• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Vitara Vs 2008 Vs Tivoli

Διαβάστηκε από 17584 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2017

Τα crossover έρχονται με φόρα για να κατακτήσουν το αγοραστικό κοινό, αφού συνδυάζουν την ευελιξία ενός επιβατικού, με τα πλεονεκτήματα των ψηλότερων αυτοκινήτων και τις light εκτός δρόμου δυνατότητες. Τα Peugeot 2008, SsangYong Tivoli και Suzuki Vitara έχουν αναμφίβολα τα προσόντα να καλύψουν όλες τις ανάγκες σας.

 
Τα compact crossover έχουν αλλάξει σημαντικά τον αυτοκινητικό χάρτη τα τελευταία χρόνια και έχουν κερδίσει το αγοραστικό κοινό, αφού συνδυάζουν  πολλαπλά πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα μπορούν να κινηθούν με ευελιξία μέσα στην πόλη, έχουν κατανάλωση αντίστοιχη ενός επιβατικού, καλούς χώρους για μια οικογένεια, ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζει καλή ορατότητα και light εκτός δρόμου ικανότητες. Στις επόμενες σελίδες έχουμε επιλέξει τρία μοντέλα που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές και μάλιστα στις diesel εκδοχές τους, για όσους δηλαδή κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως το χρόνο. Από τη μια μεριά, λοιπόν έχουμε το Suzuki Vitara που είναι ένα από τα best seller της κατηγορίας και από την άλλη δύο μοντέλα που ξεχωρίζουν με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους. Το εκλεπτυσμένο σε εμφάνιση και με γαλλικό DNΑ Peugeot 2008, και το Tivoli που στόχο έχει να ξαναφέρει τη SsangYong στο χάρτη των SUV/crossover.

Σχεδίαση: Πιο σύγχρονο το Peugeot 2008 
Τα τρία μοντέλα παρόλο που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία και απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό, έχουν διαφορετική φιλοσοφία στο σχεδιασμό τους. Το 2008 έχει την πιο σύγχρονη σχεδίαση διαθέτοντας πιο «στρογγυλεμένο» αμάξωμα, ενώ και το γενικότερο στιλ του είναι πιο εκλεπτυσμένο, χάρη στις λεπτομέρειες χρωμίου διανθισμένες σε όλο το αμάξωμα. Φυσικά δε λείπουν και οι νότες δυναμισμού, οι οποίες εκφράζονται κυρίως με την εμπρόσθια μάσκα. Μιλώντας για δυναμισμό στη σχεδίαση, σε αυτό τον τομέα ξεχωρίζει το Tivoli με το μυώδες καπό, τις έντονες ακμές κατά μήκος του αμαξώματος, καθώς και το μεγάλο άνοιγμα στο κατώτερο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα. Καλόγουστη είναι και η λεπτή μάσκα που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, αγριεύοντας έτσι το μπροστά μέρος. Τέλος, όσον αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση, το Vitara είναι το πιο συγκρατημένο από τα τρία μοντέλα, χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις, με την εμπρόσθια μάσκα και τον προφυλακτήρα με τους LED προβολείς να αποπνέουν μια δυναμικότητα και να του δίνουν ένα πιο σύγχρονο στιλ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    autotriti,ιδανικό είναι το diesel κάνεις δεν κάνεις χιλιόμετρα και δεν σε έχουμε βάλει δικηγόρο για την τσέπη μας,εσένα αν δεν σου αρέσει το diesel μην το αγοράζεται,αλλά και εγώ να οδηγούσα κάθε μέρα τζάμπα αμάξια χωρίς να πληρώνω τέλη,καύσιμα,κτλ θα έκανα και εγώ τον μάγκα ή μάλλον τον τζάμπα μάγκα.Για αυτό αφήστε τις υστερίες το τι θα κάνουμε εμείς και η τσέπη μας που δεν σας έχουμε βάλει συνέταιρο και κάντε καθίστε και κάντε πιο αντικειμενική και σωστή πληροφόρηση όχι παραπληροφόρηση και πανικοβάλλοντας τον κοσμάκη και σπρώχνοντας κόσμο στην βενζίνη και στo αγαπημένo σας group vw.Nισάφι πια.Αν και δεν νομίζω να το βάλεις το σχόλιο μου γιατί είσαι εμπαθής όταν λέμε αλήθειες εμείς οι αναγνώστες.

      9
  • Παράσχης Κυριάκος

    Μας έχετε ζαλίσει τον έρωτα με το τέλος των diesel αλλά κάνετε και συγκριτικά για το ποιο diesel είναι καλύτερο. Εδώ γιατί δε λέτε τα γνωστά "θα σας μείνουν χωρίς να μπορείτε να τα πουλήσετε", "δε θα μπορείτε να μπείτε στην πόλη", " θα πληρώνετε περισσότερα τέλη" κλπ?

      5
    • autotriti

      Απάντηση: Καλημέρα, η άποψή μας είναι γνωστή. Το ντίζελ είναι ιδανική επιλογή για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα το χρόνο και ταξίδια και δεν θέλουν απλά ένα αυτοκίνητο για χρήση αμιγώς μες την πόλη.

        2
  • TnS

    Θεωρώ ότι το πεζο και το τιβολι είναι καλυτερα εσωτερικά, από το βιτάρα, αλλα το βιτάρα δεν πιάνετε στις οφ διαδρομές. Παλιότερα άκουγα για κατaνάλωση του βιτάρα να φτάνει στα επίπεδα 7.2, αλλα πλέον ως κάτοχος του νέου βιτάρα, η κατανάλωση είναι στα 5.2 λίτρα , με μόνιμη οδήγηση στο σπορτ πρόγραμμα. Τα πλαστικά του βιτάρα είναι σκληρά δεν λέω, αλλά πραγματικά δεν το αλλάζω στα χρήματα αυτά με κανένα.

      2
  • Σπύρος.

    Το συμπέρασμα ότι το Tivoli είναι προσιτό από που βγαίνει ; Το 2008 είναι 600 ευρώ πιό ακριβό όμως έχει ένα σωρό εξοπλισμό παραπάνω από το Tivoli. Πόσο αλήθεια θα έκανε το Tivoli με εξοπλισμό ίδιο με το 2008 ; Εκτός και αν απλά συγκρίνετε τις τιμές.