Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης και το ελαφρύ τιμόνι τονίζουν την άνεση, η οποία μαζί με την υψηλή θέση οδήγησης, το χαμηλό βάρος και την κάποια απόσταση από το έδαφος (130 χλστ.) αποτελούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ανανεωμένου C4 Cactus στην μικρομεσαία κατηγορία των χάτσμπακ.

Τίποτα δεν έχει αλλάξει στην ικανοποιητική ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές. Τα πίσω παράθυρα παραμένουν με μεντεσέ…

Τα καθίσματα-πολυθρόνες υπόσχονται κορυφαία άνεση χάρη στην παχιά επένδυση των 15 χλστ..

Νέο στοιχείο της ανάρτησης είναι το Progressive Hydraulic Cushions που έχει αγωνιστικές ρίζες.

Υδραυλικά στοπ στο άνω και κάτω άκρο της ανάρτησης απορροφούν σωστά τους κραδασμούς, περιορίζοντας στο ελάχιστο την κίνηση του αμαξώματος στις μεγάλες κάθετες κινήσεις των αμορτισέρ.

Απόλυτα στοχευμένο στην άνεση

13.581 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2018)

Στη σύντομη οδηγική μας επαφή με το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus στους δρόμους της γαλλικής εξοχής γύρω από τη Μασσαλία διαπιστώσαμε το εξαιρετικό επίπεδο άνεσης, που προσφέρει σε όλες τις συνθήκες το γαλλικό μοντέλο. Αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε ένα νέο στοιχείο της ανάρτησης το οποίο ονομάζεται Progressive Hydraulic Cushions (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις πάνω από τα 82 άλογα) και έχει αγωνιστικές ρίζες. Αυτό αναφέρεται στην τοποθέτηση υδραυλικών στοπ στο άνω και στο κάτω άκρο της ανάρτησης (με ελατήρια και αμορτισέρ), τα οποία απορροφούν σωστά τους κραδασμούς και περιορίζουν στο ελάχιστο την κίνηση του αμαξώματος στις μεγάλες κάθετες κινήσεις των αμορτισέρ.

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι αισθητή η βελτίωση στην ποιότητα κύλισης, ειδικά δε η συμπεριφορά πάνω από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, που φιλτράρονται αθόρυβα και απόλυτα αποτελεσματικά. Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης (ηχο-απορροφητικό παρμπρίζ μπροστά και παχύτερο πίσω μαζί με ενισχυμένη ηχομόνωση) και το ελαφρύ τιμόνι τονίζουν την άνεση, η οποία μαζί με την υψηλή θέση οδήγησης, το χαμηλό βάρος και την κάποια απόσταση από το έδαφος (130 χλστ.) αποτελούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ανανεωμένου C4 Cactus στην μικρομεσαία κατηγορία των χάτσμπακ. Ο 130άρης κινητήρας, που οδηγήσαμε αρχικά κινεί μια χαρά το ελαφρύ C4 Cactus όντας εύρωστος στις χαμηλομεσαίες στροφές και δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να κινείται σβέλτα χωρίς να τον ξεζουμίζει. Αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση, που τηρώντας τα όρια της γαλλικής επαρχίας, δεν ξεπέρασε τα 6,5 λτ./100 χλμ. Θα ήταν παράλειψη αν δεν αναφέραμε κάτι για το νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που επιτέλους έχει «ανθρώπινο» κούμπωμα και λογικές διαδρομές.
 
Περισσότερα στο τεύχος 10/2018 του Auto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 6 Μαρτίου.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center