Πριν 10 χρόνια «σνόμπαρες» το turbo. Ευτυχώς ή την πάτησες;

Πριν 10 χρόνια «σνόμπαρες» το turbo. Ευτυχώς ή την πάτησες;

7.077 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2023)

Πόσο σε επηρέασε ο φόβος ότι τα τούρμπο χαλάνε; Τόσο για να ξεμείνεις 10 χρόνια μετά με ατμοσφαιρικό;

Πόσο χαίρεσαι σήμερα που «ξέμεινες» με το «ψόφιο» ατμοσφαιρικό;

Έχει τούρμπο το αυτοκίνητό σου; Και αν όχι, δεν έχει τούρμπο συνειδητά; Μήπως όταν όλοι αγόραζαν τούρμπο εσύ το απέφυγες; Και τώρα τι λες, ευτυχώς που γλίτωσες ή μήπως μάλλον την πάτησες;
 
Η μάχη του τούρμπο ξεκίνησε από τη μέρα που η VW μας έδωσε το πρώτο Golf με 170 άλογα από 1400 κυβικά το 2005, και ίσως συνεχίζει μέχρι τώρα. Τα πρώτα μοτέρ με τούρμπο σε καθημερινά αυτοκίνητα έφεραν τα πάνω κάτω, μειώνοντας τον κυβισμό, ρίχνοντας την κατανάλωση και εκτοξεύοντας τις επιδόσεις. Και όμως, αρκετοί επέλεξαν να μείνουν έξω από αυτή την επανάσταση.
 
Βλέπεις από την πρώτη μέρα, και συχνά με επιχειρήματα που βασίζονται σε ιδεοληψίες πολύ παλιών εποχών, το τούρμπο έγινε αντικείμενο χλευασμού και καχυποψίας. Αντικείμενο χλευασμού ως προς τις πραγματικές του ικανότητες, με πολλούς να επιμένουν πως «τα κυβικά είναι αναντικατάστατα», και παρότι τα νούμερα έδειχναν πως ακόμη και με 1000 κυβικά λιγότερα, ένα τούρμπο ήταν στα πάντα ικανότερο από ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό, οι εμμονές συνέχισαν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
peugeot
NISSAN