
O... γκρινιάρης
3.640 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2015)
Ο Κώστας Θάνος βρήκε 10 λόγους για να τα χώσει σε εργολάβους και αρμόδια υπουργεία.
autotriti team
- Στην αρχή της λίμνης Υλίκη, στο 90ο χλμ. περίπου, άρχισε να κατασκευάζεται ο δρόμος για να «κόψει» λίγο τη στροφή να σβήσει η καμπύλη και να έλθει στο ίδιο ύψος -όσο αυτό είναι δυνατόν- τον υπόλοιπο δρόμο. Γιατί έμεινε στη μέση και δεν προχωράει το έργο; Περιμένουν από κάθε αρμόδιο μια απάντηση. Όπου γίνονται έργα, στο εθνικό δίκτυo κάποιοι «σοφοί» τοποθέτησαν πινακίδες που προειδοποιούν τους οδηγούς ότι εκτελούνται έργα, μόνο στα ελληνικά. Ο ξένος πως θα το διαβάσει;
- Ο δρόμος αριστερά του εθνικού δρόμου, στην ευθεία της Λαμίας που θα ενωθεί με την Εγνατία, σταμάτησε εντελώς. Έμειναν μόνο οι κολώνες μετά το Λιανοκλάδι και οι γέφυρες βορειότερα, στα βουνά. Γιατί μας κοροϊδεύετε κύριοι; Τι πρέπει να κάνει ο ταλαίπωρος πολίτης αυτής της χώρας;
- Και προχωράμε δυτικότερα, προς την Ευρυτανία, λίγο πριν την Μακρακώμη. Αρχισε η διάνοιξη αριστερά της παράκαμψης περίπου 10 χλμ. για να συντομευθεί η μετάβαση προς την πρωτεύουσα της Ευρυτανίας αρκετά λεπτά και πιο άνετη διαδρομή. Ο τ. βουλευτής Ευρυτανίας Κώστας Κοντογιώργος κατέβαλλε μεγάλες προσπάθειες για την σύντομη αποπεράτωση του έργου. Ο νέος βουλευτής Θωμάς Κώτσιας τι κάνει;
- Φτάνουμε τώρα στις «παράγκες» που εμποδίζουν τη διέλευση λεωφορείων, κυρίως, και Ι.Χ. μόλις τελειώνει το χωριό Καψή. Αυτοί οι ωραίοι κύριοι από ποιον προστατεύονται; Πριν από λίγο καιρό ένας μαχητικός στρατηγός που ήταν πρόεδρος της κοινότητας Τυμφρηστού, ο Νίκος Μηλιορίτσας που δεν τον «φόβισαν» οι σφαίρες, δεν μπόρεσε να κάνει κάτι παρόλο που τους έδινε αποζημίωση μεγαλύτερη από αυτή που θα έβγαζαν τα Δικαστήρια. Όπως λένε πολλοί κάτοικοι του χωριού αλλά και πολλοί άλλοι που γνωρίζουν το τι γινόταν τα παλιά χρόνια είναι καταπατητές. Ταλαιπωρούν, μπορούμε να πούμε, όλο τον Ελληνικό λαό. Πόσοι θα πήγαιναν από την Ανατολική Ελλάδα προς τη Δυτική και το αντίθετο, όταν ήξεραν ότι μπορούσαν να περάσουν συντομότερα και ασφαλέστερα από το ένα μέρος στο άλλο; Και ειδικά το χειμώνα με τα χιόνια, μιας και αποφεύγονται οι πολλές και επικίνδυνες στροφές και η υψομετρική διαφορά. Και το κυριότερο θα κερδίζουν οι πολίτες χρόνο και χρήμα μια και η απόσταση θα συντομευθεί πάνω από 10 χλμ. Μου διέφυγε να αναφέρω ότι όλος ο δρόμος είναι έτοιμος και μόνο σε λίγα μέτρα υπάρχει το πρόβλημα. Ο τ. περιφερειάρχης κ. Περγαντάς και οι κύριοι δικαστές που έχουν το φάκελο τι έχουν να μας απαντήσουν; Αφήσαμε τελευταία την πιο σημαντική ερώτηση για κάθε αρμόδιο σε αυτή τη χώρα. Ο νέος περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης, ας ζητήσει να τον ενημερώσουν οι αρμόδιοι, αν δεν το έχει κάνει ήδη.
- Ξοδεύτηκαν πολλά εκατομμύρια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες για κάμερες, άλλη τραγική αλλά και θλιβερή ιστορία και αυτή που βοήθησε μόνο τους παπατζήδες και κατέστρεψε τον Ελληνικό λαό για να προφυλάξουμε από πιθανές επιθέσεις εξτρεμιστών ελλήνων και ξένων. Ποιες εταιρείες πήραν τα χρήματα του φτωχού λαού και που βρίσκονται αυτά τα μηχανήματα σήμερα ; Γιατί δεν τα χρησιμοποιούμε στους δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας και να αντιλαμβάνονται κάθε είδους ανεγκέφαλο που καταστρέφουν τις πινακίδες του Υπουργείου Μεταφορών και της Τροχαίας, με μπογιές, αυτοκόλλητα και κάθε είδους γελοία συνθήματα και εκθέτουν σε κίνδυνο πολλούς πολίτες και δυσφημίζουν τον ελληνικό λαό και διερωτώνται οι ξένοι επισκέπτες μας αυτοί είναι οι Έλληνες που μετέδωσαν τον πολιτισμό στον κόσμο; Κύριοι αρμόδιοι σκεφτείτε το σοβαρά. Αυτοί οι ΅Κύριοι΅ κάνουν μεγάλη ζημιά στον τουρισμό και προκαλούν και κάθε είδους ατυχήματα στους οδηγούς και μπορεί και σε δικά τους πρόσωπα. Δεν έχουν κουκούτσι μυαλό;
- Η Ελλάδα που έδωσε τον πολιτισμό στον κόσμο και κυρίως στη Δύση μήπως σήμερα δίνει τον σκοταδισμό με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με τα εκατομμύρια των ξένων που επισκέπτονται τη χώρα μας ; Πιστεύω ότι θα παρατηρήσατε τα παράθυρα των λεωφορείων, των τρόλεϋ και περισσότερο του μετρό από ανθέλληνες που τα καταστρέφουν για να εκτονωθούν; Δεν καταλαβαίνουν ότι καταστρέφουν περιουσία δική τους και του πατέρα τους; Κύριοι αρμόδιοι πρέπει να πάρετε σοβαρές αποφάσεις και να αποφασίσετε όλοι μαζί τι πρέπει να γίνει. Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο!
- Φίλοι αναγνώστες, θα έχετε παρατηρήσει ότι οι διαφημίσεις έφυγαν από τους εθνικούς δρόμους, αλλά οι «σκελετοί» οι τσιμεντένιες τεράστιες κατασκευές υπάρχουν ακόμη. Γιατί άραγε, μήπως περιμένουμε την ευκαιρία για να ξαναστηθούν;….
- Ποια υπηρεσία είναι αρμόδια για την καθαριότητα στα Parking των εθνικών δρόμων; Συχνά βλέπουμε τους κάδους των σκουπιδιών άδειους και σκουπίδια γύρω τους και άλλοτε γεμάτους και σκουπίδια δίπλα τους. Τι κάνουν οι Δήμοι ή οι Περιφερειάρχες της Χώρας; Μήπως κι εδώ πρέπει η Τροχαία να δίνει κλήσεις σε κάθε αρμόδιο; Και από αυτή την εικόνα δίνουμε και στους φίλους της χώρας μας άσχημα εικόνα και για τον …πολιτισμό μας.
- Αν υπάρχει κάποιος αρμόδιος σ΄αυτή την ταλαίπωρη χώρα, να μας πει γιατί τα τηλέφωνα τοποθετήθηκαν στους εθνικούς δρόμους και πόσα λεφτά επιβάρυναν τους Έλληνες πολίτες; Σήμερα και τα παιδάκια και η κουτσή Μαρία έχει κινητό. Ποιος λόγος υπήρχε; Πότε θα σοβαρευτούμε; Επιτέλους;
- Γιατί στα διαχωριστικά παρτέρια δεν υπάρχουν παντού λουλούδια; Νομίζω στις συμβάσεις των εργολάβων με το Κράτος είναι γραμμένο. Πέρα από την ομορφιά που δίνουν στους Εθνικούς δρόμους, προστατεύουν και τους οδηγούς από τα φώτα των μεγάλων οχημάτων στο αντίθετο ρεύμα.
Κώστας Θάνος
Πλέον η Ελλάδα δεν έχει λεφτά να συντηρήσει το λαό της...δε νομίζω να είναι πρωτεύον στοιχείο το (κακό σαφώς) οδικό μας δίκτυο
Γενικά υπάρχει πρόβλημα ευταξίας και καλαισθησίας στη χώρα μας. Ιδιαίτερα όταν η καλαισθησία έρχεται σε σύγκρουση με άμεσα οικονομικά συμφέροντα, είναι πάντα η χαμένη. Και δεν φταίει η οικονομική κατάσταση, είναι πολύ παλαιότερο το φαινόμενο. Σωστά τα όσα γράφετε, αλλά πέρα από τα όσα νέα πρέπει να γίνουν ή να ολοκληρωθούν, ας συντηρηθούν τουλάχιστον τα ήδη υπάρχοντα, με την επισκευή των λακκουβών κατά προτεραιότητα.