Ο 1,6 BlueHDi κινητήρας του Peugeot 2008 έχει κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Κινητήρες: Το Vitara γρηγορότερο

44.249 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2017)

Η χαμηλότερη απόδοση σε ισχύ και ροπή του 1,6 BlueHDi κινητήρα του ομίλου PSA που φοράει το Peugeot 2008, συγκριτικά με τους αντίστοιχους 1.600άρηδες της SsangYong και της Suzuki, στην πράξη δεν φαίνεται να το επηρεάζει στις επιδόσεις του. Αντιθέτως του δίνει πλεονέκτημα στον τομέα της οικονομίας, αφού το γαλλικό μοντέλο στην πράξη δεν καταναλώνει πάνω από 5,2 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ., ενώ την ίδια ώρα καταφέρνει οι εκπομπές του CO2 να είναι 90 γρ./100 χλμ, το οποίο σημαίνει πως δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Από εκεί και πέρα διαθέτει πολιτισμένη και γραμμική  λειτουργία. Αντίστοιχα, πολιτισμένη λειτουργία έχει και ο κινητήρας του Tivoli, όντας ιδιαίτερα ελαστικός και με πολύ γραμμική λειτουργία χωρίς ξεσπάσματα. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η SsangYong δίνει μέση τιμή 4,2 λτ./100 χλμ. με την πράξη να μας δείχνει 5,7 λτ./100 χλμ.
Τέλος, το μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 1,6 λίτρων της Suzuki είναι σε θέση να κινήσει κάτι παραπάνω από σβέλτα το αμάξωμα του Vitara. Αν και είναι θορυβώδης στη λειτουργία του και δίνει άμεσα το στίγμα του ως πετρελαιοκινητήρας, αυτός παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από χαμηλά και εξαιρετικά αποθέματα ροπής, κάτι που εκτιμάται τόσο σε εντός, αλλά και κυρίως σε εκτός δρόμου διαδρομές. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto