• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγούμε το νέο Kia Ceed

Πίσω όλες οι εκδόσεις διαθέτουν πολλαπλούς συνδέσμους, κάτι που δεν αποτελεί πλέον κανόνα στην κατηγορία.

Το νέο Kia Ceed κατεβαίνει με αξιώσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

Οδηγούμε το νέο Kia Ceed

Διαβάστηκε από 25020 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/6/2018
 

Golf απ την Κορέα; Το Κορέα σε εισαγωγικά, μιας και το νέο Kia Ceed και στην Ευρώπη κατασκευάζεται, και στην Γερμανία σχεδιάστηκε, και στόχο έχει να ανταγωνιστεί τον υψηλού επιπέδου ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Από την Κορέα έχει κρατήσει το DNA του και τα 7 χρόνια εγγύησης…

What is new
- Τρίτη γενιά Kia Ceed
- Πάνω σε νέα πλατφόρμα (Κ2)
- Πολύ ποιοτικό και ευρύχωρο
- Στην Ελλάδα τον Οκτώβριο
 
Η πρώτη επαφή με το νέο Kia Ceed είχε γίνει να είμαστε ειλικρινείς στα μέσα Μαΐου, υπό αρκετή μάλιστα μυστικότητα και στα πλαίσια του Test the Best 2018, το οποίο διοργάνωσαν οι συνεργάτες μας από το εξωτερικό στην πίστα της Bridgestone στην Ιταλία. Τότε, καμουφλαρισμένο ακόμη το μοντέλο, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε μέσα στην πίστα, αλλά να πάρουμε μία αρκετά ολοκληρωμένη εικόνα, αφού οι εγκαταστάσεις διέθεταν πίστα handling για να δούμε την οδική συμπεριφορά, πίστα άνεσης για να μετρήσουμε άνεση και θόρυβο σε πολλά και διαφορετικά οδοστρώματα και το «main oval», τον «κύκλο» υψηλής ταχύτητας όπου μπορέσαμε να δοκιμάσουμε το μοντέλο στο όριο του. Από τον Μάιο, λοιπόν, η πρώτη μας εικόνα για το νέο Ceed ήταν η θετική, σήμερα έρχεται η στιγμή να το ξανα-οδηγήσουμε, όχι όμως ως καμουφλαρισμένο προ-παρασκευής μοντέλο, το οποίο δικαιολογείται να έχει κάποια ψεγάδια, αλλά ως το τελικό μοντέλο παραγωγής, το οποίο θα αγοράσει ο τελικός χρήστης. Σημείο δοκιμής αυτή τη φορά δεν ήταν η Ιταλία, αλλά το μακρινό και τουριστικό Faro στην Πορτογαλία.
 
Λίγα λόγια για το Ceed
Το Kia Ceed παρουσιάστηκε το 2006 και στις δύο πρώτες γενιές του έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερες από 1,28 εκατομμύρια μονάδες. Μάλιστα, είναι το πρώτο μοντέλο της Kia που σχεδιάστηκε στην Ευρώπη (εξ ου και το όνομά του, Community of Europe with European Design), και το μοντέλο με το οποίο η κορεατική φίρμα έχει εκφράσει το ευρωπαϊκό της προφίλ, διατηρώντας όμως το value for money χαρακτήρα της μάρκας. Για αυτό και στον τίτλο του θέματος βάλαμε το Κορέα σε εισαγωγικά, ενώ με το Golf θέλουμε να δείξουμε το στόχο που έχουν βάλει οι άνθρωποι της Kia για το νέο τους μικρομεσαίο. Θα τα καταφέρει; Ας το δούμε πιο αναλυτικά...

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »