Τελικός κριτής σε κάθε περίπτωση αυτής της κόντρας, είναι το αγοραστικό κοινό.

    Τι λένε τα νούμερα των πωλήσεων

    29.114 Επισκέψεις στο άρθρο

    Τελικός κριτής σε κάθε περίπτωση αυτής της κόντρας, είναι το αγοραστικό κοινό, το οποίο σε τελική ανάλυση, είναι αυτό που θα δαπανήσει ένα σεβαστό ποσό για να αγοράσει το καινούριο του αυτοκίνητο. 

    Την τελευταία τριετία λοιπόν σε παγκόσμιο επίπεδο, το 2015 η Toyota (Toyota, Daihatsu, Lexus, Scion) πήρε την κορυφή των πωλήσεων, όμως η VW ήταν αυτή που πήρε τα πρωτεία τις δύο επόμενες χρονιές, αφήνοντας δεύτερη την ιαπωνική φίρμα, χάρη και στο μεγάλο αριθμό εμπορικών εταιρειών που κατέχει (VW, SEAT, Skoda, Audi, Porsche, Bentley, Bugatti, Lamborghini). 

    Όσον αφορά φέτος το πρώτο εξάμηνο, το VW Group κρατά τα ηνία με 5,59 εκ. πωλήσεις έναντι 4,74 εκ. του Toyota Group.

    Αντίθετα είναι τα πράγματα στην ελληνική αγορά, όπου εδώ και πολλά χρόνια η κυριαρχία της Toyota είναι αδιαμφισβήτητη, κάτι που συμβαίνει και φέτος, όπου μέχρι της 31/7 στις ταξινομήσεις νέων οχημάτων, η Toyota έχει πουλήσει 6.444 μονάδες έναντι 4.922 της VW.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    vw