" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tο Seat Leon εξοπλίζεται με τους νέας γενιάς TSI και TDI κινητήρες, που συναντούμε και στο Golf.

Το Opel Astra από την άλλη «στέκει» ψηλά στις πωλήσεις, χάρη σε μια σειρά από χαρακτηριστικά, όπως η ευρεία γκάμα των κινητήρων του, ο εξοπλισμός του μοντέλου και οι ανταγωνιστικές του τιμές.

Tο VW Golf στην 7η γενιά του χωρίς να διαφοροποιείται πολύ σχεδιαστικά από την προηγούμενη, με τη νέα πλατφόρμα MQB πετυχαίνει ελάφρυνση βάρους, άρα και εξοικονόμηση καυσίμου και καλύτερες επιδόσεις.

Το Toyota Auris με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα την ευρυχωρία, την άνεση, την αξιοπιστία και την οδική συμπεριφορά «χτυπάει» τη 2η θέση των πωλήσεων του 8μήνου στα βενζινοκίνητα.

Η 3ης γενιάς Skoda Octavia θα αξιώσει μερίδια αγοράς προτάσσοντας το τεχνολογικό υπόβαθρό της σε ένα πολύ καλό πακέτο «value for money».

H νέα Toyota Corolla, έπειτα από 10 γενιές, επανέρχεται κι αποτελεί το best seller όλων των εποχών στην κατηγορία, ενώ αναμένεται να διεκδικήσει μερίδια αγοράς και πάλι.

Το Seat Leon στην 3η γενιά του εφοδιάζεται με την τελευταία τεχνολογία του ομίλου VW και πατάει και αυτό με τη σειρά του στη νέα πλατφόρμα MQB.

Μικρομεσαία: Καίνε τα μισά, φρενάρουν 5 μέτρα πιο κοντά

Διαβάστηκε από 16844 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/10/2013

Τα μικρομεσαία προσφέρουν υψηλή τεχνολογία, άνετους χώρους, επιτυχημένο συνδυασμό επιδόσεων-κατανάλωσης, ενώ δεν κοστίζουν μια περιουσία. Το VW Golf και το Opel Astra είναι πρώτα σε πωλήσεις στη μικρομεσαία κατηγορία μέχρι στιγμής. Ταυτόχρονα, το Toyota Auris έρχεται τρίτο στις γενικές πωλήσεις, με το Seat Leon να καταλαμβάνει την τρίτη θέση πωλήσεων στους κινητήρες βενζίνης. Επίσης, η νέα Toyota Corolla επανέρχεται, διεκδικώντας μερίδια αγοράς, καθώς βέβαια και η νέα Skoda Octavia αλλά στη μεσαία κατηγορία.

 
Μετά τα μικρά, η επόμενη πιο δημοφιλής κατηγορία στην ελληνική αγορά είναι τα μικρομεσαία, τα οποία προσφέρουν μεγάλους χώρους και συστήματα ασφάλειας προηγμένης τεχνολογίας. Επίσης, στη μικρομεσαία κατηγορία μπορεί να βρει κάποιος ολοκληρωμένα πακέτα εξοπλισμού, που παρέχονται σε προσιτή τιμή.

Χαρακτηριστικό τους στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι με τα μικρομεσαία μοντέλα μπορούμε να κινηθούμε ευχάριστα, άνετα και με ασφάλεια. Ενδεικτικό είναι ότι όλα εφοδιάζονται, από τη βασική τους έκδοση, με ESP και ότι το σύστημα φρένων τους διαθέτει αεριζόμενους δίσκους (μπροστά) και δίσκους (πίσω), με αποτέλεσμα να επιτυγχάνουν καλές επιδόσεις φρεναρίσματος (τα περισσότερα ακινητοποιούνται σε λιγότερο από 40 μ. από τα 100 χλμ./ώρα).

Αναλυτικότερα λοιπόν, το VW Golf, καθώς επίσης και το Opel Astra αποτελούν τους πρωτοπόρους σε πωλήσεις οχημάτων για το πρώτο 8μηνο του έτους. Ταυτόχρονα, το Toyota Auris έρχεται τρίτο στις γενικές πωλήσεις και δεύτερο στα οχήματα βενζίνης, με το Seat Leon να καταλαμβάνει την τρίτη θέση πωλήσεων στους κινητήρες βενζίνης.

Επίσης, η νέα Toyota Corolla επανακάμπτει, διεκδικώντας μερίδια αγοράς, καθώς βέβαια και η νέα Skoda Octavia, που τοποθετείται όμως στη μεσαία κατηγορία.

Πιο συγκεκριμένα, το VW Golf στην 7η γενιά του χωρίς να διαφοροποιείται πολύ σχεδιαστικά από την προηγούμενη, φέρει τη νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την ελάφρυνση βάρους, κάτι που βοηθά σημαντικά στην εξοικονόμηση καυσίμου και στις καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα, οι turbo κινητήρες TSI, που ξεκινούν από τα 1,2 λτ. και τους 85 ίππους προσφέρουν μοναδικές επιδόσεις, που φέρνουν στην κορυφή των πωλήσεων το Golf με τιμή από 14.990 ευρώ (με έκπτωση & απόσυρση). Επίσης, ο νέος 1,6 λτ. TDI κινητήρας, με μια σειρά από αλλαγές (σε σχέση με τον προηγούμενο 1,6 TDI), προσφέρει κατανάλωση και εκπομπές CO2, από τις χαμηλότερες στην ιστορία του γερμανικού μοντέλου και κοστίζει από 18.320 ευρώ (με έκπτωση & απόσυρση).

Το Opel Astra από την άλλη «στέκει» ψηλά στις πωλήσεις, χάρη σε μια σειρά από χαρακτηριστικά, όπως η ευρεία γκάμα των κινητήρων του, ο εξοπλισμός του μοντέλου και οι ανταγωνιστικές του τιμές. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει 7 επιλογές βενζίνης (ατμοσφαιρικούς, turbo και LPG) από 87 μέχρι 280 ίππους (OPC) και 5 κινητήρες diesel από 95 έως 195 ίππους με κατανάλωση από 3,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων από 99 γρ./χλμ., καλύπτοντας τις ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή. Η τιμή του βενζινοκίνητου μοντέλου ξεκινά από τα 13.510 ευρώ (με έκπτωση & απόσυρση), ενώ του diesel από τα 16.360 ευρώ (με έκπτωση & απόσυρση).

Στα βενζινοκίνητα τώρα οχήματα, το Toyota Auris με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα την ευρυχωρία, την άνεση, την αξιοπιστία και την οδική συμπεριφορά «χτυπάει» τη δεύτερη θέση των πωλήσεων του 8μήνου. Ο πλούσιος εξοπλισμός του, αλλά κυρίως ο 1,33 λτ. βενζίνης (99 ίπποι και 5,4 λτ./100 χλμ.), που προσφέρει επιδόσεις και οικονομία καυσίμου, αποτελούν επιπλέον λόγους προτίμησης των αγοραστών, οι οποίοι μπορούν να το αποκτήσουν από τα 14.440 ευρώ (με έκπτωση & απόσυρση).

Τέλος, το Seat Leon στη 3η γενιά του εφοδιάζεται με την τελευταία τεχνολογία του ομίλου VW και πατάει και αυτό με τη σειρά του στη νέα πλατφόρμα MQB. Ως προς τους κινητήρες, εξοπλίζεται με τους νέας γενιάς TSI και TDI κινητήρες, που συναντούμε και στο Golf. Μικρότερο σε διαστάσεις από τον προκάτοχό του και λιγότερο «σπιρτόζο», διαθέτει ποιοτικά υλικά και πολύ καλές επιδόσεις (χάρη και στο ελαφρύτερο αμάξωμα). Το Leon λοιπόν κατατάσσεται στην 3η θέση πωλήσεων των βενζινοκίνητων μοντέλων του 8μήνου και λόγω της ανταγωνιστικής τιμής του, που ξεκινά από τα 12.640 ευρώ (με έκπτωση & απόσυρση).

 


200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT  LEON
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Tags: SEAT LEON