" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκρίνουμε δύο παραδοσιακούς «παίκτες» της μεσαίας κατηγορίας, τα Insignia και Octavia.

Σταθερή υπό πίεση είναι η Skoda Octavia στο δρόμο.

Προσανατολισμένη στην άνεση είναι η οδική συμπεριφορά του Opel Insignia.

Η Octavia έχει πιο ήπιους σχεδιαστικούς τόνους και δείχνει περισσότερο τετραγωνισμένη, χωρίς όμως να στερείται σε δυναμισμό.

Το μεγάλο σε διαστάσεις Insignia -έχει μήκος 4,8 μέτρα- δείχνει χάρη στις καμπύλες του αρκετά δυναμικό και αεροδυναμικό.

Συγκρατημένο σχεδιαστικά είναι το εσωτερικό της Skoda Octavia, ωστόσο κερδίζει πόντους στην πρακτικότητα και την εργονομία.

Καλή ποιότητα υλικών και συναρμογή και για το εσωτερικό του Opel Insignia. Κερδίζει πόντους με την μοντέρνα σχεδίασή του.

Ο 1,4 TSI των 140 PS της Octavia είναι λίγο πιο σβέλτος σε επιδόσεις. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 5,3 λτ./100 χλμ.

Opel Insignia 1,4 140 PS vs Skoda Octavia 1,4 TSI 140 PS

Διαβάστηκε από 43190 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/7/2015

Δύο παραδοσιακές αξίες στην μεσαία κατηγορία, τα Skoda Octavia και Opel Insignia, έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες μίας οικογένειας προβάλλοντας τους πλούσιους χώρους, την άνεση και την προσιτή τιμή κτήσης τους.

 
Skoda Octavia 1,4 TSI 140 PS 
Στα γρήγορα
• Κοστίζει 16.930 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ., 140 ίπποι
• Καίει 5,3 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 133,1 ευρώ τέλη

Οpel Insignia 1,4T 140 PS 
Στα γρήγορα
• Κοστίζει 19.810 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ., 140 ίπποι
• Καίει 5,2 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 135,3 ευρώ τέλη

Mε μεγάλα αμαξώματα για άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, υψηλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια, αλλά και πλήρη εξοπλισμό, τα μεσαία μοντέλα αποτελούν την κλασική επιλογή των οικογενειαρχών εδώ και δεκαετίες. Παρακάτω αντιπαραθέτουμε δύο από τα best sellers της κατηγορίας, τα Skoda Octavia και Opel Insignia, αμφότερα με έναν 1.400άρη βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό τους ο οποίος με την βοήθεια του τούρμπο αποδίδει 140 ίππους. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...

 
  • Γιωργος Σαλ.

    Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.

      5
    • autotriti

      Απάντηση: Και τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν στη μεσαία κατηγορία. Σχετικά με την Octavia, διαθέτει από τους "καλύτερους χώρους" στην κατηγορία.

        4
  • Dimitris

    εχω το vectra την τελευταια γενια κ εχει φιλος μου το octavia της αντιστοιχης χρονολογιας με το δικο μου. Η μερα με τη νυχτα κ σε ποιοτητα κ σε βλαβες κ σε στιβαροτητα το σκοντα σαφως καλυτερο.

      9
  • Xountini

    Ρε παιδιά, από πότε η octavia (πατάει στο πάτωμα του Golf) θεωρείται μεσαίο;;; Με το Astra sedan θα έπρεπε να συγκριθεί!! Το μεσαίο της Skoda είναι η Superb!! (Εκτός αν θεωρούμε μικρομεσαίο το Rapid, το οποίο πατάει στο ίδιο πάτωμα με τη Fabia!)

      6
  • NIAN

    Η σύγκριση που κάνετε είναι ατυχής, διότι το οικονομικό χάσμα που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα είναι αρκετά μεγαλο, με αποτέλεσμα ο "αδαής" που θα διαβάσει το άρθρο, θα προτιμήσει το πιο φτηνό...το οποίο είναι λάθος. Στο ίδιο συμπέρασμα θα κατέληγε το άρθρο , αν για παράδειγμα είχε σε σύγκριση το Octavia με το Audi A4.... Mε κομψό τρόπο , η συντακτική ομάδα προσπαθεί να κάψει το Insignia, το οποίο για τα λεφτά του είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει αισθητική που θα κρατήσει για πολύ στο χρόνο (και η εταιρία το υποστηρίζει...δεν κάνει lifting με το παραμικρό), έχει από τις καλύτερες λαμαρίνες....(κακά τα ψέματα, η λαμαρίνα του δείχνει εφάμιλλη premium κατηγορίας) και φυσικά διατηρεί σε βάθος χρόνου πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με το Octavia....Δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Το Insignia to συγκρίνεις με passat και ίσως με Audi A4. Το Octavia είναι φτηνοάμαξο μπροστά στο insignia.

      5
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΟ INSIGNIA ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ OKTAVIA ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΝΤΑΝ ΕΚΔΟΧΕΣ ΚΑΙ 27 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΤΙΣ COMBI ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΤΟ OCTAVIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ OPEL ASTRA SEDAN ΚΑΙ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. TO INSIGNIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ TOYOTA AVENSIS KAI VW PASSAT.

      3
  • panosl

    Συμφωνώ κι εγώ ότι η σύγκριση είναι ατυχής... Είχα αγοράσει κάποτε vectra καινούργιο για 2 χρόνια... Το πούλησα.... Εχω οδηγήσει και το octavia. Θεωρώ το octavia πολύ πιο αξιόπιστο!!!

      1
  • Γιωργος Σαλ.

    Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.

      1

Εσύ τι ξέρεις από βελτίωση;

Είναι να μην σου ανάψουν τα… λαμπάκια!

Βενζίνη ή Πετρέλαιο; Τι διαλέγεις;

Αν δεν δουλεύει καλά ο κλιματισμός... ψηθήκαμε

Η κίνηση στους δρόμους

Έρχεται Αudi A3 «Cityhopper»

Έκπτωση έως 1.400 ευρώ στο Ηyundai i20

To νέο Renault Kangoo;

Ντεμπούτο για το νέο Kia Seltos

Έτσι ίσως είναι η επόμενη Μaserati Quattroporte

Τελευταίες «πινελιές» για τη νέα Mercedes GLA

Δοκιμή: Volvo V60 Cross Country

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »