Την επίσημη αποκάλυψη του νέου Peugeot 508 SW πραγματοποίησε η εταιρεία.

Τα νέο 508 SW όπως είναι φυσικό ακολουθεί την εξωτερική εμφάνιση του sedan, ωστόσο διαθέτει μια πιο μακριά οροφή αλλά και ένα πίσω μέρος.

Η ισχύς θα προέρχεται από τους ίδιους κινητήρες που προσφέρονται και στο 508 sedan.

H έκδοση GT του μοντέλου.

Σε ότι αφορά το εσωτερικό, το station wagon είναι εξοπλιστεί με το i-Cockpit της Peugeot.

Νέο Peugeot 508 SW

3.094 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2018)

Την επίσημη αποκάλυψη του νέου Peugeot 508 SW πραγματοποίησε η εταιρεία, ακολουθώντας έτσι το ντεμπούτο του 508 sedan, που είχε πραγματοποιηθεί λίγους μήνες νωρίτερα.

Τα νέο 508 SW όπως είναι φυσικό ακολουθεί την εξωτερική εμφάνιση του sedan, ωστόσο διαθέτει μια πιο μακριά οροφή αλλά και ένα πίσω μέρος, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τους διαθέσιμους χώρους. Ξεκινώντας από το εμπρόσθιο μέρος βλέπουμε τις έντονες γραμμές να κάνουν την εμφάνισή τους στο καπό, ενώ το μοντέλο υιοθετεί την γνωστή μοντέρνα κυψελωτή γρίλια της μάρκας που χαρακτηρίζει τα περισσότερα νέα προϊόντα της σε συνδυασμό με επιθετικής σχεδίασης εμπρός φωτιστικά σώματα. Πηγαίνοντας προς τα πίσω η σχεδίαση που συναντάμε και στο sedan συνεχίζεται για να φτάσουμε στο εκτεταμένο πίσω μέρος, όπου βλέπουμε το λογότυπο της φίρμας να έχει πάρει θέση ολογράφως κάτω από το τζάμι, ενώ τα φώτα που αποτελούνται από τρία σώματα LED που αποτελούνται με την σειρά τους από τέσσερις παράλληλες σχεδόν οριζόντιες γραμμές.
Σε ότι αφορά το εσωτερικό, το station wagon είναι εξοπλιστεί με το i-Cockpit της Peugeot, κάτι που σημαίνει έχει λάβει ένα κομψό μικρό τιμόνι, ενώ ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη 12.3 ιντσών. Το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας συνοδεύεται από μία οθόνη αφής 10 ιντσών που προσφέρει πρόσβαση στις εφαρμογές Apple CarPlay, Android Auto, Peugeot Mirrorlink αλλα και σε 3D πλοήγηση, ενώ διαθέσιμα είναι και πολλά συστήματα ασφαλείας , όπως το σύστημα υπέρυθρης νυχτερινής όρασης, το προσαρμοζόμενο cruise control, το σύστημα Start/Stop, το σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, το σύστημα διατήρησης λωρίδας, κ.α.
 
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα δεν έχει υπάρξει κάποια έκπληξη καθώς η ισχύς θα προέρχεται από τους ίδιους κινητήρες που προσφέρονται και στο 508 sedan. Στην βενζίνη, συναντάμε τον 1,6 λτ. PureΤech σε δύο εκδόσεις 180 ίππων και 225 ίππων (αποκλειστικά για την έκδοση GT), σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Στη βάση των μοτέρ πετρελαίου συναντάμε των 1.500άρη BlueHDi απόδοσης 130 ίππων είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Το επόμενο βήμα είναι ο 2λιτρος BlueHDi των 160 ίππων ενώ στην κορυφή της γκάμας diesel βρίσκεται η πιο ισχυρή έκδοση του ίδιου μοτέρ με απόδοση 180 άλογα σε συνεργασία πάντα αυτόματη μετάδοση 8 σχέσεων. Πρέπει τέλος να σημειώσουμε ότι όλες οι επιλογές σε βενζίνη και diesel προσφέρονται με το σύστημα Start/Stop ενώ στο δεύτερο εξάμηνο του 2019 θα φτάσει και μια υβριδική έκδοση, η οποία θα συνδυάζει ένα κινητήρα βενζίνης και ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
 
Η παραγωγή του νέου 508 SW θα γίνει στο εργοστάσιο του PSA Group στο Mulhouse της Γαλλίας, ενώ το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου θα γίνει στο Motor Show του Παρισιού, για να ακολουθήσει το λανσάρισμά του στην Ευρώπη τον Ιανουάριο του 2019.      

NEO TRAFIC
moto