ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι εταιρείες λανσάρουν μικρομεσαία station wagon, οι Ευρωπαίοι τα αγοράζουν. Εμείς πάλι όχι. Μας διαφεύγει κάτι;

Οι εταιρείες λανσάρουν μικρομεσαία station wagon, οι Ευρωπαίοι τα αγοράζουν. Εμείς πάλι όχι. Μας διαφεύγει κάτι;

Μικρομεσαίο στέισον;

3.800 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2015)

Εντάξει τα στέισον δεν αρέσουν στην Ελλάδα, όταν όμως μια ολόκληρη κατηγορία λανσάρει το ένα στέισον μετά το άλλο, μήπως ξέρουν κάτι όσοι τα αγοράζουν στο εξωτερικό και εμείς χάνουμε;

autotriti team

Μπορεί με τα ελάχιστα στέισον που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, να μην τα έχουμε πάρει χαμπάρι. Όμως οι κατασκευαστές βομβαρδίζουν την αγορά με μικρομεσαία στέισον και η Ευρωπαίοι δεν προλαβαίνουν να τα αγοράζουν.
ΟΚ, στέισον μικρομεσαία υπήρχαν πάντα. Όχι όμως τόσα, και τόσο όμορφα. Σήμερα η η ζήτηση για μικρομεσαία στέισον είναι τέτοια που αρκετοί κατασκευαστές εφαρμόζουν την ίδια λογική που εφάρμοσαν και στα μεσαία: πρώτα σχεδιάζουν το στέισον.
Αυτό που φαίνεται να έχει γίνει είναι κυρίως θέμα lifestyle, αυτό που λέμε «εικόνα» εδώ. Αν κάποτε το στέισον μικρομεσαίο το αγόραζε ο επαγγελματίας που ήθελε φθηνούς χώρους, η λογική έχει αλλάξει άρδην. Βλέπεις με τα μικρά να γίνονται τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα, και την αγορά να κινείται με όλο και μικρότερα κατά μέσο όρο οχήματα, το μικρομεσαίο έχει αρχίσει να φαίνεται «μεγάλο». Έχει αποκτήσει μία εικόνα πιο ανεβασμένη. Πάνω σε αυτή την άνοδο «κάθεται» και το στέισον που αναβαθμίζει το lifestyle και δίνει περισσότερο χαρακτήρα. Εικόνα που ενισχύεται και από τα μικρομεσαία SUV, που «φέρνουν» εμφανώς στην κατηγορία.
Τουλάχιστον έτσι λέει το μάρκετινγκ. Και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε στην πράξη. Μετά τα Focus, Astra και Golf, τεράστια δημοφιλία σε στέισον έκδοση απολαμβάνει και το Auris (μιλάμε πάντα για άλλες αγορές όπου η συγκεκριμένη κατηγορία γράφει υψηλές πωλήσεις).
Το μικρομεσαίο στέισον έχει μετατραπεί στο «απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο» σε μεγάλη μερίδα του ειδικού τύπου στο εξωτερικό, που τα προτείνει έναντι των αντίστοιχων διαστάσεων SUV, καθότι κοστίζουν λιγότερ σε αγορά, ασφάλιση και τέλη, καίνε λιγότερο και έχουν λιγότερο ακριβά αναλώσιμα (λάστιχα, φρένα, αμορτισέρ). 
Εσείς όμως τι λέτε; Μπορεί το νέο κύμα καλοσχεδιασμένων μικρομεσαίων στέισον, μοντέλων που μοιάζουν περισσότερο σαν μακρύτερα χάτσμπακ, να αλλάξουν την στάση της ελληνικής αγοράς απέναντι στην κατηγορία; Εσείς θα αγοράσετε ένα μικρομεσαίο στέισον; Γιατί; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN