Οι στάνταρ ράγες οροφής αυξάνουν το εύρος χρήσης του Οpel Insignia Country Tourer, επιτρέποντας τη μεταφορά φορτίων έως 100 κιλά στην οροφή.
Opel Insignia Country Tourer
47.649 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2017)
Η Opel με το Insignia Country Tourer ακολουθεί την τάση για στέισον μοντέλα με crossover χαρακτηριστικά. Bασισμένο στο μεσαίο στέισον Insignia Sports Tourer, η πιο περιπετειώδης εκδοχή του έχει όλο το πακέτο ενός crossover με «ποδιές» εμπρός και πίσω, πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και απόσταση από το έδαφος αυξημένη κατά 20 χσλτ. σε σχέση με την απλή έκδοση.
Επίσης, διατίθεται η νέα «έξυπνη» τετρακίνηση Twinster με δυο πολύδισκους συμπλέκτες πίσω αντί κλασικού διαφορικού, ενώ προσφέρεται και τεχνολογία torque vectoring προσφέροντας απροβλημάτιστη κίνηση σε χιόνι, τη λάσπη και τα σαθρά εδάφη. Από πλευράς κινητήρων προσφέρεται ο νέος 1,5 turbo με 165 άλογα, ο 2,0 turbo με 260 άλογα και ο 2λιτρος diesel των 170 ίππων.
Η τετρακίνηση συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ υπάρχουν επιλογές λειτουργιών μέσω του στάνταρ ρυθμιζόμενου πλαισίου FlexRide (Standard, Sport, Tour και εξατομικευμένο). Το νέο μοντέλο διατίθεται με μεγάλη ποικιλία προηγμένων τεχνολογιών και συστημάτων υποστήριξης, ενώ ο χώρος αποσκευών διαθέτει πόρτα με ηλεκτρικό-hands free άνοιγμα και από τα 560 λτ. μπορεί να φτάσει στα 1.665 λτ. χάρη στο στάνταρ αναδιπλούμενο, με αναλογία 40/20/40, πίσω κάθισμα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Επίσης, διατίθεται η νέα «έξυπνη» τετρακίνηση Twinster με δυο πολύδισκους συμπλέκτες πίσω αντί κλασικού διαφορικού, ενώ προσφέρεται και τεχνολογία torque vectoring προσφέροντας απροβλημάτιστη κίνηση σε χιόνι, τη λάσπη και τα σαθρά εδάφη. Από πλευράς κινητήρων προσφέρεται ο νέος 1,5 turbo με 165 άλογα, ο 2,0 turbo με 260 άλογα και ο 2λιτρος diesel των 170 ίππων.
Η τετρακίνηση συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ υπάρχουν επιλογές λειτουργιών μέσω του στάνταρ ρυθμιζόμενου πλαισίου FlexRide (Standard, Sport, Tour και εξατομικευμένο). Το νέο μοντέλο διατίθεται με μεγάλη ποικιλία προηγμένων τεχνολογιών και συστημάτων υποστήριξης, ενώ ο χώρος αποσκευών διαθέτει πόρτα με ηλεκτρικό-hands free άνοιγμα και από τα 560 λτ. μπορεί να φτάσει στα 1.665 λτ. χάρη στο στάνταρ αναδιπλούμενο, με αναλογία 40/20/40, πίσω κάθισμα.
H Volvo οπως την καταντησαν οι Κινεζοι θα πεθανει αν δεν αλλαξει χερια. Ακουω παρα πολλα προβληματα.
@Ροζ Κροταλιας: Φυσικα και τις εχω δει. 39η θεση περσι και φετος μεχρι στιγμης επεσε αλλες 2.
Ροζ Κροταλιας: Ενημερωση απο Ινδους;;; Οκ υποκλινομαι! Λοιπον για να σοβαρευτουμε λιγο: http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/ Στην ιστοσελιδα αυτη θα δεις συνολικες πωλησεις του 2016 και τις πωλησεις του 2017 μεχρι στιγμης. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και οι Ινδοι δεν γραφουν παγκοσμια καταταξη ;) Αυτοι ειναι καλοι μονο για Bollywood!
@Κροταλια αυτα που μου στελνεις ειναι ασχετα εντελως και μιλανε γενικα και αοριστα για αυξηση πωλησεων της Volvo. Για την ταμπακερα ομως κουβεντα! Επειδη μαλλον το εχασες στην πορεια των ποστ, να σου θυμισω οτι μιλαμε για την καταταξη της Volvo σε παγκοσμιες πωλησεις και η θεση της παγκοσμια βρισκεται στην 37η θεση (2017). Λογικα, απλα και ξεκαθαρα. Καταλαβαινω οτι αυτο δεν σου αρεσει οπως δεν αρεσει ουτε σε μενα ουτε σε κανενα ετσι οπως την καταντησαν οι Κινεζοι την ιστορικη αυτη εταρεια. Βεβαια απο το να εκλεινε οπως η SAAB καλη ειναι και η 37η θεση.
κανένα καινούργιο volvo δεν θα παρουσιαστεί στην φρανκφούρτη?
λογικέ αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις και το κείμενο και όχι μόνο το url θα έβλεπες ότι είναι global τα νούμερα. δες το και αλλού όμως... http://carsalesbase.com/global-car-sales-2017-q1/ ή και εδώ https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-01-08/volvo-cars-sees-2016-growth-after-second-straight-sales-record .
@λογικός : auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/volvo-cars-reports-12-2-sales-growth-in-may-2017-globally/59017014
@Λογικος : εχεις δει τις πωλησεις της volvo παγκοσμίως?
Απάντηση στον κροταλία: Η Volvo θα πηγαίνει μόνο στην έκθεση της Γενεύης επί ευρωπαϊκού εδάφους.