ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πόσα κυβικά και πόσο διοξείδιο «θέλετε»;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πόσα κυβικά και πόσο διοξείδιο «θέλετε»;

3.954 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2015)

Τα 2λιτρα την «πάτησαν» και αφού για ένα διάστημα έγιναν πολύ προσιτά και ελεύθερα φόρου, μετετράπηκαν σε φορολογική παγίδα από την οποία δύσκολα ξεφεύγει κανείς αν θέλει να τα κινεί.

autotriti team

Με αυτό το πάθημα πολύς κόσμος άρχισε να γίνεται λίγο «σεμνός» όταν κοιτάει κυβικά. Τα 1.800 ακούγονται ωραία, μπόλικα και δυνατά, όμως αρκετοί τα φοβούνται ως τον επόμενο στόχο του κάθε Υπουργού Οικονομίας. Ποιος δε μας λέει με ένα γρήγορο νυχτερινό νόμο δεν θα κατέβει το όριο για τα χαράτσια κατά 200 κυβικά και θα πάρει η μπάλα και τους 1.800άρηδες;
Τρομοκρατία; Έτσι, αρκετοί κρατάνε μικρότερο καλάθι για να είναι σίγουροι. Κι έτσι, τα 1.600 κ.εκ. έγιναν και πάλι βασιλιάς, ειδικά όταν μιλάμε για ντίζελ, γιατί αν μιλάμε για βενζίνη τότε όλοι κοιτούν πιο κάτω. Με τα 1.000άρια στα μικρομεσαία να είναι πλέον εύκολη λύση, όπως αυτή του Ford Focus, αρκετοί τα προτιμούν για να είναι σίγουροι ότι θα πρέπει να γυρίσει η Γη ανάποδα για να φτάσει να πληρώνουν κι αυτοί χαράτσια.
Μετά είναι οι ρύποι. Μέχρι τώρα αν είσαι κάτω από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, τα τέλη είναι μηδενικά. Και βλέπεις ένα σωρό μοντέλα στα 99 γραμμάρια, ώστε να βρίσκονται κάτω από το όριο που στις περισσότερες χώρες αποτελεί το πλαφόν για τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Όμως αυτό το πλαφόν είναι ήδη σε ισχύ σχεδόν 4 χρόνια και κάποιοι λένε ότι πιθανώς να είναι καιρός να κατέβει. Όλο και περισσότερα μοντέλα μπαίνουν στο κλαμπ των «99 γραμμαρίων» και τα έσοδα μειώνονται. Όταν βλέπεις μεσαία μοντέλα να βρίσκονται κάτω από 100 γραμμάρια, αρχίζεις να σκέφτεσαι πως το πλαφόν θα κατέβει ώστε να περιλαμβάνει και πάλι, όπως στην αρχή τα φθηνότερα και μικρότερα. Πόσο θα πάει; 79, 89; Ποιος ξέρει. Πότε; Πάλι ποιος ξέρει.
Εσείς όμως τι κάνετε; Πόσο χαμηλά στοχεύετε για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο; Τι νούμερα κυνηγάτε για να είστε βέβαιος ότι θα αποφύγετε φόρους και χαράτσια; Και είναι αυτό αρκετό για να αλλάξετε κατηγορία και να πάτε σε μικρότερο αυτοκίνητο, μόνο για να μην τύχει; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN