ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Όταν βάζετε καύσιμο κοιτάτε κάτι συγκεκριμένο ή βάζετε όπου βρεθείτε σε ανάγκη;

Όταν βάζετε καύσιμο κοιτάτε κάτι συγκεκριμένο ή βάζετε όπου βρεθείτε σε ανάγκη;

Οικονομία στο καύσιμο;

4.018 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2015)

Η επιλογή του βενζινάδικου έχει γίνει επιστήμη. Εσείς το αφήνετε στην τύχη ή επιλέγετε σύμφωνα με την μάρκα, την τιμή, την ποιότητα; Τι άλλο κοιτάτε;

autotriti team

Μία διαφορά 0,04 λεπτών στο λίτρο, δηλαδή 1,679 έναντι 1,639 ευρώ για την τιμή της αμόλυβδης μεταφράζεται σε 38,5 ευρώ για κάποιον που κάνει 12.000 χιλιόμετρα ετησίως με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο που έχει μέση κατανάλωση 8,0 λτ./100 χλμ. ή 48 ευρώ όταν η μέση κατανάλωση είναι 10,0 λτ./100 χλμ. Αν καις περισσότερο ή διανύεις περισσότερα χιλιόμετρα, το κέρδος ή το κόστος -ανάλογα πως το βλέπεις- μεγαλώνει. Το ίδιο ισχύει και για τα diesel μοντέλα, ωστόσο συνολικά τα νούμερα είναι μικρότερα.Παρότι όμως η διαφορά σε ευρώ είναι μικρή, η επιλογή του βενζινάδικου δεν είναι εύκολη, και για πολλούς οδηγούς έχει αναχθεί σε επιστήμη. Γιατί δεν είναι μόνο η τιμή στο λίτρο, αλλά δύο επιπλέον παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο, η ποιότητα και η ποσότητα. Και αυτούς τους παράγοντες είναι δύσκολο να τους «αξιολογήσεις».- Αν σου βάζουν λιγότερο καύσιμο, τότε κάνεις λιγότερα χιλιόμετρα . Αρά θα πληρώσεις περισσότερα… cents στο λίτρο.- Αν από την άλλη η ποιότητα καυσίμου δεν είναι καλή, πάλι κάνεις λιγότερα χιλιόμετρα, ενώ υπάρχει και ο κίνδυνος βλαβών. Και επομένως δεν μιλάμε για διαφορά μερικών cent στο λίτρο, αλλά πολλών… ευρώ! Μάλιστα στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα το κόστος από κακό καύσιμο είναι πολύ μεγαλύτερο από τα βενζινοκίνητα.Για να προφυλαχθούν λοιπόν από τα παραπάνω, η λύση που ακολουθούν πολλοί οδηγοί είναι είτε να έχουν το "δικό τους" βενζινά, είτε/και να χρησιμοποιούν τα κιτ ποιοτικής ανίχνευσης που έχουν πολλές εταιρείες. Μάλιστα, κάποιοι μένουν πιστοί σε μία μόνο εταιρεία.Από ένα άλλο πρίσμα, τώρα, διαφορά cent στο λίτρο δεν έχουμε μόνο από πρατήριο σε πρατήριο, αλλά και μέσα στο ίδιο το πρατήριο. Μιλάμε βέβαια για το απλό ή το σούπερ καύσιμο, όμως εδώ η διαφορά δεν είναι 0,04 ευρώ στο λίτρο, αλλά σχεδόν 0,2 ευρώ στο λίτρο! Το πότε συμφέρει, πότε είναι απαραίτητη η χρήση καυσίμου ανώτερης ποιότητας και για ποιους κινητήρες δεν υπάρχει κανένα όφελος, το έχουμε αναλύσει εδώ.Εσείς όμως τι λέτε; Τι τύπος οδηγού είστε; Μετράτε τη διαφορά cent στο λίτρο ή κοιτάτε άλλους παράγοντες όπως την ποιότητα και την ποσότητα; Ή είστε από αυτούς που βάζουν μόνο καύσιμο ανώτερης ποιότητας; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN