί στην έκδοση Turbo κατάπινε ότι έβρισκε μπροστά του, σπορ ή απλά γρήγορο. Με την Alpine να ρίχνει το βάρος της πάνω στο 5, πριν καλά καλά το δούμε στην «απλή» του έκδοση, οι προθέσεις των Γάλλων είναι ξεκάθαρες. Πάμε για το επόμενο Renault 5 Turbo, στην νεότερη έκδοση.
 
Ένα μικρό, με έμφαση στην οικονομία, που έχει στόχο να πιάσει την αγορά ηλεκτρικών, ή απλά την αγορά των αυτοκινήτων, όπως θα τη λέμε απλά όταν όλα τα καινούργια είναι ηλεκτρικά, κάτω από τα 20.000 ευρώ, από μόνο του έχει πολύ ενδιαφέρον. Ειδικά όταν έχει το όνομα και τη σχεδίαση του 5.
 

Οι Γάλλοι κάνουν την αρχή & ίσως ταρακουνήσουν Peugeot & Fiat ή ακόμα & τη MINI για ένα νέο γρήγορο μικρό!

To μοντέλο της Alpine θα έρθει να κάτσει πάνω σε αυτή την αγορά, και παρότι ακριβότερο, θα χτίσει την εικόνα του 5, ακόμη περισσότερο. Και εδώ είναι που ξεκινά η «κόντρα». Ποια μάρκα θα το αφήσει αυτό χωρίς απάντηση; Είτε μιλάμε για την Peugeot, που έχει ήδη μικρό ηλεκτρικό, είτε για την Fiat, από την οποία θα θέλαμε πολύ να δούμε κάτι αντίστοιχο, είτε από άλλη μάρκα, ακόμη και την MINI που θα χάσει τον ύπνο της, ο ανταγωνισμός θα έρθει, και θα έχει και αντίπαλο στο άνω άκρο, σε αυτό του Alpine.
 
Μπορεί να λέμε ότι θέλουμε για τα ηλεκτρικά, αλλά με μοντέλα όπως το 5 και τον ανταγωνισμό που θα φέρουν στην αγορά, το πράγμα δείχνει πολύ καλό. Σε κάθε άκρο της κατηγορίας.
 
Δεν είναι έτσι; Δεν είναι μια νέα κόντρα στα μικρά κάτι που έχουμε καιρό να δούμε; Και γενικά τα μικρά να επανέρχονται δυνατά, κυριολεκτικά και μη, δεν σε κάνουν να ελπίζεις; Τι λες;
 

test center
KIA