• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι κοινό μπορεί να έχουν τα Suzuki Vitara και Peugeot 2008, πέραν του ότι πάνε χέρι-χέρι στις πωλήσεις εντός Ελλάδος; Δείτε όλες τις λεπτομέρειες στο αναλυτικό μας θέμα.

Σταθερό και ευχάριστο στην άσφαλτο το Suzuki με αρκετά σφικτή ανάρτηση η οποία δεν εξαφανίζει τις κλίσεις. Στο χώμα νιώθει πιο πολύ στο στοιχείο του από ότι το Γαλλικό μοντέλο.

Καλύτερος ο χώρος για τα πόδια στο Suzuki το οποίο κερδίζει και στο πορτ-μπαγκάζ.

Καλύτερος ο χώρος για τα πόδια στο Suzuki το οποίο κερδίζει και στο πορτ-μπαγκάζ.

Πολύ ευχάριστο στην άσφαλτο το 2008 κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού.

Ίδιο πλάτος πίσω, αξιολογος χώρος για τα πόδια αλλά και καλύτερος χώρος για τα κεφάλια: η χαμηλή οροφή δεν επηρεάζει το 2008.

Ίδιο πλάτος πίσω, αξιολογος χώρος για τα πόδια αλλά και καλύτερος χώρος για τα κεφάλια: η χαμηλή οροφή δεν επηρεάζει το 2008.

Peugeot 2008 Vs Suzuki Vitara

Διαβάστηκε από 9463 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/6/2017

Είναι απίστευτο πόσο κοντά βρίσκονται στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου της χρονιάς το Peugeot 2008 και το Suzuki Vitara. Aς δούμε τι τα φέρνει κοντά αλλά κυρίως τι είναι αυτό που τα φέρνει σε θέση κόντρας.

 
Είναι πάρα πολλά τα στοιχεία και οι προδιαγραφές οι οποίες φέρνουν σε επικίνδυνα μικρές αποστάσεις μεταξύ τους το Peugeot 2008 και το Suzuki Vitara. Όπως είναι λογικό αυτό το κλίμα βρήκε τρόπο να περάσει και στους πίνακες πωλήσεων όπου τα δύο μοντέλα πηγαίνουν χέρι-χέρι με το κλείσιμο του πρώτου τριμήνου του 2017. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τους τομείς της αξιολόγησης και πώς εξελίσσεται σε επιμέρους κριτήρια η κόντρα. 
 
Ντιζάιν: Δύσκολη μάχη – οριακά πιο δυναμικό το Peugeot 
Στον τομέα της σχεδίασης η μάχη είναι δύσκολη. Μία από τις πολλές οριακές όπως θα δούμε και στη συνέχεια. Το ενδιαφέρον στιλ δε λείπει λοιπόν από κανένα από τα δύο αυτοκίνητα. Το 2008 με την πρόσφατη σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot δίνει έναν λίγο πιο έντονο δυναμισμό στην εικόνα του την ώρα που το Vitara προτάσει μια λίγο πιο συγκρατημένη, δωρική αισθητική ωστόσο το Suzuki δείχνει ομολογουμένως επιβλητικό ενώ έχει και κάποιες δόσεις παιχνιδίσματος με την οροφή η οποία μπορεί να ζητηθεί με διαφορετικό χρώμα έναντι του υπόλοιπου αμαξώματος. Με δεδομένο ότι το μήκος είναι σχεδόν όμοιο στα δύο μοντέλα πολλά κρίνονται από τις αναλογίες του κάθε σχήματος. Το Peugeot έχει λίγο πιο μακρύ μεταξόνιο, χαμηλότερο ύψος και γενικά ένα στιλ ανυψωμένου πεντάθυρου χάτσμπακ το οποίο αποδεικνύεται πολύ αρμονικό. Το δε Vitara πηγαίνει πιο πολύ προς ένα κλασσικό crossover-SUV τιμώντας εξάλλου και τη μακρά ιστορία του ονόματός του στο χώρο των off-road. 
 
Εσωτερικό: Πιο ώριμο το Peugeot με premium νότες 
Σε ό,τι αφορά το ταμπλό, το 2008 κερδίζει πιο πολλούς πόντους όταν έχει το Vitara δίπλα του κι αυτό γιατί η διαμόρφωσή του δείχνει να έχει δεχθεί περισσότερη έμφαση ειδικά στον τομέα της σχεδίασης η οποία είναι λίγο πιο «ενήλικη» αλλά και σε ό,τι αφορά τα υλικά. Χωρίς να κόβει την ανάσα με αφρώδη πλαστικά, το 2008 έχει περισσότερο ευχάριστη υφή. Το Vitara από την πλευρά του, παρά την παρουσία ενός όμορφου και εύκολου στο χειρισμό Infotainment δείχνει λίγο πιο λιτό. Τα υλικά εδώ είναι σκληρά ωστόσο δεν προκύπτουν παράπονα από τη συναρμολόγηση όπως και στο γαλλικό μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση και τα δύο μοντέλα δίνουν εύκολα την πληροφορία στον χειριστή ενώ αποδεικνύονται φιλικά στη χρήση με καλό επίπεδο εργονομίας. 
 
Χώροι: Οριακό προβάδισμα Suzuki 
Eίναι ίσως η πιο αμφίρροπη μάχη. Η εγγύτητα των εξωτερικών διαστάσεων μεταφέρεται και στην καμπίνα όπου σε πολλές κρίσιμα κριτήρια έχουμε ισοπαλία όπως μπορείτε να δείτε και από τις μετρήσεις (εσωτερικό πλάτος πίσω, κεφάλι οδηγού). Από την άλλη όμως οι χώροι για τα πόδια πίσω είναι κατάτι καλύτεροι στο ιαπωνικό μοντέλο το οποίο είναι και πιο πλατύ εμπρός αλλά έχει και πιο καλό πορτ-μπαγκάζ. Υπερασπιστικά προς το Γάλλο μονομάχο λειτουργεί ο αέρας για τα κεφάλια των πίσω ο οποίος είναι καλύτερος παρά το χαμηλότερο ύψος της οροφής. Έγινε καλύτερη εκμετάλλευση εσωτερικά λοιπόν κάτι που προφανώς υπήρχε περιθώριο να γίνει και αλλού αφού το 2008 έχει και πιο μακρύ μεταξόνιο. 
 
Κινητήρες-Επιδόσεις: Περισσότερες επιλογές στην Peugeot – ισχυρότερο  το Suzuki 
H γκάμα του Vitara αποτελείται από τρία μηχανικά σύνολα: δύο 1.600άρια βενζίνης και ντίζελ στους 120 ίππους και μια ακόμα βενζίνης στα 1,4 λίτρα με τούρμπο και 140 ίππους. Η γκάμα του 2008 έχει τις διπλάσιες επιλογές. Τρεις προτάσεις υπάρχουν στα 1,2 λίτρα βενζίνης με 82, 110 και 130 ίππους καθώς και ισάριθμες ντίζελ από 1,6 λίτρα με 75, 100 και 120 ίππους. Εδώ επιλέγουμε πετρελαιοκίνητη διαμάχη με 120 ίππους για το Vitara και 100 από το 2008. Θα μπορούσε να μπει στο παιχνίδι και η ισοδύναμη έκδοση του Peugeot αλλά είναι αισθητά ακριβότερη. Στη μάχη των επιδόσεων το Suzuki επικρατεί με μια σχετική ευκολία καθώς το Peugeot έχει μεν καλές επιδόσεις αλλά δεν ευνοείται και από το πεντάρι σαζμάν του έναντι του 6αριού του Vitara. Όλα έχουν και μια δεύτερη όψη όμως και το 2008 κερδίζει το κρίσιμο ματς της… αντλίας, ζητώντας ένα ολοστρόγγυλο λίτρο λιγότερο καύσιμο ανά 100 χλμ.. 
 
Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο το Peugeot 
Η οδική συμπεριφορά θολώνει κι άλλο το τοπίο της κόντρας ανάμεσα στα δύο μοντέλα και τη μονομαχία τους. Ένα προβάδισμα θα δώσουμε στο 2008 κυρίως για την αρμονική αίσθηση της συμπεριφοράς του αφού χωρίς να γίνεται απόλυτο σε κάποιο σημείο και αποφεύγοντας τις πολύ σκληρές ή μαλακές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, πετυχαίνει να είναι πολύ ευχάριστο στην άσφαλτο, με ελεγχόμενες κλίσεις και αρκετά απροβλημάτιστο σε χωμάτινες επιφάνειες. Από την άλλη το Vitara είναι ουδέτερο στην άσφαλτο αλλά η ανάρτηση μοιάζει λίγο πιο σφικτή από όσο ίσως χρειαζόταν και συχνά μπορεί να κάνει πιο αισθητές στην καμπίνα κάποιες οδικές ανωμαλίες. Συγκρατεί τον οδηγό όμως κοντά στα δρώμενα και παίρνει την εκδίκησή του σε σαθρά εδάφη όπου το όνομα «Suzuki» αποδεικνύει το ειδικό βάρος του. Καλύτερο το τιμόνι στο Peugeot, καλύτερα τα φρένα στο Vitara.  
 
Η άποψή μας
Δύσκολη μάχη, το αναφέραμε από την αρχή. Και όπως κάθε τέτοια οριακή αναμέτρηση θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Εκεί λοιπόν και κυρίως λόγω της εικόνας του εσωτερικού και της οδικής αίσθησης θα δώσουμε ένα προβάδισμα στο Peugeot μαζί με έναν πιο δραστήριο χαρακτήρα στην άσφαλτο. Το Suzuki δείχνει πιο ικανό εκτός δρόμου ενώ βάζει και τετρακίνηση στη γκάμα του.

 
  • Νίκος

    Τί σχεση εχει το ενα με το αλλο? Το vitara μπορει να ειναι τετρακινητο ενω το 2008 δεν μπορει. Οποιος καταλαβε, καταλαβε.

      27
  • Σπύρος.

    Τι ακριβώς συγκρίνετε ; Τι κοινό και τι σχέση μπορεί να έχει ως αρχική ιδέα, ως κατασκευή, ως σχεδιασμός, ως προς για ποιά ''δουλειά'' φτιάχτηκε και ως για ποιούς ακριβώς απευθύνεται, ένα Vitara με ένα 2008 ; Επειδή είναι κοντά στις πωλήσεις, αυτό σημαίνει ότι άντε πάμε να τα συγκρίνουμε ;

      8
  • Prasinos

    Μακρια απο peugeot ειμαι παθων γι αυτο και εκφερω τετοια γνωμη,ακομη εχω το 106 του 2000 ειναι της γυναικας μου,το τι εχουμε τραβηξει μ'αυτο το αυτοκινητο δεν λεγεται ασε τις ζημιες καθε χρονο,και χλμ κοντα στα 170000,τα ανατολικου μπλοκ πολυ καλυτερα,γιαπωνεζικο λοιπον με το vitara που ειναι εγγυηση μακρια απο πειραματα

      1
  • jimeta

    Πάντως δεν ξέρω από που το βγάλατε ότι πανε μαζί σε πωλήσεις,γιατί εγώ πιο πολύ βλέπω στον δρόμο τα 2008 παρά to Vitara,άντε να έχω δεί 1-2 το πολύ.

      1
  • Nikos

    prasinos.Αν θελεις αυτοκινητο χωρις προβληματα θα παρεις κορεατικο τελος.Φιλος με suzuki swift αλλαξε κιβωτιο ταχυτητων εχοντας 25000 σε μια πενταετια.Εγω με 2 kia στην οικογενεια και αλλα 2 hyundai η αδερφη της μανας μου και μιλαμε για αυτοκινητα 10ετιας δεν εχουμε δωσει ουτε ευρω σε συνεργεια εκτος φυσικα απο τα καθιερωμενα σερβις.Μπορει να μη βαζουν φωτια στην ασφαλτο ή να μην εχουν και τη καλυτερη καταναλωση αλλα απο αξιοπιστια ειναι μακραν τα καλυτερα.Στο συγκεκριμενο αρθρο φυσικα η παντηση ειναι suzuki.

     
  • St

    μιας και είμαι συνταξιούχος και εχω χρόνο, λεω την γνώμη μου σε πολλα ποστ, αν γινομαι ενοχλητικός σε όλα ποσταρω παρακαλώ να μου το πειτε.... Έλεγα λοιπον πως το σημερινό Βιταρα στο φινίρισμα και στην εσωτερικη ποιοτητα είναι κατά πολύ χειροτερο από τα προηγουμενα ..είναι φανερη η ουγγρική του προελέυση συναρμολογιση!!!! Συμφωνω με τουε προλαλισαντες πως τα γαλλικα έχουν βελτιβθει στις τελευταίες τους γενιες, αλλα είναι τσιμπιμενα στις τιμες τους! Για μενα το μιτσουμπισι ΑΣΧ είναι πολύ καλυτερο και δεν εχει ξεπεραστεί ουτε στο σχημα ουτε στην ποιοτητα κατασκευης ουτε στην τιμη αγορα, ουτε στην οδηγική του κατασκευή, ανεξάρτητες αναρτησεις γαρ, αν και είναι 10 χρονια στην αγορα! ¨Το ιδιο ισχυει και για την Τζιουλεττα, για μενα μαζι με το φοκους είναι τα 3 καλυτερα αυτοκίνητα που υπαρχουν σημερα με κοστος αγορας λιγοτερο από τα 20.000!!!!