Ο νέος 1,5 BlueHDI του γκρουπ PSA θα φορεθεί σε μια πληθώρα μοντέλων των Peugeot, Citroen και Opel όπως τα 208, 308, 3008, 5008, C3, C3 Aircross, C4, Astra, Grandland X κτλ..

Η κατάλυση των ρύπων που εφαρμόζεται στον 1,5 BlueHDI.

Το 8άρι αυτόματο της Peugeot, συμβάλλει και αυτό από την μεριά του στην μείωση της κατανάλωσης.

Περιβαλλοντικές επιδόσεις-Συνεργασία με κιβώτια

54.980 Επισκέψεις στο άρθρο

Η Peugeot είναι περήφανη για το γεγονός ότι ο νέος κινητήρας 1,5 BlueHDI είναι από τους πιο καθαρούς diesel στον κόσμο. Για αυτό το αποτέλεσμα, έχει χρησιμοποιήσει τέσσερις τεχνοτροπίες. Παθητική απορρόφηση NOx, ψεκασμό ουρίας, αυτόνομη επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR) και επιλεκτική καταλυτική αναγωγή πάνω στο φίλτρο σωματιδίων. Όλες αυτές οι τεχνοτροπίες έχουν σαν τελικό αποτέλεσμα μείωση των οξειδίων του αζώτου κατά 95% και μείωση των σωματιδίων 99,9% λογιστικά και 99% κατά μάζα. Τελικά αυτό που καταλήγει στην εξάτμιση, είναι νερό, άζωτο και διοξείδιο του άνθρακα, καθιστώντας τον κινητήρα έτοιμο για τις προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύσουν από το 2020. Στην εκστρατεία της μείωσης κατανάλωσης και ρύπων δεν συμμετέχουν μόνο τα αντίστοιχα συστήματα διαχείρισης που προαναφέρθηκαν, αλλά και τα κιβώτια ταχυτήτων.

Το εξάρι χειροκίνητο λόγω βελτιστοποιημένου ψηφιακού σχεδιασμού, επιτρέπει μείωση της κατανάλωσης περίπου 1,5% ενώ είναι και 10 κιλά ελαφρύτερο. Το δε αυτόματο 8άρι με μετατροπέα ροπής ρίχνει την κατανάλωση από 4-7% μέσω των πολλών σχέσεων που επιτρέπουν στον κινητήρα να λειτουργεί πάντα κοντά στις στροφές της μέγιστης ροπής και άρα του καλύτερου βαθμού απόδοσης, της εκτεταμένης λειτουργίας πλεύσεως (coasting) από τα 20-130 km/h και την ενεργοποίηση του start-stop από τα 20 km/h και κάτω. Τέλος, στην μείωση της κατανάλωσης συμβάλλει και η εκτεταμένη λειτουργία της ανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής πίεσης μέσω της βελτιωμένης ψύξης των καυσαερίων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
skoda