Το Peugeot 308 ήταν το πρώτο μοντέλο στο οποίο μπήκε ο νέος κινητήρας, πλέον όμως όλα τα μοντέλα του ομίλου έχουν αρχίσει και τον «δέχονται».

    Τα τεχνικά χαρακτηριστικά (βασικά)

    54.926 Επισκέψεις στο άρθρο

    Ο νέος κινητήρας αρχικά διατίθεται σε 2 επίπεδα ισχύος: 100 και 130 ίππων. Η διαφορά όμως των δύο ιπποδυνάμεων δεν οφείλεται αποκλειστικά στην χαρτογράφηση αλλά και στο διαφορετικό turbo. Η «μικρή» έκδοση των 100 ίππων διαθέτει turbo με σταθερή γεωμετρία (αντίστοιχο με εκείνα που χρησιμοποιούνται σε κινητήρες βενζίνης), ενώ ο 130άρης διαθέτει turbo με μεταβλητή γεωμετρία πτερυγώσεως. Αυτό πιθανότατα θα έχει αντίκτυπο στην ελαστικότητα του 100άρη κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές όπου οι κινητήρες πετρελαίου γενικά υστερούν λόγω χαμηλότερου ενεργειακού περιεχομένου στα καυσαέριά τους, σε σχέση με τους αντίστοιχους βενζίνης, αν και στα χαρτιά, η μέγιστη ροπή στρέψης αποδίδεται και στις 2 περιπτώσεις στις 1.750 σ.α.λ..

    Σε ότι αφορά το απόλυτο μέγεθος της ροπής, στην περίπτωση της χαρτογραφησης των 100 ίππων είναι 250 Nm και στην αντίστοιχη των 130 ίππων είναι 300 Nm, νούμερα που κρίνονται αμφότερα ικανοποιητικά με δεδομένη την χωρητικότητα του κινητήρα αλλά και την μονοβάθμια υπερπλήρωση που και οι 2 διαθέτουν. Η πρώτη εφαρμογή του νέου κινητήρα ήταν στο Peugeot 308, πλέον όμως όλα τα μοντέλα του ομίλου έχουν αρχίσει και τον «δέχονται».

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    moto