• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Octavia με μόνο 110 άλογα γίνεται;

2.793 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2021

Πόσο κακομάθαμε ώστε τα 110 άλογα σε μία μπερλίνα να μας φαίνονται λίγα; Ή μήπως τελικά είναι;


Είμαστε κακομαθημένοι από την άπλετη ιπποδύναμη παντού, και ξαφνικά τα 110 άλογα μας φαίνονται λίγα; Ή είναι η Octavia που μεγάλωσε και τώρα μας κάνει εντύπωση που έχει μόνο τόσα στη «μικρή» της έκδοση;

Όπως και να έχει η Octavia ξεκινάει με τον 1000άρη τρικύλινδρο κινητήρα και 110 άλογα στη βασική της έκδοση. Το μοτέρ αυτό δεν είναι καινούργιο, και ξέρουμε ότι έχει και δύναμη, και ομαλή λειτουργία, και προθυμία, ακόμη και στις χαμηλές στροφές, χάρη σε ένα καλά ρυθμισμένο τούρμπο και μία πολύ καλή καμπύλη ροπής. Ασε που έχει και την ήπια υβριδική επιλογή σε συνδυασμό με DSG 7άρι αυτόματο κιβώτιο και την ίδια ιπποδύναμη, αλλά ακόμα καλύτερη απόκριση σε εκκίνηση και ρεπρίζ.

Όμως η Octavia μεγάλωσε, και ενώ σε ένα Golf ή Leon το ίδιο μοτέρ δεν κάνει εντύπωση, ξαφνικά στο σασί της μπερλίνας της Skoda για κάποιους μπορεί να «πέφτει» λίγο. Και όμως, αυτό το μοτέρ δίνει στην Octavia ένα 0-100 στα 10.6 δλ., χρόνο που δέκα χρόνια πριν θα ζήλευε κάθε οικογενειακό μοντέλο στη βασική του έκδοση. Ακόμη σημαντικότερα, η Octavia έχει πολύ καλύτερες ρεπρίζ σε σχέση με δέκα χρόνια πριν, κάνοντας το προσπέρασμα, το φόβο-και-τρόμο του Έλληνα ταξιδιώτη του Πάσχα πολύ πιο ασφαλές.

Και σε αντάλλαγμα, η Octavia παραμένει χαμηλή σε κατανάλωση και ρύπους, με νούμερα που ανήκουν μια κατηγορία κάτω από το μήκος της, ενώ παράλληλα στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο σπάει το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ (κοστίζει από 19.900 ευρώ). Όμως προϋπόθεση για όλα αυτά τα θετικά είναι το αυτόματο 7άρι κιβώτιο, κάτι που «τσιμπάει» την τιμή στα 21.200 ευρώ, και κάτι που για πολλούς θα δημιουργήσει το δίλημμα ανάμεσα σε μικρό μοτέρ με αυτόματο, ή μεγαλύτερο με χειροκίνητο. Τουλάχιστον από πλευράς τιμής.

Όμως η 1000άρα Octavia είναι αυτή τη στιγμή η πρόταση της Skoda στο diesel που μας αποχαιρετά, και 110 άλογα από diesel δεν θα ήταν ποτέ λίγα. Φυσικά σε αντάλλαγμα θα είχαμε «άπειρη» ροπή, όμως και το μικρό τούρμπο δεν πάει πίσω, και, όπως είπαμε πριν, τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους.

Οπότε τι λέτε; Είναι λίγα τα 110 άλογα για τη νέα, μεγαλύτερη Octavia; Μήπως είναι όσα πρέπει για να είναι μια καλή πρόταση απέναντι στο diesel; Και τελικά εσείς θα την πάρετε με 110 ή θα ανεβείτε προς τα πάνω;

75 διαθέσιμα άρθρα για SKODA  OCTAVIA

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια