Ποιές είναι οι 5 αλλαγές που φέρνει η Tesla και κάνει άνω-κάτω την αυτοκίνηση;

Οι 5 άσσοι στο μανίκι της Tesla

3.228 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2017)

Η Tesla έχει καταφέρει από το πουθενά να κάνει το όνομά της συνώνυμο με την καινοτομία. Δείτε τις 5 αλλαγές που φέρνει, κάνοντας άνω-κάτω την αυτοκίνηση.

Μπορεί να πρόκειται για μία μικρή μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων περιορισμένης παραγωγής, όμως το όνειρο της ηλεκτροκίνησης γίνεται γρήγορα πραγματικότητα και οι πωλήσεις αυξάνονται ραγδαία. Η Tesla δεν θα είναι για πολύ ένας μικρός ειδικός κατασκευαστής. Μέχρι τότε όμως τι θα έχει αλλάξει στην αυτοκίνηση;

#5 To τέλος του κλειδιού και η μεταμόρφωση της καμπίνας
Keyless entry συστήματα χωρίς κλειδί έχουμε δει, όμως κανείς κατασκευαστής δεν τόλμησε να αφαιρέσει κάποιου είδους κλειδί από τα μοντέλα του. Η Tesla με το 3, καθιερώνει το άνοιγμα/κλείσιμο του αυτοκινήτου μέσα από εφαρμογή του κινητού, και βάζει οριστικά το κλειδί σε κάθε μορφή του στο χρονοντούλαπο. Θα ακολουθήσουν σύντομα όλοι. Σε ότι αφορά στην καμπίνα, η Tesla και πάλι τολμά να αφαιρέσει οτιδήποτε θύμιζε μέχρι τώρα εσωτερικό αυτοκινήτου, και να αφήσει μόνο τις θήκες, το τιμόνι και μία τεράστια οθόνη από όπου ελέγχονται όλα τα άλλα. Είναι βέβαιο ότι αυτό είναι το μέλλον.
 
#4 Το τέλος της κίνησης εμπρός
Ναι, ακούγεται αστείο, όμως όταν δεν έχεις ανάγκη από άξονες, διαφορικά, κιβώτια ταχυτήτων και βαριά μοτέρ, δεν έχεις κανένα λόγο να θες να έχεις την κίνηση εμπρός. Η Tesla προσφέρει όλα της τα μοντέλα με κίνηση πίσω στις μικρές εκδόσεις και στους τέσσερις τροχούς στις ακριβότερες. Όχι μόνο γιατί θέλει να λέγεται premium αλλά γιατί αναγνωρίζει πως η προσθιοκίνηση είναι ένας συμβιβασμός που πλέον δεν χρειάζεται να γίνεται.
 
#3 Το τέλος του μάρκετινγκ
Αυτό είναι το πιο τολμηρό παιχνίδι της μάρκας. Χωρίς ούτε μία διαφήμιση, ούτε μία καταχώριση, ούτε ένα προωθητικό τρυκ, χωρίς κανένα δώρο, καμία τοποθέτηση και καμία συμμετοχή σε έκθεση, η Tesla κατάφερε να πάρει 500.000 παραγγελίες για το μικρότερο μοντέλο της, το 3. Όσο πουλάει η Alfa Romeo και η Mini μαζί δηλαδή παγκοσμίως, κάνοντας τις δικές της παρουσιάσεις, όπως κάνει η Apple με τα τηλέφωνά της.
 
#2 Ενέργεια όχι μόνο στο δρόμο, αλλά και στο σπίτι
Η Tesla δεν διεκδικεί να γίνει το αυτοκίνητο κάθε σπιτικού, αλλά και ο πάροχος ενέργειας του. Η μάρκα επενδύει τεράστια ποσά στην εξέλιξη μπαταριών, αφού αυτό είναι το μοναδικό στοιχείο τεχνολογίας από το οποίο εξαρτάται η ηλεκτροκίνηση. Την τεχνολογία αυτή φυσικά δεν την κρατάει μόνο για τα αυτοκίνητά της, αλλά την πουλάει ήδη σε προϊόντα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας για το σπίτι. Ενέργεια που παράγεται από τον ήλιο, τομέα στον οποίο ειδικεύεται η εταιρεία με κεραμίδια και άλλες επιφάνειες μετατροπής φωτός σε ηλεκτρισμό. Ήδη η Mercedes έχει ανακοινώσει τα δικά της συστήματα αποθήκευσης ενέργειας στο σπίτι, οπότε στο παιχνίδι θα μπουν και άλλοι.
 
#1 Ηλεκτροκίνηση μόνο
Φυσικά η βασικότερη αλλαγή είναι η στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση. Μέσα σε μόλις 5 χρόνια έχουμε κράτη να ανακοινώνουν το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης σε μόλις 23 χρόνια, έχουμε κατασκευαστές να λανσάρουν ηλεκτροκίνητα μοντέλα, και έχουμε την Tesla να οδηγεί τις εξελίξεις. Θα είναι ο κυρίαρχος της ηλεκτροκίνησης; Θα δείξει.

Εσείς τις βλέπετε με θετικό μάτι αυτές τις αλλαγές; Ποιες περιμένετε πως και πως και ποιες δεν σας ενθουσιάζουν ιδιαίτερα; Είναι η Tesla η εταιρεία που χαράζει την πορεία των επόμενων χρόνων της αυτοκίνησης; Και τι έχουν να φοβηθούν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές;

NEO TRAFIC
skoda