Ο 1,5 TSI (φωτ.) μας άρεσε πάρα πολύ διότι δίνει πολύ μεστές επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο που δείχνει ιδιαίτερα ελαφρύ. Ακούγεται ελαφρώς, χωρίς να ενοχλεί.

Kινητήρες: Από 1,0 λίτρο και χωρίς εκπλήξεις

41.151 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2019)

Η γκάμα των κινητήρων και των κιβωτίων δεν επιφυλλάσει την παραμικρή έκπληξη. Τα σύνολα βενζίνης θα είναι τρία, δύο 1.000άρηδες TSI με 95 και 115 ίππους και κιβώτιο πέντε σχέσεων για την πρώτη περίπτωση και έξι ή επτά (DSG το δεύτερο) για την πιο δυνατή εκδοχή. Ο 1,5 TSI με 150, ίππους και εξάρι χειροκίνητο η εφτάρι διπλού συμπλέκτη θα έρχεται να δίνει αρκετά πιο πιπεράτες επιδόσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις βενζίνης διαθέτουν και φίλτρο σωματιδίων. «Ναι» και στο ντίζελ, αλλά διακριτικά, με μία εκδοχή 115 ίππων, λέει η Skoda η οποία θα στηρίξει και το φυσικό αέριο, σε εκδοχή 1,0 λίτρου με 90 ίππους και εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto