Το Peugeot 3008 εκφράζει ακόμα πιο έντονα τον premium χαρακτήρα του στην ανανεωμένη του «μορφή», διατηρώντας όμως τον δυναμισμό και την τεράστια απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.) καθιστώντας το επιβλητικό και ξεχωριστό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Έπειτα, το Ford Kuga με μια νέα πιο αεροδυναμική και «ρευστή» σχεδίαση, ξεφεύγοντας από την μέχρι τώρα κλασσική SUV εικόνα, δείχνει περισσότερο σαν ένα πολύ υψηλό Focus Αctive Station Wagon -η απόσταση από το έδαφος είναι στα 191 χλστ.. Επίσης, το Kuga είναι με διαφορά το μεγαλύτερο σε μήκος και μεταξόνιο με 4.614 και 2.710 χλστ. αντίστοιχα. Τέλος, η σχεδιαστική ομάδα του νέου Qashqai αξίζει συγχαρητηρίων, καθώς κατάφερε να δημιουργήσει ένα τελικό αποτέλεσμα ελκυστικό και πολύ μοντέρνο, διατηρώντας ωστόσο τους δεσμούς του με το παρελθόν. Από τη δική μας πλευρά θα δίναμε ένα σχεδιαστικό προβάδισμα στο γαλλικό μοντέλο.
Kινητήρες-Επιδόσεις: Kuga για επιδόσεις, 3008 και Qashqai για χαμηλή κατανάλωση To Ford Kuga έχει τον μεγαλύτερο σε κυβισμό και πιο δυνατό κινητήρα (150 άλογα), οπότε η επικράτηση στον τομέα των επιδόσεων είναι δική του υπόθεση, παρά το βαρύτερο αμάξωμα. «Γεμάτη» λειτουργία από χαμηλά, πολιτισμένα χαρακτηριστικά και ευστροφία ολοκληρώνουν την εικόνα του μοτέρ του, που κάθε άλλο παρά αισθητή κάνει την 3κύλινδρη φύση του. Ο 1,2 PureTech του 3008 στις υψηλές στροφές δείχνει περισσότερο πως είναι 3κύλινδρος, αλλά είναι ιδιαίτερα ελαστικός και πολιτισμένος. Επίσης, με 130 άλογα μπορεί στις επιδόσεις να μένει συγκριτικά πίσω, αλλά το 3008 είναι πολύ οικονομικό με μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ. Πιο οικονομικό και από το Nissan Qashqai, το οποίο έρχεται με ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία αξιοποιεί την ενέργεια από το φρενάρισμα για να προσφέρει ένα ηλεκτρικό boost στις χαμηλές στροφές και να τονίσει την ελαστικότητα του εξαιρετικού κινητήρα, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz. Και τα 3 μοντέλα συνδυάζονται με 6τάχυτα χειροκίνητα κιβώτια με αυτό του Kuga να εμφανίζει την πιο θετική λειτουργία και το πιο πειστικό κούμπωμα σχέσεων.