• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγούμε στην Μαγιόρκα της Ισπανίας το ανανεωμένο VW Golf.

Με επεμβάσεις βαθμού "λίφτινγκ", το μοντέλο έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό ως προς την -τεχνολογική- εικόνα του.

Μια πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων δρουν προς όφελος του οδηγού, όπως προειδοποίηση εξόδου από τη λωρίδα και απόστασης από το προπορευόμενο όχημα...

Μια πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων δρουν προς όφελος του οδηγού, όπως προειδοποίηση εξόδου από τη λωρίδα και απόστασης από το προπορευόμενο όχημα...

Μια πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων δρουν προς όφελος του οδηγού, όπως προειδοποίηση εξόδου από τη λωρίδα και απόστασης από το προπορευόμενο όχημα...

Οδηγούμε: Νέο VW Golf

Διαβάστηκε από 13734 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/2/2017

H VW ανανέωσε το μικρομεσαίο της και η γνωριμία μας μαζί του, έδειξε ότι ένα λίφτινγκ, αν αντιμετωπιστεί χωρίς τους συνήθεις συμβιβασμούς, μπορεί να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα ενός μοντέλου.

 
What’s new

* Mικρές αλλαγές εξωτερικά
* Ψηφιακή μετάλλαξη για το ταμπλό
* Νέος 1,5 TSI κινητήρας
* Στην Ελλάδα τέλη Μαρτίου

Βρεθήκαμε στη Μαγιόρκα για να γνωρίσουμε από κοντά και να οδηγήσουμε το ανανεωμένο VW Golf. Kάθε αλλαγή στο «τοτέμ» των Γερμανών είναι σημαντική πόσο μάλλον όταν αυτό το λίφτινγκ αντιμετωπίζεται από τους ίδιους ως το πιο σημαντικό και βαθύ που έχει γίνει ποτέ στην πορεία του μοντέλου.
Και ίσως δεν έχουν πολύ άδικο οι άνθρωποι του Βόλφσμπουργκ. Εξωτερικά η εικόνα δεν έχει αλλάξει πολύ, έχει όμως δεχτεί επεμβάσεις και ανασχεδιασμούς σε σημεία όπως τα φώτα και οι προφυλακτήρες. Χάρη στα νέα LED εμπρος και πίσω αλλά και τους πιο «άγριους» αεραγωγούς η εικόνα του Golf φρεσκαρίστηκε αποτελεσματικά, έγινε πιο δυναμική και οδηγεί σε μια πιο πληθωρική παρουσία στο δρόμο. Το νέο μοντέλο το περιμένουμε στην Ελλάδα προς τα τέλη Μαρτίου με τιμές οι οποίες δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.


 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Γραφει το Autotriti: "Αν πρέπει οπωσδήποτε να εστιάσουμε σε κάποιες αλλαγές αυτές θα είναι η ακόμα πιο καλή ποιότητα κύλισης και η περαίτερω μείωση των θορύβων από όποιο τμήμα ακουμπάει στο έδαφος ή τρίβεται από τον αέρα." Καλα πλακα κανετε. Αυτο το θορυβο ο οποιος προερχοταν απο την κυλιση των μπροστινων τροχων τον ειχα κι εγω στην 4η γενια και υπαρχει ακομα και στην 7η??!!!?? Θυμαμαι και λαστιχα του ειχα αλλαξει και στο συνεργειο το ειχα αφησει για μερες για να βρουνε το θορυβο αλλα τελικα οπως αποδειχτηκε ηταν ολα τα golf ετσι! Και μετα μιλαμε για ποιοτητα κυλισης και υψηλα επιπεδα ηχομονωσης...

      67
  • COOL

    Οτι πρέπει για νεαρούς που νομίζουν οτι ανεβαίνουν επίπεδο οδηγώντας ένα αυτοκίνητο με μαλακά πλαστικά που ο θόρυβος κατα το κλείσιμο των θυρών είναι παραδειγματικός... Για εμένα θα ήταν χαμένα 6 χιλιάρικα που είναι η διαφορά με το αντίστοιχο ecoboost που τελικά αγόρασα.....καλά ακούσατε ...μου πρόσέφεραν το συγκεκριμένο με μοτερ 1.4 με 6 χιλιάρικα παραπάνω από το focus με το <<σοβαρό>> επιχειρήμα οτι είναι <<άλλο πράγμα>> .Τα επιπλέον χρήματα θα μπορούσα να τα διαθέσω....αυτό που ποτέ δεν θα επέτρεπα στον εαυτό μου είναι να με περνάνε για μ@l#κα....

      30
  • tony

    Εσείς οι υποστηριχτές κάντε κανέναν έρανο να μαζέψετε τα δις από τα πρόστιμα που έρχονται και αφήστε τα ξίδια και τις πρωτιές σε πωλήσεις....πρώτοι σε κακογουστιά και πρόστιμα είστε.....

      26
  • tony

    Αφήστε το άρθρο κάνα μήνα, να βλέπουμε τον μουσταρδί κουβά φάτσα κάρτα, όπως και με την συνέντευξη του " θεούλη" από το group, που το μόνο που δεν μας είπε για τα VW είναι ότι δεν πάνε στο φεγγάρι ακόμα.....

      22
  • France

    Το ίδιο βαρετό μαραμένο γεροντίστικο design που δεν εξιτάρει ούτε ποια την κυρά Μαρίκα για τα καθημερινά της ψώνια,σε ένα σούπερ απαίσιο μουσταρδί που θα ταίριαζε περισσότερο στα... λουκάνικα φραγκφούρτης.Μα καλά θα βγάλει ποτέ αυτή η εταιρεία ένα σύγχρονο δυναμικό ομαλό κι αποδεκτό design?Δες τε το micra to c3 ,new megane,alfa κλπ,έχουν πάρει φωτιά τα στουντιο των σχεδιαστηρίων, να τα βράσω τα σφουγγάρια στις προβληματικές πόρτες του γκρουπ,άλλα πράγματα μετράνε στην καρδιά και στο νου,θες κάτι να σε παθιάζει(αλφάκηδες σας νιώθω),τι να παθιαστείς απ τη....Μουστάρδα,άντε θα σας βάλω και.σοζ!!

      21
  • Gianniς

    ’λλαξε ο Μανωλιός αλλα ουτε καν τα ρούχα του δεν έβαλε αλλιως. Τα ίδια έβαλε με πριν. Φτάνει με το κλεφτοgroup. Στους "νέους" κινητήρες συμπεριλαμβάνονται οι συσκευες παραποίησης ρύπων; άκου 1000ρης με 85 ίππους ...

      20
  • Νεοέλληνας

    Δεν κατάφερα να διαβάσω ολόκληρο το άρθρο λόγω της πλήξης που μου προκάλεσε η φωτογραφία!Η παρουσίαση κάθε νέου Golf έχει καταντήσει το πιο βαρετό πράμα στην αυτοκίνηση!

      16
  • Παναγιωτης

    Ναι μονο που δεν αναφερατε την καταναλωση ομως ,ποσο πηγε?σε επιπεδα ντιζελ στην εθνικη οδο?δηλαδη 3 με 4?και μεσα στην πολη δηλαδη 7 με 8?η μηπως θελατε να πειτε οτι η κατραναλωση ηταν απογοητευτικη και μαλλον θα εχει προβαδισμα η πετρελαιοκινηση?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Παναγιώτη, στις αποστολές-πρώτες επαφές με τα οχήματα, σαν και το παρόν άρθρο, δεν πραγματοποιούμε εμείς, ως Auto Τρίτη, μετρήσεις κατανάλωσης και αυτός είναι ο λόγος που δεν αναφέρουμε κάτι. Όταν δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, θα το παρουσιάσουμε ανάλογα.

        6
  • devil's advocate

    Ενα απλο αλλα ουσιαστικο facelift.δεν ειμαι φαν του group αλλα αν ημουν ενας μεσος οικογενειαρχης θα το επαιρνα μονο βεβαια με τον 1.6tdi.ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες βγαζουν αυτοκινητα πλεον για μια μεση χρηση.οι γερμανοι παντα ακολουθουσαν αυτον τον κανονα.τωρα την τελευταια εικοσαετια δυστυχως εχουν μπει στον κανονα αυτο και οι ιαπωνες και οι γαλλοι!!!καταραμενοι ρυποι εχουν ευνουχησει ακομη και την φορμουλα 1!!

     
  • TZ

    Ενας (μουσταρδι?) κουβας βγαινει κάθε 40 δευτερόλεπτα απ' το Volfsburg, και μαζι με το Polo είναι τα κυριαρχα στην Ευρωπη, των 500 εκατομυριων "δυσκολων" καταναλωτων. Η Ελλαδα είναι η μονη και εξερετεα με τις προτιμήσεις στα Ιαπωνεζικα.

     
  • Tasos

    Δεν ξέρω αν αυτός είναι ο πραγματικός Flag αλλά αν είναι τότε του είχαν δώσει σάπιο αυτοκίνητο.Εμένα που ήταν και 15 χρονών το 4άρι και δεν είχε κανένα πρόβλημα σε θόρυβο και κύλιση!!! Όσο για το Golf αναρωριέμαι αν οι μισοί από εσάς έχετε πάει έστω από κοντά να το δέίτε. Το αυτοκίνητο είτε σας αρέσει είτε όχι εκτός από ολοκληρωμένο είναι και μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία και αυτό το ξέρουν όλοι και το λένε όλοι.Μην κοιτάτε που εδώ η αντιπροσωπεία έχει γίνει..εχθρός του πελάτη! Φυσικά υπάρχουν και άλλα καλά αυτοκίνητα για να ξέρουμε και τι λέμε(όπως π.χ.το πανέμορφο νέο Megane) αλλά νισάφι πια αυτή η χολή σας.

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΟ AURIS 1.6 ME 132 ΙΠΠΟΥΣ EIXE KAΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ GOLF 1.4 ME 122 ΙΠΠΟΥΣ. ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΥΒΙΣΜΟ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ FORD ME ΤΟΥΣ 1500ΑΡΗΔΕΣ.

     
  • latvala

    @tony Δικο εχεις φιλε,συγγνωμη που τολμησαν να σχολιασουν μη τζαπανοφιλοι εδω,δεν θα επαναληφθει.Θα εχουμε εσας να μας ζαλιζετε το π@π@ρο σε καθε αρθρο που δεν ειναι απο την ιαπωνια η τη κορεα και μετα θα ζητατε και τα ρεστα,επειδη λεμε κατι διαφορετικο απο εσας.Συγγνωμη και παλι...

     
  • germanotsolias

    @flag:Το να εχει καποιος παραπονο από την ποιοτητα κυλισης του golf είναι σαν να εχει γαυρος παραπανα απο τη διαιτησια!!!Ανηκουστο! Τα κουβαδοτογιοτα που λατρευεις που είναι στιγμες που πιστευεις ότι θα απογειωθουν και που σε κάθε λακουβα κλεινεις τα αυτια σου δε σε πειραζουν ε;;;

     
  • Katafractos

    Ο "μουσταρδί κουβάς" είναι παγκοσμίως το καλύτερο και πιο επιτυχημένο μοντέλο της κατηγορίας και είναι αυτό το οποίο καθιέρωσε αυτή τη κατηγορία. Χρόνια προσπαθούσαν και προσπαθούν όλοι να το ξεπεράσουν και πάντα το Golf είναι ένα βήμα μπροστά. Το μόνο που τους έχει μείνει, είναι η ζήλια.