Ποιό μοντέλο «καπελώνει» τους Ευρωπαίους «εντός έδρας»;

3.640 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2021)

Τρεις ευρωπαϊκοί όμιλοι και ένας ιαπωνικός μοιράζονται τα πρώτα 10 μοντέλα σε πωλήσεις, όμως οι Ευρωπαίοι χάνουν, και μάλιστα εντός έδρας. Ποιος κατασκευαστής τους μπαίνει σφήνα;

Δείτε ΕΔΩ το θέμα και σε μορφή περιοδικού!

Το 2021 τρέχει και οι πωλήσεις δείχνουν ήδη το «μπρα ντε φερ» που παίζεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους ομίλους κατασκευαστών. Με μία ματιά, φαίνεται αμέσως πως η Stellantis, ο νέος γαλλο-ιταλο-αμερικανικός υπερόμιλος, ξεκινάει με ένα πολύ μεγάλο μερίδιο.

Η Stellantis περιλαμβάνει στην από εδώ πλευρά του ατλαντικού την Peugeot, Opel και Fiat μεταξύ άλλων, και οι τρεις μάρκες έχουν τέσσερα μοντέλα στην πρώτη δεκάδα των ευρωπαϊκών best seller. Τρια μοντέλα έχει ο όμιλος VW, ενώ δύο έχει αυτός της Renault. Το σύνολο εννιά.

Την πρώτη δεκάδα των best seller στην Ευρώπη κλείνει μια μάρκα με ένα μόνο μοντέλο. Όμως αυτό κάθεται στην κορυφή του top 10, και δεν είναι άλλο από το Toyota Yaris. Κάτι που δείχνει την δύναμη της Toyota, της μόνης μη ευρωπαϊκής μάρκας στο ευρωπαϊκό top 10. Και μάλιστα με ένα μικρό, σε μία λίστα μοντέλων που περιλαμβάνει ακόμη τέσσερα μικρά. Η Toyota «το έχει», και οι άλλοι ακολουθούν.

Έτσι το Yaris βρίσκεται μπροστά από το 2ο Peugeot 208, 3o Dacia Sandero, 5ο Renault Clio, 6ο Opel Corsa, τα μικρά της δεκάδας. Μια δεκάδα που παρά την δύναμη που δείχνουν στην αγορά τα SUV παραμένει να κυριαρχείται από μικρά μοντέλα, αφού αποτελούν το ήμισυ αυτής. Τα SUV όμως ακολουθούν.

Με το Peugeot 2008 στην 7η και το VW T-Roc στην 9η θέση, φαίνεται ξεκάθαρα πως η κατηγορία ανεβαίνει, ειδικά με το γαλλικό SUV να είχε την μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις ανάμεσα στα πρώτα δέκα, με 47%, τη στιγμή που με εξαίρεση το Yaris που «τσίμπησε» ένα 3% και το Dacia που ανεβαίνει με 13% , τα υπόλοιπα έκαναν βουτιά πάνω από 10%. Βουτιά έκαναν και τα δύο μοντέλα της VW, το T-Roc αλλά και το 4ο στη λίστα Golf, που κάθε μήνα κατεβαίνει και μια θέση στο top 10.

Την δεκάδα κλείνουν από ένα μοντέλο από κάθε κατηγορία, το Panda στα μίνι στην 8η θέση, και την Octavia από τα μεσαία, στην 10η, και τα δύο με μείωση 17%.

Τι λες; Το περίμενες το Yaris να είναι μπροστά από τόσα μικρά; Και την Dacia, μπροστά από το Clio και το Corsa; Και τελικά τι γίνεται με την Octavia, μήπως είναι το απόλυτο μεσαίο; Τι λες, ποιά άλλα μοντέλα περίμενες να δεις στο top 10 και ποιά ήρθαν ως έκπληξη;

PEUGEOT NEW EVANS
4green