7 φωτογραφίες »

Ο 1,2 Puretech κινητήρας του 208 αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής, όντας μεστός από χαμηλά μέχρι και τις 5-5,5 χιλ. στροφές.

Κινητήρας: Παρόν και μέλλον γωνία

58.987 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)

Η όλη διαφορά των δύο μοντέλων κρύβεται σε αυτή τη «σεκάνς». Από τη μία θα συναντήσουμε τον 1,2 Puretech κινητήρα των 130 ίππων, ένα σύνολο που δίνει το κάτι παραπάνω στο μικρό γαλλικό μοντέλο σε επιδόσεις χάρη στην ικανότητα του να είναι μεστός από χαμηλά μέχρι και τις 5-5,5 χιλ. στροφές. Ειδικά στις ρεπρίζ, όπου η πλούσια ροπή των 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. χαρίζει εξαιρετικά νούμερα. Το μοτέρ βέβαια αναδεικνύεται και από το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που λειτουργεί υποδειγματικά με άμεσες και γρήγορες αλλαγές. Η έξυπνη λειτουργία του μάλιστα σε βοηθά να κινείσαι βρίσκεις τη μέγιστη ροπή, εξοικονομώντας καύσιμο (μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ.) και κρατώντας χαμηλά τα επίπεδα θορύβου. 

Από την άλλη το e-208 εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 300 σ.α.λ.. Eδώ φυσικά, έχουμε την απόλυτη ησυχία, αμεσότητα στην παροχή της ροπής και ασύλληπτη γραμμικότητα. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,4 δλ. ενώ τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 4,7 και 6,4 δλ., νούμερα δηλαδή που αποδεικνύουν την ανωτερότητα του ηλεκτροκινητήρα. Ομοίως και η κατανάλωση είναι η μισή σε κόστος χρημάτων, που σημαίνει πως η ώρα των ηλεκτρικών πλησιάζει με αργά βήματα... 

Τέλος, η μπαταρία έχει ενέργεια 50 kWh και στην πράξη μπορεί να «βγάλει» 300 περίπου χιλιόμετρα, ενώ για μια πλήρη φόρτιση χρειάζεται περίπου 24 ώρες σε οικιακή πρίζα 7 σε Wallbox και μόλις 45 λεπτά σε ταχυφορτιστή.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
NISSAN