6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο δρόμο: Ανετα, ευχάριστα, αλλά & διαφορετικά

261.818 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2021)

Σε οδηγικό επίπεδο και ξεκινώντας από το νέο παίχτη, το Nissan Qashqai, η πρώτη διαπίστωση έχει να κάνει με το θεαματικό τρόπο που βελτιώθηκε η ποιότητα κύλισης, θυμίζοντας premium γερμανικά και πολύ ακριβότερα μοντέλα. Αιτία για αυτό η ησυχία εντός της καμπίνας, όπου ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες περιορίζεται πολύ αποτελεσματικά ο θόρυβος από τον αέρα και την κύλιση, σε συνδυασμό με την λειτουργία της ανάρτησης. Η τελευταία, με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, χωρίς να έχει μαλακό -ούτε και σφιχτό πάντως- setup λειτουργεί υποδειγματικά, σιδερώνοντας τις ανωμαλίες του δρόμου και παράλληλα δίχως να παράγει κραδασμούς ή θορύβους που να διαταράσσουν την ηρεμία των επιβατών. Παράλληλα, το νέο Qashqai καθίσταται πιο ευχάριστο οδηγικά, με τη νέα πλατφόρμα του CMF-C (το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που χτίζεται πάνω σε αυτή), να διαχειρίζεται σε συνεργασία με την ανάρτηση καλύτερα το αμάξωμα. Έτσι οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι έντονες και η αίσθηση που λαμβάνεις σε πιο πιεστικές καταστάσεις είναι σαφώς πιο ευχάριστη, επιλέγοντας το σπορ οδηγικό προφίλ. Το τελευταίο οξύνει την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, αν και πάλι το fun to drive περνάει σε δεύτερη μοίρα, με τη Nissan να επιλέγει για το Qashqai ένα πιο οικογενειακό και άνετο προφίλ, όπως επιθυμεί άλλωστε η πλειονότητα των αγοραστών της κλάσης. Ως SUV, το Qashqai δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να αφήσει την βολή της ασφάλτου για να μεταφερθεί σε εκτός δρόμου εδάφη. Τα 180 χλστ. απόστασης εξασφαλίζουν την ασφάλεια της «κοιλιάς» του και την δυνατότητα να προσπελάσετε πιο κακοτράχαλα σημεία χωρίς δυσκολίες.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ακόμα πιο ψηλά «κάθεται» το Kuga (191 χλστ.), αυτό όμως δεν εμπόδισε σε τίποτα τη Ford να περάσει στο νέο της SUV την ξεχωριστή οδηγική της ταυτότητα καθιστώντας το ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οδηγικά μοντέλα και σε αυτή την κατηγορία. Το αξιοσημείωτο δε είναι πως αυτό επιτεύχθηκε την ίδια στιγμή που τόσο η άνεση της ανάρτησης όσο και η ποιότητα κύλισης «φλερτάρουν» με τα ψηλότερα στάνταρ της κατηγορίας Έτσι, το Kuga είναι ιδιαίτερα άνετο στο δρόμο μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής του, αλλά και μέσω της ποιότητας κύλισης που παρουσιάζει. Η αίσθηση και η ακρίβεια του τιμονιού προδιαθέτει για κίνηση σε ρυθμούς αρκετά εκτός της ζώνης άνεσης που ορίζει την κατηγορία. Εκεί θα εκτιμηθεί τόσο η συγκρατημένη κλίση, όσο και το δυνατό κράτημα που επικουρείται τόσο από τα ηλεκτρονικά, όσο και από τη σοφιστικέ πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους. Τα πολύ καλά φρένα συμπληρώνουν ιδανικά την οδηγική εικόνα, αλλά και την αίσθηση ασφάλειας που προσφέρει το Ford Kuga σε οδηγό και επιβάτες, τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο πατημένο χώμα. Η ικανή απόσταση από το έδαφος και η αποτελεσματική λειτουργία των ειδικών προγραμμάτων για τα σαθρά εδάφη τα καταφέρνουν εξαιρετικά στις νορμάλ κακοτοπιές ενός δασικού δρόμου.

Τέλος, το ανανεωμένο Peugeot 3008, που έρχεται χωρίς ουσιαστικές διαφορές σε σχέση με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, συνεχίζει να παρουσιάζεται ως ένας άξιος εκπρόσωπος της Peugeot και φυσικά ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα της κατηγορίας σε οδηγικό επίπεδο. Το 3008 συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, προσφέροντας παράλληλα και εξαιρετική οδηγική αίσθηση. Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ την ίδια στιγμή προκαλεί τον οδηγό του να απαιτήσει το κάτι παραπάνω το οποίο και θα του το δώσει με ευκολία αλλά και ασφάλεια. Διαθέτει την πιο σφιχτή ανάρτηση από τα τρία και αυτό θα φανεί σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, αλλά η αποζημίωση έρχεται από το μεστό οδηγικό του ταμπεραμέντο, που δεν επηρεάζεται καθόλου από την κορυφαία απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.). Υπάρχουν και εδώ προγράμματα λειτουργίας, ενώ οι top εκδόσεις προσφέρουν και Grip Control για βέλτιστη πρόσφυση σε σαθρά εδάφη. Τα top φρένα και τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά ολοκληρώνουν το οδηγικό προφίλ του ευέλικτου 3008, που αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen