Έχετε ακούσει την έκφραση «τίμιο» αυτοκίνητο; Ξέρετε τι σημαίνει; Και τελικά υπάρχουν και «άτιμα» αυτοκίνητα;
Πληρώνεις το σήμα;
5.872 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2015)
Έχετε ακούσει την έκφραση «τίμιο» αυτοκίνητο; Ξέρετε τι σημαίνει; Και τελικά υπάρχουν και «άτιμα» αυτοκίνητα, ή μήπως απλά κάποιοι "τσιμπάνε" τις τιμές λόγω σήματος;
autotriti team
Πως κοστολογείται ένα αυτοκίνητο; Το κόστος των υλικών σίγουρα έχει ένα μεγάλο μέρος της τιμής, αφού μιλάμε για διάφορα μέταλλα, πλαστικά και πολύ γυαλί, που από μόνα τους έχουν σημαντικό κόστος. Η παραγωγή είναι επίσης μεγάλο μέρος της τιμής.Δεν μιλάμε μόνο για τα εργατικά, τους μισθούς δηλαδή του προσωπικού, αλλά και για τα έξοδα σε ρεύμα για να λειτουργήσουν όλες αυτές οι μηχανές που συμμετέχουν στην παραγωγή ενός αυτοκινήτου. Από το λιώσιμο των μετάλλων και το πρεσάρισμα των επιφανειών μέχρι την κύλιση της αλυσίδας όπου γίνεται το τελικό μοντάρισμα. Πολλή ενέργεια.Το μεγαλύτερο κόστος όμως είναι στην έρευνα και εξέλιξη. Γιατί κάποιος πληρώθηκε για να βρει το κράμα των υλικών, κάποιος για να δημιουργήσει τον κινητήρα, ή τα νέα πλαστικά της καμπίνας, ή την νέα ανάρτηση, ακόμη και τον τρόπο που κλείνουν οι πόρτες.Όλα έχουν μελετηθεί με τεράστιο κόστος που η απόσβεσή τους γίνεται σε μεγάλο βάθος χρόνου και έτσι αποτελεί σημαντικό μέρος της τιμής. Εδώ μπαίνει και το κόστος σχεδιασμού και κατασκευής της γραμμής παραγωγής. Όλα αυτά τα ρομπότ κάποιος τα πληρώνει. Το κόστος πάει στην τιμή του αυτοκινήτου.Και μετά έρχεται η προώθηση. Το κόστος είναι κι εδώ μεγάλο. Πάνω σε όλα αυτά όμως έρχεται και πέφτει ένα κέρδος, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν παράγουν αυτοκίνητα για την ψυχή της μάνας τους, αλλά για να κερδίσουν.Το ερώτημα λοιπόν είναι πως καθορίζεται αυτό το κέρδος.Πόσο «καπέλο» μπορεί να βάλει η κάθε μάρκα σε κάθε μοντέλο; Ακόμη και με ένα σταθερό ποσοστό να πας, γύρω στο 5% είναι λογικό πως ένα ακριβό στην παραγωγή αυτοκίνητο θα φέρνει περισσότερα χρήματα από ένα φθηνότερο. Αν όμως βρεις έναν τρόπο να τσιμπήσεις το καπέλο αυτό στο 8% ή στο 12%; Πως; Με το σηματάκι.Κάνοντας τον κόσμο να πιστεύει πως το αυτοκίνητο που αγοράζει είναι ακριβό γιατί είναι καλό. Και είναι καλό γιατί είναι της συγκεκριμένης μάρκας. Βάζοντας δηλαδή το σηματάκι να αυξήσει την αξία. Και μετά καταλήγεις να πληρώνεις ακριβά όλη τη συντήρηση του αυτοκινήτου. Τελικά υπάρχουν και «άτιμα» αυτοκίνητα που οι εταιρείες κοστολογούν με βάση το σήμα τους; Την πατήσατε κάπου; Χρυσο-πληρώσατε το σηματάκι και να συνεχίζετε να πληρώνετε ακριβά το after sales, χωρίς να υπάρχει λόγος;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι κατασκευαστές γνωρίζουν αν οι πελάτες τους αγοραζουν το προϊον και λόγο μάρκας, και αυτό το εκμεταλεύονται ανάλογα. Το κέρδος ανα αυτοκίνητο το ρυθμίζουν ανάλογα με την προωθητικη πολιτική τους. Υπάρχουν μάρκες, κυρίος γερμανικές όπου το κόστος παραγωγής τους είναι το ίδιο ή και μικρότερο από κάποιους άλλους αλλ'α επιλέγουν να έχουν υψηλότερες τιμές για να μη θεωρηθούν φτηνίρικα. Για παράδειγμα όταν άνοιξαν τα LIDL στην Ελλάδα είχαν πολύ χαμηλές τιμές και πολύ μικρές πωλήσεις, διότι θεωρούνταν σκάρτα. Όταν αύξησαν λίγο τις τιμές τους, ο κόσμος άρχισε να ψωνίζει νομίζοντας ότι αυτό που αγοράζει είναι καλύτερο απο πριν.
OTAN PROKEITE GIA MERCEDES TA LEYTA TA AKSIZEI 100 TIS 100 GIATI KAI META APO 10 XRONIA XRISEIS EINAI SAN KAINOYRGIO.EINAI ENA AYTOKINITO POLH KALO ME KALO SERVICE OIKONOMIKO ANTALAKTIKA SE KALES TIMES KAI EYXOLO STHN EPYSKEYH.MHN KITATE POY STHN ELLADG EINAI EINAI AKRIVO LOGO FORON KAI EIDIKA TO FORO POLITELIAS!!! EKTOS APO THN MERCEDES KAI I HONDA, TOYOTA, VOLVO AKSIZOYN TA LEYTA TOYS
λογω παγκοσμιοποιησης ολοι εχουν ερθει πολυ κοντα....π.χ...το 508 που εχω δεν απεχει σε ποιοτητα και τεχνολογια απο τα γερμανικα.ισα-ισα θα ελεγα οτι αποτελει καλη εναλλακτικη.επισης τα κορεατικα τυπου κια οπτιμα κλπ...ποσο απεχουν απο τους γερμανους?
Σε ότι αφορά την BMW ισχύει πληρώνεις το σήμα και ειδικά η σειρά 1 πεταμένα λεφτά οι Γερμανοί μιλανε για γερμανική αξιοπιστία και ποιότητα είναι για γέλια η μονη γερμανική εταιρεία που έχει αξιοπιστία είναι η Opel γιατί έχει αμερικανικους κινητήρες
Για να γίνει "ΣΗΜΑ" το σήμα, κάτι παραπάνω έχει προσφέρει στο παρελθόν, που αναγνωρίζεται. Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν είναι πόσο από το σήμα έχει απομείνει στο ΣΗΜΑ. Όπως έγραψαν και άλλοι, με την παγκοσμιοποίηση όλα αυτά έχουν σχετικοποιηθεί. Μόνο οι "από μέσα" γνωρίζουν πόσο ανταποκρίνεται κάθε μοντέλο σε αυτό που περιμένει ο κόσμος από το σήμα του. Γι' αυτό αναζητούνται αδέκαστοι δημοσιογράφοι...
Πω πω ειστε ολοι ασχετοι...Η γυναικα μου εχει το Nissan Micra και η αδελφη της Polo και τα 2 μοντελα του 2008.Το Γερμανικο ειναι σαν καινουργιο και το Ιαπωνικο τριζουν ολα μεσα.Και τα 2 ειναι το ιδιο αξιοπιστα με 90000 το καθενα.Ο αδελφος μου εχει το Scirocco 2.0 Tdi(Ναι αυτον με τους Ρυπους,ολοι γινατε συντροφια της greenpeace τωρα.Ναι ειναι της Μοδος😂)μοντελο του 2009 88000χλμ 0 προβληματα(μονο το μπροστα αριστερο φαναρι στην αρχη)και ειναι σαν καινουργιο.Οποτε κατι σημαινει αυτο.Για να κλεισω υπαρχει ενα στο περιοδικο της ADAC που εχει δοκιμες ρυπων γ τους diesel κινητηρες και δεν ειναι μονο η VW. Υ.Γ Δεν ειμαι VWακιας αν και βρισκω στο σκασιμο σε Διλιτρα Tsi στις αλλαγες του DSG συναρπαστικες,Οδηγαω ενα 350 Ζ 😎😋,αλλα σπαζομαι οταν βγαζουν καποιον στην σεντρα.
Όχι, δεν πληρώνω το σήμα. Πληρώνω μόνο την ουσία γιατί αγοράζω πάντα TOYOTA. Ευχαριστώ
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι κατασκευαστές γνωρίζουν αν οι πελάτες τους αγοραζουν το προϊον και λόγο μάρκας, και αυτό το εκμεταλεύονται ανάλογα. Το κέρδος ανα αυτοκίνητο το ρυθμίζουν ανάλογα με την προωθητικη πολιτική τους. Υπάρχουν μάρκες, κυρίος γερμανικές όπου το κόστος παραγωγής τους είναι το ίδιο ή και μικρότερο από κάποιους άλλους αλλ'α επιλέγουν να έχουν υψηλότερες τιμές για να μη θεωρηθούν φτηνίρικα. Για παράδειγμα όταν άνοιξαν τα LIDL στην Ελλάδα είχαν πολύ χαμηλές τιμές και πολύ μικρές πωλήσεις, διότι θεωρούνταν σκάρτα. Όταν αύξησαν λίγο τις τιμές τους, ο κόσμος άρχισε να ψωνίζει νομίζοντας ότι αυτό που αγοράζει είναι καλύτερο απο πριν.
OTAN PROKEITE GIA MERCEDES TA LEYTA TA AKSIZEI 100 TIS 100 GIATI KAI META APO 10 XRONIA XRISEIS EINAI SAN KAINOYRGIO.EINAI ENA AYTOKINITO POLH KALO ME KALO SERVICE OIKONOMIKO ANTALAKTIKA SE KALES TIMES KAI EYXOLO STHN EPYSKEYH.MHN KITATE POY STHN ELLADG EINAI EINAI AKRIVO LOGO FORON KAI EIDIKA TO FORO POLITELIAS!!! EKTOS APO THN MERCEDES KAI I HONDA, TOYOTA, VOLVO AKSIZOYN TA LEYTA TOYS
λογω παγκοσμιοποιησης ολοι εχουν ερθει πολυ κοντα....π.χ...το 508 που εχω δεν απεχει σε ποιοτητα και τεχνολογια απο τα γερμανικα.ισα-ισα θα ελεγα οτι αποτελει καλη εναλλακτικη.επισης τα κορεατικα τυπου κια οπτιμα κλπ...ποσο απεχουν απο τους γερμανους?
MERCEDES&BMW ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ C ΚΑΙ 3 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΞΙΖΕΙ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΕ LEXUS&INFINITI?
Σε ότι αφορά την BMW ισχύει πληρώνεις το σήμα και ειδικά η σειρά 1 πεταμένα λεφτά οι Γερμανοί μιλανε για γερμανική αξιοπιστία και ποιότητα είναι για γέλια η μονη γερμανική εταιρεία που έχει αξιοπιστία είναι η Opel γιατί έχει αμερικανικους κινητήρες
Για να γίνει "ΣΗΜΑ" το σήμα, κάτι παραπάνω έχει προσφέρει στο παρελθόν, που αναγνωρίζεται. Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν είναι πόσο από το σήμα έχει απομείνει στο ΣΗΜΑ. Όπως έγραψαν και άλλοι, με την παγκοσμιοποίηση όλα αυτά έχουν σχετικοποιηθεί. Μόνο οι "από μέσα" γνωρίζουν πόσο ανταποκρίνεται κάθε μοντέλο σε αυτό που περιμένει ο κόσμος από το σήμα του. Γι' αυτό αναζητούνται αδέκαστοι δημοσιογράφοι...
Πω πω ειστε ολοι ασχετοι...Η γυναικα μου εχει το Nissan Micra και η αδελφη της Polo και τα 2 μοντελα του 2008.Το Γερμανικο ειναι σαν καινουργιο και το Ιαπωνικο τριζουν ολα μεσα.Και τα 2 ειναι το ιδιο αξιοπιστα με 90000 το καθενα.Ο αδελφος μου εχει το Scirocco 2.0 Tdi(Ναι αυτον με τους Ρυπους,ολοι γινατε συντροφια της greenpeace τωρα.Ναι ειναι της Μοδος😂)μοντελο του 2009 88000χλμ 0 προβληματα(μονο το μπροστα αριστερο φαναρι στην αρχη)και ειναι σαν καινουργιο.Οποτε κατι σημαινει αυτο.Για να κλεισω υπαρχει ενα στο περιοδικο της ADAC που εχει δοκιμες ρυπων γ τους diesel κινητηρες και δεν ειναι μονο η VW. Υ.Γ Δεν ειμαι VWακιας αν και βρισκω στο σκασιμο σε Διλιτρα Tsi στις αλλαγες του DSG συναρπαστικες,Οδηγαω ενα 350 Ζ 😎😋,αλλα σπαζομαι οταν βγαζουν καποιον στην σεντρα.