• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο ισχυρότερος 3κύλινδρος κινητήρας είναι εδώ.

Ο νέος κινητήρας του Ford Fiesta ST

Διαβάστηκε από 31218 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2018
 

EcoBooST 200 ίππων: «Eco» από τη μία πλευρά, «Boost» από την άλλη. Η Ford ισχυρίζεται ότι, με τον κινητήρα του νέου Fiesta ST, πέτυχε και επιδόσεις και οικονομία. Ώρα να γνωρίσετε την οικογένεια «EcoBoost» και το νέο τρικύλινδρο μέλος της!

Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη «EcoBoost»; Ίσως ο τρικύλινδρος κινητήρας της Ford, και όχι άδικα, μιας και βραβεύεται εδώ και πολλά χρόνια ως ο κορυφαίος στην κατηγορία των μικρών. Ίσως πάλι, να σκέφτεστε αυτοκίνητα επιδόσεων της φίρμας, αφού η λέξη «EcoBoost» συνοδεύει σκληροπυρηνικά μοντέλα, όπως το Focus RS και τη «μικρή» Mustang. Υπάρχει πλέον, όμως, ένας κινητήρας που φέρει στοιχεία και από τις δύο περιπτώσεις. Μπορεί να είναι τρικύλινδρος, αλλά αποδίδει 200 ίππους και είναι σε θέση να μετακινήσει το Fiesta ST με το ρυθμό που του αρμόζει. Η Ford τον χαρακτηρίζει ως τον πρώτο τρικύλινδρο κινητήρα επιδόσεων. Πώς συμβαδίζουν, όμως, οι τρεις κύλινδροι και τα μόλις 1.500 κ.εκ με την ισχύ των 200 ίππων; Έφτασε η στιγμή να αφιερώσουμε ένα τεχνικό κείμενο στη φιλοσοφία γύρω από τους «EcoBoost» γενικότερα και στο νέο τρικύλινδρο κινητήρα του Fiesta ST ειδικότερα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Sotiris

    Επειδή έχω τον 1500αρη Ecoboost με τα 182 άλογα, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δίλιτρο να είχα με τα ίδια άλογα θα έκαιγε λιγότερο. Ό,τι και να λέει η Ford για την κατανάλωση είναι μεγάλο ψέμα. Στο Kuga πχ, αναφέρει μέση κατανάλωση 7.4 λτ/100 χλμ, και η πραγματικότητα είναι 13. Σε όλα καλή η Ford, αλλά το ψέμα με την πραγματική κατανάλωση των Ecoboost το χουν ξεφτιλίσει πια.

      5
  • fulcad

    Sotiris θεωρώ (χωρίς να είμαι άμεσα γνώστης του συγκεκριμένου κινητήρα) πως έχεις απόλυτο δίκιο. Το να μειώνονται τα κυβικά ενός κινητήρα σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα, όχι, δε μειώνεται και η κατανάλωση φυσικά. Αντιθέτως. Ναι μπορεί να είναι καλύτερο σε αυτοκινητάκια πόλης τύπου Fiesta (απλή έκδοση) αλλά σε ο,τιδήποτε άλλο βαρύτερο ή ταχύτερο το αποτέλεσμα είναι το αντίθετο πρακτικά. Το βάρος και η "τάση" του αυτοκινήτου για ταχύτητα απαιτούν κάποια minimum κυβικά για να "ξεκολλήσουν" χωρίς να ρουφάνε ασταμάτητα καύσημο. Το ζω με το δικό μου μεγάλο και βαρύ κουπέ όπου τα 1.800cc καταναλώνουν περισσότερο από τα αντίστοιχα 2000cc (4κύλινδρα και τα δύο βέβαια). Και πράγματι η Ford και η κάθε Ford να ηρεμήσει με τις υποσχέσεις. Και το λέω σκεπτόμενος να πάρω το νέο Focus 1.5 182hp. Αλλά είμαι..προσγειωμένος για καταναλώσεις κτλ :)

      1
  • Βασίλης

    Έχω τον 1.0 100 με αρκετά περιφερειακά(εξάτμιση εισαγωγη...)και 90000χλμ απολύτως κανενα πρόβλημα,εχουν δικαιο που το καινούργιο το βγαζουν με 8 χρονια εγγυηση..