Σήμερα στη Φρανκφούρτη λανσάρεται η Roadster έκδοση της Lamborghini Aventador S με τα αφαιρούμενα πάνελ της οροφής να ζυγίζουν λιγότερο από 6 κιλά και να τοποθετούνται κάτω από το εμπρός καπό.
Lamborghini Aventador S
Το βάρος του Roadster είναι 1.625 κιλά, μόλις 50 κιλά πάνω από το Coupe. Η απόδοση του ατμοσφαιρικού V12 των 6,5 λίτρων είναι στους 740 ίππους και στα 690 Nm ροπής. Το 0-100 γίνεται σε 3,0 δλ., ενώ η τελική είναι στα 350 κιλά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Aπό τη στιγμή που η Lamborghini παρουσίασε πέρσι την Aventador S Coupe, οι φίλοι της περίμεναν με αγωνία την παρουσίαση της Roadster εκδοχής. Η αναμονή έλαβε τέλος λίγες μέρες πριν όπου και παρουσιάστηκε, ενώ σήμερα τη βλέπουμε και στην έκθεση της Φρανκφούρτης, που άνοιξε σήμερα τις πύλες της για τον Τύπο.
Φυσικά όλη η ιστορία είναι τα αφαιρούμενα πάνελ της οροφής, που ζυγίζουν λιγότερο από 6 κιλά και τα οποία τοποθετούνται κάτω από το εμπρός καπό. Μπορούν να παραγγελθούν είτε σε μαύρο ματ carbon χωρίς επιπλέον χρέωση, αλλά μπορούν να γίνουν και γυαλιστερά μαύρα ή να αφήνουν το ανθρακόνημα να φανεί.
Όσοι θέλουν να ακούν τη μελωδία του V12, μπορούν με ένα κουμπί να ανοίξουν το πίσω παράθυρο. Το συνολικό βάρος του Roadster είναι στα 1.625 κιλά, μόλις 50 κιλά παραπάνω από την Coupe έκδοση. Η απόδοση του ατμοσφαιρικού V12 των 6,5 λίτρων παραμένει στους 740 ίππους και στα 690 Nm ροπής. Το 0-100 γίνεται σε 3,0 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 350 κιλά.
Παραμένει φυσικά και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ νέα είναι η γεωμετρία της ανάρτησης. Τα προγράμματα οδήγησης ξαναέγιναν και προστέθηκε η λειτουργία EGO.
Το νέο ανοικτό supercar λανσάρεται στην μπλε απόχρωση Blue Aegir, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν πολλές επιλογές σε δέρματα και Alcantara. Στάνταρ είναι τα κεραμικά φρένα στους τροχούς των 20/21 ιντσών που φοράνε ελαστικά Pirelli P Zero. Ο πίνακας οργάνων είναι ουσιαστικά μία οθόνη ΤFT, ενώ το σύστημα infotainment είναι συμβατό με smartphones.
Οι πρώτες Lamborghini Aventador S Roadster θα φτάσουν στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους τον προσεχή Φεβρουάριο. Στην Ευρώπη, η τιμή της κορυφαίας ανοικτής Ιταλίδας ξεκινάει από τα 313.666 ευρώ.
H Volvo οπως την καταντησαν οι Κινεζοι θα πεθανει αν δεν αλλαξει χερια. Ακουω παρα πολλα προβληματα.
@Ροζ Κροταλιας: Φυσικα και τις εχω δει. 39η θεση περσι και φετος μεχρι στιγμης επεσε αλλες 2.
Ροζ Κροταλιας: Ενημερωση απο Ινδους;;; Οκ υποκλινομαι! Λοιπον για να σοβαρευτουμε λιγο: http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/ Στην ιστοσελιδα αυτη θα δεις συνολικες πωλησεις του 2016 και τις πωλησεις του 2017 μεχρι στιγμης. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και οι Ινδοι δεν γραφουν παγκοσμια καταταξη ;) Αυτοι ειναι καλοι μονο για Bollywood!
@Κροταλια αυτα που μου στελνεις ειναι ασχετα εντελως και μιλανε γενικα και αοριστα για αυξηση πωλησεων της Volvo. Για την ταμπακερα ομως κουβεντα! Επειδη μαλλον το εχασες στην πορεια των ποστ, να σου θυμισω οτι μιλαμε για την καταταξη της Volvo σε παγκοσμιες πωλησεις και η θεση της παγκοσμια βρισκεται στην 37η θεση (2017). Λογικα, απλα και ξεκαθαρα. Καταλαβαινω οτι αυτο δεν σου αρεσει οπως δεν αρεσει ουτε σε μενα ουτε σε κανενα ετσι οπως την καταντησαν οι Κινεζοι την ιστορικη αυτη εταρεια. Βεβαια απο το να εκλεινε οπως η SAAB καλη ειναι και η 37η θεση.
κανένα καινούργιο volvo δεν θα παρουσιαστεί στην φρανκφούρτη?
λογικέ αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις και το κείμενο και όχι μόνο το url θα έβλεπες ότι είναι global τα νούμερα. δες το και αλλού όμως... http://carsalesbase.com/global-car-sales-2017-q1/ ή και εδώ https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-01-08/volvo-cars-sees-2016-growth-after-second-straight-sales-record .
@λογικός : auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/volvo-cars-reports-12-2-sales-growth-in-may-2017-globally/59017014
@Λογικος : εχεις δει τις πωλησεις της volvo παγκοσμίως?
Απάντηση στον κροταλία: Η Volvo θα πηγαίνει μόνο στην έκθεση της Γενεύης επί ευρωπαϊκού εδάφους.