Καλός και οικονομικός ο 1.000άρης turbo, θα προτιμήσουμε όμως τον ισχυρό των 140 ίππων.

    Κινητήρες: Με 5 κινητήρα σύνολα, οι turbo στο επίκεντρο

    32.801 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2018)

    Το νέο Kia Ceed θα προσφέρεται με τρία μοτέρ βενζίνης και έναν κινητήρα πετρελαίου σε δύο εκδόσεις. Στην βάση της βενζίνης θα υπάρχει ο 1.400άρης ατμοσφαιρικός MPΙ απόδοσης 100 ίππων. Πάνω από αυτόν  θα συναντήσουμε τον τούρμπο 1.000αρη Τ-GDi με ιπποδύναμη 120 άλογα και στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο νέος κινητήρας 1.400 κυβικών Τ-GDi με απόδοση 140 ίππων. Όσον αφορά στα diesel, η μοναδική επιλογή θα είναι ο 1,6 λίτρου CRDi σε δύο εκδόσεις 115 και 136 ίππων. Όλα τα μηχανικά σύνολα θα συνεργάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τον νέο 1.400άρη των 140 ίππων και το diesel μοτέρ να είναι διαθέσιμα και με ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο είναι γρήγορο στις αλλαγές και στο κατέβασμα στα πρότυπα ενός DSG.

    Το δικό μας οδηγικό μενού περιλάμβανε (σε Ιταλία και Πορτογαλία) τους δύο turbo κινητήρες βενζίνης, καθώς αυτοί είναι και οι πιο ενδιαφέροντες για την ελληνική αγορά. Ξεκινώντας με τον ισχυρό των 140 ίππων να πούμε πως είναι ελαστικός, με ροπή από χαμηλά και με γραμμικότητα μέχρι τον κόφτη. Σε καμία περίπτωση δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως μπορείς να κινηθείς σβέλτα (το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,9 δλ.). Σχετικά σβέλτα, αλλά με περισσότερη βέβαια πίεση στο γκάζι, θα καταφέρεις να κινηθείς και με τον 1.000άρη ο οποίος έχει επίσης πολιτισμένη λειτουργία παρότι 3 κύλινδρος. Ωστόσο, αυτή η έκδοση θα λέγαμε πως ισορροπεί μεταξύ επιδόσεων και κατανάλωσης, και ίσως να αποτελέσει τη δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά (το 0-100 ολοκληρώνεται σε 11,1 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με την Kia στα 5,4 λτ./100 χλμ.). Βέβαια, η απόκλιση της κατανάλωσης είναι μικρή σε σχέση με τον 1,4, οπότε για εμάς τα περισσότερα κυβικά και άλογα μας κλείνουν δελεαστικότερα το μάτι.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    NEO TRAFIC
    skoda