• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέα εξωτερική σχεδίαση για το Citroen C4 Cactus, που δείχνει πιο κομψό και πιο κοντά στα χάτσμπακ δεδομένα της κατηγορίας που καλείται πλέον να υπηρετήσει.

Πιο φαρδύ και πιο μεγάλο δείχνει το ανανεωμένο C4 Cactus χωρίς όμως να είναι.

Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης και το ελαφρύ τιμόνι τονίζουν την άνεση, η οποία μαζί με την υψηλή θέση οδήγησης, το χαμηλό βάρος και την κάποια απόσταση από το έδαφος (130 χλστ.) αποτελούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ανανεωμένου C4 Cactus στην μικρομεσαία κατηγορία των χάτσμπακ.

Ελάχιστες είναι οι αλλαγές στην καμπίνα, η οποία χαρακτηρίζεται από τις δυο ψηφιακές οθόνες.

Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus

Διαβάστηκε από 10913 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/2/2018
 

Οδηγούμε στους δρόμους γύρω από τη Μασσαλία, το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus, το οποίο εκτός από την εμφάνιση και την άνεση φέρνει αλλαγές και στη γκάμα της γαλλικής φίρμας μιας και έρχεται να πάρει τη θέση του C4 στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ.

What is new 
- Αντικαθιστά το C4 στα μικρομεσαία χάτσμπακ
- Νέα εξωτερική σχεδίαση
- Καθίσματα Advanced Comfort στην καμπίνα
- Ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions
- Βελτιωμένη ηχομόνωση
- Λανσάρισμα στην Ελλάδα τέλος Μαρτίου με παραπλήσιες του σημερινού μοντέλου τιμές
 
Με μια τολμηρή κίνηση ξεκινούν οι φετινοί εορτασμοί της Citroen για τα 100 της χρόνια: Η γαλλική φίρμα καταργεί το C4 ως κλασσικό μικρομεσαίο χάτσμπακ (ίσως να ξαναδούμε ανάλογο μοντέλο μετά το 2020 με άγνωστο όνομα και προσανατολισμό) και στη θέση του φέρνει το ανανεωμένο C4 Cactus. Σας θυμίζει κάτι αυτό; Την κατάργηση του Nissan Almera και την αντικατάστασή του από το Nissan Qashqai, ίσως; Όπως και να έχει το C4 Cactus 3 χρόνια μετά το λανσάρισμά του αλλάζει προσανατολισμό με ένα εκτενές facelift. Διατηρώντας το πάτωμά του, το ανανεωμένο C4 Cactus έχει τις ίδιες διαστάσεις και μεταξόνιο (το μήκος αυξήθηκε 13 χλστ. λόγω των προφυλακτήρων) άλλαξε την εξωτερική του εικόνα, με 90% των αντίστοιχων μερών να είναι νέα. Σύμφωνα με τη Citroen στόχος ήταν να δοθεί περισσότερο χάτσμπακ χαρακτήρας. Νέα φώτα και προφυλακτήρες εμπρός πίσω, αλλά κυρίως η μετακίνηση των ψηλά τοποθετημένων πλαστικών Airbumps χαμηλότερα και η αντικατάστασή με τους  με άλλα διακριτικότερα, τόνισαν την κομψότητα του C4 Cactus (στο πίσω μέρος γράφει πλέον μόνο C4 και το Cactus υπάρχει μόνο στις πίσω κολώνες) χωρίς να χαθεί ο μοντέρνος και νεανικός χαρακτήρας της εμφάνισης, που πλέον δεν ξενίζει. Οι χρωματικές επιλογές παραμένουν πολλές, όπως και αυτές των δυνατοτήτων εξατομίκευσης στην εξωτερική, όσο και στην εσωτερική εικόνα. Ελάχιστες είναι οι αλλαγές στην καμπίνα, η οποία χαρακτηρίζεται από τις δυο ψηφιακές οθόνες (μία στο πάνω μέρος του ταμπλό και μία πίσω από το τιμόνι) και εντοπίζονται κυρίως  σε επίπεδο εξοπλισμού, επενδύσεων, βελτίωσης της απτής ποιότητας και ανασχεδιασμού του κάτω μέρους της κεντρικής κονσόλας με τοποθέτηση διπλής ποτηροθήκης (πάλι δύσκολα θα φιλοξενήσει 2 ποτήρια), συμβατικής λαβής στο χειρόφρενο και μιας θήκης ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα-πολυθρόνες. Τα τελευταία είναι νέα, μέρος της τεχνολογίας Advanced Comfort και χάρη στην ειδική παχιά επένδυση (15 χλστ.) και τον ειδικό σχεδιασμό τους υπόσχονται κορυφαία άνεση. Τα πίσω παράθυρα παραμένουν με μεντεσέ στην προσπάθεια διατήρηση του βάρους χαμηλά σύμφωνα με τη Citroen. Τίποτα δεν έχει αλλάξει στην ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές.

Περισσότερα στο τεύχος 10/2018 του Auto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 6 Μαρτίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Αλκοόλ & οδήγηση: Μπορείς να οδηγήσεις την επόμενη μέρα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »