• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο; Δες τώρα 3 οικογενειακά μοντέλα με μέχρι 15 χιλιάρικα, που συνδυάζουν χαμηλή τιμή, χώρους και επιδόσεις.

Τρία οικογενειακά οχήματα σε τιμή...μικρού! Ποιο ξεχωρίζει; Ποιο θα προτιμήσετε εσείς;

Ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο;

Διαβάστηκε από 47201 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/4/2017

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο; Δες τώρα 3 οικογενειακά μοντέλα με μέχρι 15 χιλιάρικα, που συνδυάζουν χαμηλή τιμή, χώρους και επιδόσεις. Εσύ ποιο θα διάλεγες;

 
Οι «μικροί» σε κυβισμό turbo κινητήρες βενζίνης έρχονται για να συνδυάσουν την πολύ καλή οικονομία κίνησης, με τις γρήγορες επιδόσεις και την πολύ καλή απόδοση, παίρνοντας πλέον κεφάλι έναντι του diesel. Ιδίως στα μικρομεσαία, οικογενειακά αυτοκίνητα, οι κινητήρες αυτοί ταιριάζουν γάντι στον ταξιδιάρικο χαρακτήρα τους, αφού δεν θα απαιτήσουν πολύ καύσιμο στο ταξίδι, ενώ έχουν και τη δυνατότητα με τη βοήθεια του turbo να πραγματοποιήσουν γρήγορες προσπεράσεις. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο είναι πως η τιμή αγοράς τους είναι κατά μερικές χιλιάδες ευρώ χαμηλότερη σε σχέση με τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους, ενώ φυσικά διαθέτουν και τους απαραίτητους χώρους για αν φιλοξενήσουν μια ολόκληρη οικογένεια, ακόμα και αν τα παιδιά πλέον έχουν μεγαλώσει… Παρακάτω, λοιπόν, συγκρίνουμε τρεις από τις πιο αξιόλογες και προσιτές προτάσεις της αγοράς, οι οποίες κοστίζουν το πολύ 15.000 ευρώ. Το Ford Focus με το γνωστό 1.000άρη Ecoboost κινητήρα, στην έκδοση με 125 ίππους, με τα Nissan Pulsar και SEAT Leon, αμφότερα στα 1,2 λίτρα και με 115 και 110 άλογα αντίστοιχα. 

Σχεδίαση: Το Focus τραβάει το μάτι περισσότερο
Η καλαίσθητη σχεδίαση και η ομορφιά ενός αυτοκινήτου είναι υποκειμενικές έννοιες, ωστόσο ανάμεσα στα τρία μοντέλα το Focus έχει πιο μοντέρνα και δυναμικά επιμέρους  χαρακτηριστικά. Σε αυτά ξεχωρίζουν το εντυπωσιακό μπροστινό μέρος με την χρωμιωμένη, «κυψελωτή» τραπεζοειδή μάσκα, τα μακρόστενα δυναμικά LED φανάρια και το καπό με τα μυώδη powerdomes.
Από την πλευρά του, το Leon έχει να αντιπαρατάξει το πιο compact και «αθλητικό σουλούπι» από τα τρία μοντέλα, διαθέτοντας πιο έντονες ακμές και γωνίες τόσο μπροστά, όσο και πίσω, αλλά ταυτόχρονα και επίπεδες επιφάνειες, ενώ τέλος το Nissan Pulsar έρχεται λίγο πιο συγκρατημένο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως του λείπει ομορφιά ή δυναμισμός. Αντιθέτως. Το σφηνοειδές μπροστινό μέρος, με μεγάλο το λογότυπο της φίρμας και τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα, αρέσει πολύ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Γιώργος Νερατζούλης

    @latvala: Εδώ και λίγο καιρό έχω πάρει βαρνα τις αντιπροσωπείες μαζί με τον αδερφό μου ο οποίος χρειάζεται επειγόντως αυτοκίνητο, μετά από ένα ατύχημα που είχε με αποτέλεσμα το corolla του να καταλήξει για ανταλλακτικά. Ναι, μπήκα σε όλα σχεδόν τα μικρομεσαία αυτοκίνητα, και κάποια από αυτά τα οδήγησε ο αδερφός μου σε test drive. Οπότε έχω άποψη, με τα δικά μου κριτήρια τουλάχιστον. Αν θέλεις την άποψη μου, το καλύτερο ίσως σε ποιότητα είναι το golf με μικρή όμως διαφορά από auris, kia ceed και hyundai i30, η και ford focus. Μετά σε φινίρισμα είναι όλα αρκετά καλά, με καλύτερο το auris και από κοντά 308, golf, ceed. Τα nissan pulsar, seat leon, megane, opel astra, πολύ χάλια. Έκανα test drive, και ειδικά στο nissan υπήρχαν πολλοί τριγμοί. Σαν πιο σταθερό στο δρόμο, είναι για μένα το focus, αλλά με μικρή διαφορά από το kia ceed, το οποίο όμως έχει πιο ελαφρύ τιμόνι. Τα 308, megane, citroen c4 πολύ μαλακή ανάρτηση, δεν εμπνέουν σε στροφές, αν και ειδικά το c4 ήταν το πιο ξεκούραστο αυτοκίνητο από όλα. Αυτά έχω να παραθέσω ως εμπειρία. Τώρα, αν έπρεπε να αγοράσω ΕΓΩ σήμερα αυτοκίνητο, θα επέλεγα τι kia ceed, λογο και της 7ετης εγγύησης, αλλά και του κόστους service και ανταλλακτικών. Αυτά από μένα

      3
  • latvala

    Δικιο εχεις για το golf κι εγω θεωρω πως εχει το καλυτερο εσωτερικο.Στο auris δεν εχω μπει.Το astra μου φανηκε καλο οταν μπηκα,αλλα δεν εκανα μεγαλη διαδρομη.Σε c4 συγγενη εχω μπει αρκετες φορες,εχω ταξιδεψει κιολας.Οντως ειναι ξεκουραστο,αλλα ψιλοαδιαφορο.Για i30,308 και megane,δε γνωριζω.Το 308 ειναι το μονο που θα κοιτουσα απο αυτα τα 3.Ευχομαι τα καλυτερα για τον αδερφο σου!!

      1
  • latvala

    @Γιώργος Νερατζούλης Φιλε εχεις μπει σε ολα??Γιατι εγω που εχω μπει και στα 3(με εξαιρεση το pulsar που οντως δεν εχει τοσο καλη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο,χωρις ομως να ειναι κακο)μου φανηκαν μια χαρα.Ισα-ισα το leon, ηταν εκπληξη για μενα.Στη μεσαια εκδοση(style)που λογικα θα επιλεξουν οι περισσοτεροι,ηταν παρα πολυ καλο με ολο τον εξοπλισμο που χρειαζεται καποιος.Ο μονος αποτρεπτικος παραγοντας ισως ειναι ο αξονας πισω.Κατα τα αλλα,θα ηταν ενα απο τα αυτοκινητα που σιγουρα θα εξεταζα, αν ψαχνομουν στην κατηγορια.

      1
  • Γιώργος Νερατζούλης

    Συγγνώμη, φθηνά μπορεί να είναι, αλλά με εξαίρεση το focus, τα άλλα 2 μάπα είναι. Αναξιόπιστα, μέτρια προς κακή ποιότητα στο εσωτερικό, ειδικά το nissan, τρίζουν φουλ, κτλπ. Με την κρίση βέβαια πού έχουμε, από το ολότελα, καλή και η παναγιωτενα...Μι λίγα χρήματα όμως παραπάνω, παίρνεις hyundai i30, pegeuot 308, toyota auris, kia ceed, κ.α.

      1