• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέο Yaris: Ούτε ντίζελ, ούτε τούρμπο. Γιατί;

Διαβάστηκε από 46743 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/11/2019
 

Το Yaris βάζει για πρώτη φορά τον οδηγό πριν την πρακτικότητα. Αποκτά επιθετική εμφάνιση, σπορ εικόνα και δυναμικά χαρακτηριστικά. Όμως τα μοτέρ του μας μπερδεύουν. Γιατί ούτε ντίζελ έχει, ως πρακτικό, ούτε τούρμπο, ως πιο ενδιαφέρον. Γιατί;


Η είδηση στο Yaris δεν είναι στη σχεδίαση. Σαφώς, η πρώτη ματιά μετράει, και ειδικά για το Yaris που έχει κάνει καριέρα ως το πρακτικότερο, χρηστικότερο και βολικότερο μικρό της αγοράς, αυτή η αλλαγή μετράει πολύ.
 
Έτσι με μια τεράστια μάσκα, διχρωμίες, και έντονους θόλους, το Yaris δείχνει πιο σπορ από ποτέ. Όμως το «ζουμί» είναι στο σασί. Το νέο Yaris εγκαινιάζει τη νέα πλατφόρμα GA-B που κάνει το αυτοκίνητο 30% πιο άκαμπτο και φέρνει το κέντρο βάρους 15% χαμηλότερα. Συστατικά που εμφανώς τονίζουν την στροφή του Yaris να φέρει τον οδηγό στο επίκεντρο.
 
Και θα περίμενε κανείς πως η Toyota θα έπαιζε με τα μοτέρ σε δύο μέτωπα. Από τη μία, εκ του ασφαλούς, με το καταπληκτικό της μικρό ντίζελ, θα κρατούσε τον πρακτικό χαρακτήρα στο Yaris. Από την άλλη με την προσθήκη τούρμπο σε ένα μοτέρ βενζίνης, θα πρόσθετε και τον σπορτίφ χαρακτήρα και τις επιδόσεις που ταιριάζουν στη φρέσκια εικόνα και το ικανό σασί της νέας γενιάς.
 
Όμως δεν κάνει τίποτε από τα δύο. Το ντίζελ είναι επισήμως νεκρό και δεν θα το ξαναδούμε στην Toyota. Πάει. Όμως και ο χιλιάρης μένει χωρίς τούρμπο και στη νέα του γενιά. Που σημαίνει πως οποιαδήποτε αύξηση απόδοσης θα έρθει από μειώσεις τριβών και βελτίωση της αποδοτικότητας. Χωρίς τούρμπο και ο νέος τρικύλινδρος 1.500άρης που προέρχεται απευθείας από τους V6 του μεγάλου Camry και έχει αποδοτικότητα 40%, σαν ντίζελ.
 
Γιατί όμως ούτε το ένα, ούτε το άλλο; Η Toyota ξέρει. Η αγορά θέλει υβριδικό. Μόνο. Περιμένει στην Ευρώπη το Yaris να πουλάει σχεδόν αποκλειστικά ως υβριδικό. Και έτσι η νέα γενιά του υβριδικού συνόλου συνδυάζεται με νέες μπαταρίες Li-Ion (από NiMH του προηγούμενου) που σημαίνει χαμηλό βάρος, μεγαλύτερη αυτονομία, 15% μειωμένη κατανάλωση και 20% χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με το υβριδικό Yaris που αντικαθιστά.
 
Με τόση έμφαση στο υβριδικό εσείς τι λέτε; θα το προτιμήσετε; θα είναι το υβριδικό το επόμενο Yaris που θα αγοράσετε; Έχει δίκιο η Toyota; Ή όχι;

Tags: TOYOTA YARIS
 
Σχολιάστε την είδηση 13 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Έρχεται νέο μικρό SUV από τη Lancia

Old Vs New: Hyundai i10

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Η κίνηση στους δρόμους

Video: «Τέρας» που δε μασάει πουθενά

Υπάρχει ακόμη εκτός δρόμου φιλοσοφία;

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »