• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Αθήνα έχει ανακοινώσει την απαγόρευση του ντίζελ στο κέντρο της πόλης από το 2025.

Πότε θα απαγορευτούν τα ντίζελ στην Ελλάδα;

Διαβάστηκε από 36634 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/6/2018

Τα ντίζελ θα αρχίσουν να απαγορεύονται στις Ευρωπαϊκές πόλεις. Πότε θα απαγορευτούν στην Ελλάδα και ποιοι κινδυνεύουν να βρεθούν με αυτοκίνητα αποκλεισμένα από τους κεντρικούς δρόμους;

 
Τα ντίζελ, αρχικά τα παλιότερα και σταδιακά όλα, θα αρχίσουν να απαγορεύονται στις Ευρωπαϊκές πόλεις στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Πότε θα απαγορευτούν στην Ελλάδα και ποιοι κινδυνεύουν να βρεθούν με αυτοκίνητα αποκλεισμένα από τους κεντρικούς δρόμους;

Η Γερμανία πέρασε νομοθεσία που επιτρέπει στις πόλεις της και τα συμβούλιά τους να μπορούν να απαγορεύσουν την είσοδο ντίζελ οχημάτων στα κέντρα τους.

Το Αμβούργο, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας πήρε ήδη τη σκυτάλη ανακοινώνοντας την απαγόρευση κυκλοφορίας σε πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. και φορτηγά που δεν είναι τεχνολογίας Euro 6, σε κεντρικά σημεία της πόλης. Ανακοινώσεις για τέτοιες προθέσεις έχουν ακουστεί στο παρελθόν από πολλές πόλεις, της Γερμανίας αλλά και της Ευρώπης.

Η Αθήνα στο περσινό συνέδριο δημάρχων στο Μεξικό ήταν μία από τις πρωτεύουσες που ανακοίνωσε την απαγόρευση του ντίζελ στο κέντρο της πόλης από το 2025. Δεν υπάρχει όμως νομοθεσία που να δίνει τέτοια δικαιοδοσία σε έναν δήμο στην Ελλάδα αφού τέτοιες αποφάσεις παίρνονται από την κεντρική κυβέρνηση παρά την λογική της «τοπικής αυτοδιοίκησης» που είναι μάλλον διακοσμητική.

Η Γερμανία είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που νομοθετεί προς αυτή την κατεύθυνση και έτσι πόλεις όπως Ντύσελντορφ και η Στουτγκάρδη μπορούν να προβούν σε απαγορεύσεις όποτε το κρίνουν σκόπιμο. Φυσικά αυτό δεν έχει αντίκτυπο στην Ελλάδα, με εξαίρεση το ότι στη Γερμανία θα υπάρξει μεγάλη απόσυρση ντίζελ αυτοκινήτων, πρώτα των παλιών και μετά των νεότερων, ώστε να μην βρεθούν οι ιδιοκτήτες τους εμπρός σε τετελεσμένο γεγονός, τελείως απροετοίμαστοι.

Για την Ελλάδα το πρόβλημα είναι διαφορετικό. Από τη μία η δυσπιστία μέρους της αγοράς ως προς το τέλος του ντίζελ, από την άλλη η ανοχή στην εισαγωγή και κυκλοφορία παλιών ντίζελ, και τρίτον η πλήρης απουσία σχεδιασμού για το ντίζελ με βάθος τετραετίας, θα φέρει πολλά ντίζελ μεταχειρισμένα εισαγωγής, ανεπιθύμητα στις χώρες τους, στις ελληνικές μάντρες.

Σε αντίθεση με τους Γερμανούς οδηγούς, όσοι αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι πολύ πιθανό να βρεθούν εμπρός σε μία απότομη και απροειδοποίητη αλλαγή της νομοθεσίας που θα απαγορεύει το ντίζελ και εδώ, χωρίς να έχει προετοιμαστεί το έδαφος πρώτα.

Δεδομένου ότι το φθηνό αυτοκίνητο απ΄όπου κι αν προέρχεται είναι σήμερα πανάκεια και καμία κυβέρνηση δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένη να το σταματήσει αν είναι ρυπογόνο ή έχει τέλος ζωής μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια, κάποιοι θα βρεθούν με αυτοκίνητα ρυπογόνα, φθηνά μεν, αλλά άχρηστα αφού θα απαγορευτούν μέσα σε ένα βράδυ από την πρόσβαση σε πολλές πόλεις.

Εσείς πότε νομίζετε ότι θα απαγορευτούν τα ντίζελ στις Ελληνικές πόλεις και πάλι; Νομίζετε πως θα υπάρξει κάποιου είδους προειδοποίηση ή θα είναι ακόμη μία από αυτές τις περιπτώσεις που θα βρεθούν πολλοί οδηγοί προ εκπλήξεως με τεράστια ζημιά για την τσέπη τους; Τι λέτε;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • chris06

    Κύριοι του autotriti και να απαγορευτούν κάποια στιγμή στο ελαδιστάν, θα ισχύσει μόνο για αθήνα και θεσσαλονίκη και για παλαιάς τεχνολογίας. Προσωπικά δε ξέρω κάποιον που να έχει πάρει καινούριο αυτοκίνητο και να έχει πάρει βενζίνη. Με την βενζίνη στο 1,80 να πάρετε εσείς βενζίνη για να μετακινήστε καθημερινά. Μας δουλεύετε έτσι? Όσο αφορά τα ηλεκτρικά, πρώτον δεν υπάρχει καμία υποδομή στη χώρα μας και δεύτερον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καθαρά για μετακίνηση μέσα στην πόλη. Πάρτε εσείς ηλεκτρικό και πηγαίνετε ενα ταξίδι να σας δω που θα το φορτίσετε. Η θεωρία απο την πράξη κύριοι απέχει έτη φωτός. Σταματήστε να τρομοκρατείτε τον κόσμο. Ο καθένας θα πάρει ότι αυτοκίνητο θέλει ανάλογα με τις ανάγκες του. Οσο αφορά την ελλάδα έχουμε πολλά χρόνια μπροστά μας που θα κινούμαστε με diesel και βενζίνη. Μας έχετε πριξει καθε τρείς και λίγο με τα diesel. Ελεος.

      57
  • Tasos

    Επειδή έχετε, εκτιμώ την πληροφόρηση, θέλω να ρωτήσω αυτή η απαγόρευση θα ισχύσει και για τα ταξί, τα λεωφορεία, τα αγροτικά αμφιβόλου ποιότητας καυσίμων, φορτηγά μπουρουχες που βγάζουν καυσαέρια από παντού, τα εταιρικά, τα οχήματα των Ε Δ και δημόσιων υπηρεσιών; Γιατί σύμφωνα με μία έρευνα αυτά είναι που φέρουν το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης στην μόλυνση τού περιβαλλοντος. Επίσης και τα βενζινοκίνητα 15ετιας, 20ετιας πιστεύετε ότι έχουν τσεκάρει ποτέ τον καταλύτη τους; Όσον αφορά το κέντρο της Αθήνας θα πρέπει να είσαι πολύ μ. ...... για να κυκλοφορείς με τ αμάξι σου, μετρό και πάλι μετρό.

      25
  • Χρήστος S

    Ακόμα κι αν υπάρξει απαγόρευση, αυτή θα αφορά την Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Την ελληνική επαρχία δεν την αφορούσε ποτέ και ούτε πρόκειται....Αλλος ένας λόγος που μακαρίζω τον εαυτό μου για την απόφαση που πήρα να εγκαταλείψω αυτό το απέραντο στρατόπεδο συγκέντρωσης που λέγεται Αθήνα πριν από εφτά χρόνια.

      16
  • APK

    Εσείς πότε νομίζετε ότι θα απαγορευτούν τα ντίζελ στις Ελληνικές πόλεις και πάλι; ΠΟΤΕ Νομίζετε πως θα υπάρξει κάποιου είδους προειδοποίηση ή θα είναι ακόμη μία από αυτές τις περιπτώσεις που θα βρεθούν πολλοί οδηγοί προ εκπλήξεως με τεράστια ζημιά για την τσέπη τους; ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ. ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΟΥΝ ΠΑΛΑΙΑ ΝΤΗΖΕΛ ΓΙΟΥΡΟ 4 ΚΑΙ ΚΑΤΩ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΝΤΗΖΕΛ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ 5 ΚΑΙ 6.

      14
  • Δημητρης

    Περιμένετε πρώτα να το ξεχρεωσουμε ρε παιδιά.Σε λίγο θα μας πείτε να πάμε να το βάλουμε φωτιά να ησυχάσουμε.Αμαν μ αυτή την τρομοκρατία!

      11
  • Theodore.

    Aμα κοιτάτε μόνον τα λεφτά,αυτό σημαίνει ότι αδιαφορείτε για την υγεία των παιδιών σας.Καλά,για τη δική σας σίγουρα δε νοιάζεστε αφού καπνίζετε κι όλας,κι εμάς τους άλλους,μας έχετε σίγουρα γραμμένους ...όπου δει.

      7
  • Leo

    Θα βγάλουν κάποιο νόμο που θα απαγορεύει τα παλιά ντίζελ αλλά επειδή δεν υπάρχει αστυνόμευση απλά όλοι θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν με τα ντίζελ τους σε Αθήνα_Θεσ/νικη όπως κάνουν τώρα.

      7
  • Νικος

    Έχοντας αγοράσει πρόσφατα καινούριο diesel αυτοκίνητο euro 6 με adblue έκανα απίστευτη έρευνα πάνω στο θέμα γιατι και εγω όπως όλοι φοβόμουν για το τι θα γινει στο μέλλον. Λοιπόν αν απαγορεύσουν τα diesel θα ειναι τα πολύ παλιά euro5 και κάτω. Και αυτο στο κέντρο της πολης. Όπως έγινε και στην Γερμανία. Αν σας λένε οτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες οπως η Toyota αρχίζουν και αποσύρουν τα diesel γιατι θα τα απαγορεύσουν ειναι ψέμα... Αρχίζουν να τα αποσύρουν γιατι δεν τους συμφέρει με τα νεα μέτρα euro6 να πουλάνε diesel γιατι εχει πολυ μεγάλο κόστος κατασκευής αρα μικρο κέρδος σε σχεση με την βενζίνη. Ενα θα σας πω με το προηγούμενο αυτοκίνητο 1.6 κυβικά 2004 μοντελο έκανα με 20 ευρω 130-140χλμ τωρα με 20 ευρω φτανω πανω απο 370χλμ σχεδόν τα τριπλά. Επίσης δεν περιγράφετε η δύναμη που προσφέρει ενα turbo diesel μοτερ σε ρεπριζ. Εγω προτείνω σε όποιον είναι αναποφάσιστος diesel με κλειστά μάτια...

      4
  • Παναγιωτης

    Δηλαδή μας βάλανε να αγοράσουμε diesel για να οικονομησει λεφτά το κράτος και να κινηθεί η αγορά και Τώρα θα μας τα πάρουν πίσω.Δε ντρέπονται λίγο.Δεν πρέπει να έχεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα.Μόνο με leasingθα καταντήσουμε.Αλλά και ρεύματος να πάρουμε κάτι άλλο θα βρεθεί που να το απαγορέψει.

      3
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Ένα σοβαρό κράτος (ΔΕΝ έχουμε τέτοιο), σε μια σοβαρή ήπειρο (η Ευρώπη ΔΕΝ είναι τέτοια), θα έπρεπε να δίνει ΚΑΙ τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη του όποιου ΤΟΥΤΟΥΝΑΚΙΟΥ, ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΞΟΔΑ, να το μετατρέψει σε EURO(ΠΟΛΛΑΝ-ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ)6(ΚΑΙ 8 ΑΜΑ ΤΟ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΟΡΕΞΗ ΤΟΥΣ).Κι αυτό όχι γιατί απλά πρέπει, αλλά γιατί υπάρχουμε μερικοί που απλά μπορούμε να το κάνουμε, ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ...!!!:-)

      3
  • Ανδρεας

    Πιστεύω ότι πρέπει να ξεκινήσει από τα επαγγελματικά ταξί λεωφορεια και φορτηγά ημιφορτηγά μεταφορές , πρέπει να μεταφερθούν τα πρακτορεία μεταφορών εκτός λεκανοπεδίου τα ΚΤΕΛ υπεραστικών πιο περιφερειακά , να ξεκινήσουν από τα ιχ παλιάς αντιρρυπαντικής τεχνολογία χωρίς καταλύτη , και μετά στα diesel euro 1-5 . Τα ντιζελοκινητα πάντως χωρίς adblue πρέπει άμεσα να αποσυρθούν γιατί επιρεαζουν και το περιβάλλον και την υγεία .

     

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός