Εκτός από τα κανονικών διαστάσεων περιλαμβάνονται και λάστιχα πιο λεπτά, για χρήση σε drag αγώνες.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εκτός από τα κανονικών διαστάσεων περιλαμβάνονται και λάστιχα πιο λεπτά, για χρήση σε drag αγώνες.

Πάει σούζα ο δαίμονας!

4.044 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2017)

Η Dodge αποκαλύπτει μετά από πολύ καιρό αναμονή το Challenger SRT Demon και μας κάνει να επανεκτιμήσουμε τα muscle cars που κυριαρχούν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Μετά από μία από τις μεγαλύτερες περιόδους αναμονής, επιτέλους αποκαλύφθηκε το νέο Challenger SRT Demon στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Βασίζεται πάνω στο Challenger SRT Hellcat αλλά φέρει ένα σημαντικό αριθμό αναβαθμίσεων οι οποίες το καθιστούν (σύμφωνα με τη Dodge) το μοντέλο παραγωγής με την καλύτερη επιτάχυνση στον κόσμο.

Το νέο SRT Demon αποδίδει 840 ίππους με τη χρήση βενζίνης 100+ οκτανίων.

Το νέο SRT Demon αποδίδει 840 ίππους με τη χρήση βενζίνης 100+ οκτανίων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η δύναμη προέρχεται από τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 6.2 λτ. της εταιρείας  του οποίου η απόδοση έχει ανέβει από τους 707 στους 840 ίππους. Η αύξηση αυτή της απόδοσης έχει επιτευχθεί με μεγαλύτερο και πιο υψηλής πίεσης τούρμπο, νέα πιστόνια, νέες βαλβίδες και σύστημα παροχής καυσίμου δύο επιπέδων. Επίσης, έχει ανέβει το όριο περιστροφής από τις 6.200 στις 6.500 στρ./λεπτό και η εισαγωγή αέρα γίνεται από τρία διαφορετικά σημεία.

Σύμφωνα με την εταιρεία το 0-96 χλμ./ώρα έρχεται σε 2.3 δλ. ενώ έχει το ρεκόρ Guiness για το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που “σηκώνεται σούζα“. Επιπλέον, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το Demon μπορεί να πετύχει επιταχύνσεις της τάξης του 1.8 g, η μεγαλύτερη τιμή μεταξύ των αυτοκινήτων παραγωγής.

Το Challenger SRT Demon είναι το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου που μπορεί να χρησιμοποιήσει βενζίνη υψηλών οκτανίων που χαρακτηρίζεται ως 100+. Η συνήθης ρύθμιση είναι για 91 οκτάνια αλλά υπάρχει και ρύθμιση για απόδοση 840 ίππων.Η μετάδοση της κίνησης γίνεται από ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ενώ διαθέτει σύστημα με το οποίο πριν την εκκίνηση επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάσει μέχρι τις 2.350 στρ./λεπτό και μετά να εμπλέξει τους τροχούς ώστε να επιτευχθεί η τέλεια επιτάχυνση.

Το βάρος έχει μειωθεί κατά 91 kg με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, του καθίσματος συνοδηγού, των 16 ηχείων, χρησιμοποιώντας δαγκάνες φρένων από αλουμίνιο και την αφαίρεση μέρους της καλωδίωσης. Αν κάποιος θέλει να έχει καθίσματα το αυτοκίνητό του μπορεί να τα παραγγείλει έναντι ενός δολαρίου το καθένα.

Η παραγωγή του Dodge Challenger SRT Demon θα ξεκινήσει το καλοκαίρι και θα περιοριστεί στις 3.000 μονάδες για την αγορά της Αμερικής και στις 300 μονάδες για την αγορά του Καναδά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

DEH PASXA
skoda