Αν και δεν βασίζεται στην καινούρια έκδοση της EMP2 πλατφόρμας, η Peugeot κατάφερε να δώσει στο αυτοκίνητο την σχεδιαστική γλώσσα των καινούριων της μοντέλων που κυκλοφορούν στην Ευρώπη. Χαρακτηριστικό είναι πως το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με μεγαλύτερη γρίλια και μοντέρνα φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι εμπνευσμένα αδιαμφισβήτητα από το νέο 308 και το ανανεωμένο 3008. Οι αλλαγές είναι εντυπωσιακές και στο πίσω μέρος, όπου το αυτοκίνητο υιοθετεί λεπτά LED φώτα που ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας μαύρης φάσας, όπως το μεγαλύτερο 508, ενώ επίσης καινούριος είναι ο προφυλακτήρες και ο διαχύτης. Η Peugeot ενημερώνει επίσης το κοινό πως η παλέτα περιλαμβάνει πλέον περισσότερα χρώματα και πως το αυτοκίνητο μπορεί να συνδυαστεί με περισσότερα σχέδια σε ζάντες.
Φουλ σε εξοπλισμό
Μέσα στην καμπίνα, το 408 εξοπλίζεται με μια νέα έκδοση του Peugeot iCockpit που ενώ δείχνει μοντέρνο δεν είναι τόσο εξελιγμένο όσο αυτό της Ευρώπης. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και 10 ιντσών σύστημα infotainment.
Κάτω από το καπό είναι τοποθετημένος ένας τετρακύλινδρος 1.600άρης κινητήρας απόδοσης 170 ίππων και 250 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το 408 δεν προσφέρεται με κάποια Plug-in υβριδική έκδοση, αφού η πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται δεν μπορεί να την υποστηρίξει.
Το 308 σε σεντάν; Περίπου...
- Εμπνευσμένο σχεδιαστικά από το νέο 308
- Φουλ σε εξοπλισμό με δύο μεγάλες οθόνες
- Με 170 άλογα και αυτόματο κιβώτιο
Θα θέλατε να δείτε ένα τέτοιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;