
Οι εταιρείες λανσάρουν μικρομεσαία station wagon, οι Ευρωπαίοι τα αγοράζουν. Εμείς πάλι όχι. Μας διαφεύγει κάτι;
Μικρομεσαίο στέισον;
3.800 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2015)
Εντάξει τα στέισον δεν αρέσουν στην Ελλάδα, όταν όμως μια ολόκληρη κατηγορία λανσάρει το ένα στέισον μετά το άλλο, μήπως ξέρουν κάτι όσοι τα αγοράζουν στο εξωτερικό και εμείς χάνουμε;
autotriti team
ΟΚ, στέισον μικρομεσαία υπήρχαν πάντα. Όχι όμως τόσα, και τόσο όμορφα. Σήμερα η η ζήτηση για μικρομεσαία στέισον είναι τέτοια που αρκετοί κατασκευαστές εφαρμόζουν την ίδια λογική που εφάρμοσαν και στα μεσαία: πρώτα σχεδιάζουν το στέισον.
Αυτό που φαίνεται να έχει γίνει είναι κυρίως θέμα lifestyle, αυτό που λέμε «εικόνα» εδώ. Αν κάποτε το στέισον μικρομεσαίο το αγόραζε ο επαγγελματίας που ήθελε φθηνούς χώρους, η λογική έχει αλλάξει άρδην. Βλέπεις με τα μικρά να γίνονται τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα, και την αγορά να κινείται με όλο και μικρότερα κατά μέσο όρο οχήματα, το μικρομεσαίο έχει αρχίσει να φαίνεται «μεγάλο». Έχει αποκτήσει μία εικόνα πιο ανεβασμένη. Πάνω σε αυτή την άνοδο «κάθεται» και το στέισον που αναβαθμίζει το lifestyle και δίνει περισσότερο χαρακτήρα. Εικόνα που ενισχύεται και από τα μικρομεσαία SUV, που «φέρνουν» εμφανώς στην κατηγορία.
Τουλάχιστον έτσι λέει το μάρκετινγκ. Και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε στην πράξη. Μετά τα Focus, Astra και Golf, τεράστια δημοφιλία σε στέισον έκδοση απολαμβάνει και το Auris (μιλάμε πάντα για άλλες αγορές όπου η συγκεκριμένη κατηγορία γράφει υψηλές πωλήσεις).
Το μικρομεσαίο στέισον έχει μετατραπεί στο «απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο» σε μεγάλη μερίδα του ειδικού τύπου στο εξωτερικό, που τα προτείνει έναντι των αντίστοιχων διαστάσεων SUV, καθότι κοστίζουν λιγότερ σε αγορά, ασφάλιση και τέλη, καίνε λιγότερο και έχουν λιγότερο ακριβά αναλώσιμα (λάστιχα, φρένα, αμορτισέρ).
Εσείς όμως τι λέτε; Μπορεί το νέο κύμα καλοσχεδιασμένων μικρομεσαίων στέισον, μοντέλων που μοιάζουν περισσότερο σαν μακρύτερα χάτσμπακ, να αλλάξουν την στάση της ελληνικής αγοράς απέναντι στην κατηγορία; Εσείς θα αγοράσετε ένα μικρομεσαίο στέισον; Γιατί;
ta stationwagon poulane stin germania gt gia alles xores den ksero gia ton aplostoutato logo oti apeuthinode se oikogenies kai exoun megalo xoro aposkeuon kai episis voliko anigma tis piso portas kai apeuthinode poles aposkeus se megala taksidia i gia metafores pragmaton ligo megalitero megethous. stin ellada auta ta autokinita den iparxoun gt apla exoume alli nootropia san laos mas miazoun san nekrofores i san mikra epagelmatika. stin ellada auti i katigoria den eixe parelthon alla oute kai melon....
Τα πάντα είναι θέμα νοοτροπίας. Προ 15 ετών είχαμε πάρει το ford focus station wagon 1,6 διότι αποκτήσαμε το πρώτο μας παιδί κι έπρεπε να κουβαλάμε τεράστια πραμάτεια ακόμα και στη πλέον απλή μετακίνηση. Μετά από λίγο ήρθε και το δεύτερο παιδι και ήρθε και έδεσε το πράγμα. Τα 500 λίτρα του χώρου αποσκευών μας έσωσαν. Ακόμα και σήμερα που τα παιδιά μεγάλωσαν το αμάξι αυτό είναι τρομερά πρακτικό και χρήσιμο αφού τώρα το καλοκαίρι συχνά φορτώνω με ευκολία τη φουσκωτή βάρκα στην οροφή και τη δένω στις ράγες και αποφεύγω το "φούσκωνε ξεφούσκωνε"
Ένα μικρομεσαίο με βάσει τις δικές μου ανάγκες (δίδυμα) λεχει μικρό χώρο αποσκευών. Από την άλλη ένα SW είναι μακρύ αρκετά για να βρεις ευκολα παρκινγκ. την λυση την βρηκα (ευτυχως) στο 3008. Εχει μηκος μικρομεσαιου και χωρο αποσκευων περι τα 500 λιτρα. Επισης εχει ψιλο αμαξωμα (δεν φοβασαι να βρεις απο κατω) , υψηλη θεση οδηγησης και χωραει ανετα 3 ατομα στο πισω καθισμα!! δειτε το