Fiat Panda: Ήπια υβριδικό, ευέλικτο και οικονομικότατο στην πόλη

4.646 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2024)
Fiat Panda: Ήπια υβριδικό, ευέλικτο και οικονομικότατο στην πόλη
4 Φωτογραφίες »

Το Fiat Panda είναι ένα από τα δύο μίνι μοντέλα που διατηρεί η Fiat στην γκάμα της αυτή την στιγμή, τουλάχιστον μέχρι τον ερχομό της επόμενης γενιάς, η οποία λέγεται πως θα μεγαλώσει σε διαστάσεις προς κάθε κατεύθυνση και εξηλεκτριστεί πλήρως. Μέχρι τότε, όμως, και ίσως και αφού έρθει στην αγορά, το Panda Hybrid θα συνεχίσει να απασχολεί την ελληνική αγορά όντας ετοιμοπαράδοτο με έκπτωση έως 1.500 ευρώ και εγγύηση 5 ετών.


To Panda είναι γνωστό για τη μοναδική του εμφάνιση, η οποία έχει μείνει γενικά απαράλλαχτη τα τελευταία χρόνια, με την έκδοση Cross να προσφέρει περισσότερα crossover χαρακτηριστικά όπως μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, προστατευτικά πλαστικά, ανασχεδιασμένους προφυλαχτήρες και ποδιές για μεγαλύτερη προστασία. Συνολικά, έχει αρκετά τετραγωνισμένο και ψηλό και μήκος μόλις 3,7 μέτρων που το κάνει ιδανικό για να παρκάρεις εύκολα μέσα στην πόλη. Στην καμπίνα, είναι λιτό με το επίπεδο της ποιότητας να κυμαίνεται στα γνώριμα επίπεδα, κάτι που σημαίνει στιβαρότητα και καλή συναρμολόγηση αν και τα υλικά χαρακτηρίζονται από ευχάριστες μεν, αλλά σκληρές υφές. Παντού στο εσωτερικό υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 225 λίτρων, είναι από τα καλά νούμερα της κατηγορίας.

Το Panda Hybrid εφοδιάζεται με ένα 1.000άρη ατμοσφαιρικό, 3κύλινδρο κινητήρα, με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και υψηλή σχέση συμπίεσης, με τη συνολική απόδοση του συνόλου να ανακοινώνεται στους 70 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 92 Nm. Είναι πολύ οικονομικό σε κατανάλωση, αφού μέσα στην πόλη θα κάψει 6,5 λίτρα/100 χλμ. ενώ σε μεικτές συνθήκες, υπολογίστε 5,2 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. 

Σελίδα 1Μίνι Fiat αλλά ποιο; Fiat Panda ή Fiat 500;
Σελίδα 2Fiat Panda: Ήπια υβριδικό, ευέλικτο και οικονομικότατο στην πόλη
Σελίδα 3Fiat 500 Hybrid: Έχει 70 άλογα και καίει κάτω από 5 λίτρα μεικτά
Σελίδα 4Fiat 500e: Ηλεκτρικό και σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL