Ogier: «Ήμασταν ασφαλείς με την σημερινή μας επιλογή ελαστικών και ήμουν ιδιαίτερα αργός σε όλα τα παγωμένα κομμάτια. Δεν υπήρχε λόγος να ρισκάρω.».
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ogier: «Ήμασταν ασφαλείς με την σημερινή μας επιλογή ελαστικών και ήμουν ιδιαίτερα αργός σε όλα τα παγωμένα κομμάτια. Δεν υπήρχε λόγος να ρισκάρω.».

Προσεκτικά 1ος ο Ogier

1.625 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2015)

Προσέχοντας στο χιόνι και αποφεύγοντας τα περιττά ρίσκα, ο Ogier έχασε πάνω 1+ λεπτό από τη διαφορά του από τον 2ο Latvala, αλλά παραμένει άνετα πρώτος, με 3 ειδικές να απομένουν.

Μπαίνοντας στη χθεσινή 3η ημέρα με προβάδισμα 1 λ. και 45 δλ., ο Ogier δεν είχε όρεξη για περιττά ρίσκα στις χιονισμένες – παγωμένες ειδικές στα βουνά. Η διαφορά του Γάλλου από τον 2ο Jari-Matti Latvala έπεσε στα 42.8 δλ., ενώ απομένουν μόνο τρεις ειδικές σήμερα, για να πέσει η αυλαία στον εναρκτήριο αγώνα του φετινού WRC.Όπως σας γράψαμε και χθες, η πρώτη ειδική της 3ης ημέρας δεν έγινε ποτέ, γιατί το πλήθος των θεατών την κατέστησε ανασφαλή. Στην επόμενη, ο πρωταθλητής έχασε 40 δλ., ενώ στην τρίτη δοκιμή του Σαββάτου έπιασε σε ρυθμό τον Latvala στους στεγνούς δρόμους. Η τελευταία δοκιμή της ημέρας ήταν κυρίως στεγνή, αλλά είχε 4 χιονισμένα χλμ. στα βουνά, όπου ο Ogier έχασε άλλα 20 δλ.«Ήμασταν ασφαλείς με την σημερινή μας επιλογή ελαστικών και ήμουν ιδιαίτερα αργός σε όλα τα παγωμένα κομμάτια. Δεν υπήρχε λόγος να ρισκάρω.». Αυτά είπε ο Ogier, ενώ ο Latvala δήλωσε ξαφνιασμένος που μάζεψε τόση από τη διαφορά, λέγοντας: «Δεν το καταλαβαίνω. Δεν έχω πρόθεση να προσπαθήσω να τον φτάσω. Έχει κάμποση πίεση τώρα, αλλά δεν θέλω να ρισκάρω πολύ.».Ο Andreas Mikkelsen διατήρησε το 1-2-3 της Volkswagen,απέχοντας 1 λ. και 07.0 δλ. από τη 2η θέση. Ο Mads Οstberg σκαρφάλωσε με το Citroen DS3 στην 4η θέση, εκμεταλλευόμενος ένα γλίστρημα σε χαντάκι του Ott Tanak που του κόστισε 18 λ., ρίχνοντας από 4ο την 2η μέρα, σε 20ο.Ο Dani Sordo, από την άλλη, ανέβηκε από 8ος, 5ος, 4,7 δλ. μπροστά από το άλλο Hyundai i20 του Thierry Neuville. Ο Elfyn Evans έπεσε 7ος, καθώς έτρεξε στην τελευταία χθεσινή ειδική με τραυματισμένη την ανάρτηση του Ford Fiesta RS. Ο Martin Prokop είναι προς το παρόν 8ος, με το δίδυμο της Citroen, Sebastien Loeb και Kris Meeke να συμπληρώνουν το Top 10.Σήμερα, το «μενού» έχει τρεις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 51.98 χλμ. η τελευταία δοκιμή από Col St Jean προς St Laurent είναι Power Stage και φέρνει επιπλέον βαθμούς στους τρεις ταχύτερους οδηγούς.Αναλυτικά, οι χρόνοι των 20 πρώτων οδηγών, μετά την ολοκλήρωση 12 Ε.Δ. στο Ράλι Μόντε Κάρλο, έχουν ως εξής:1. OGIER 3:00:39.9 2. LATVALA 3:01:22.7 +42.83. MIKKELSEN 3:02:29.7 +1:49.84. OSTBERG 3:03:22.7 +2:42.85. SORDO 3:03:56.0 +3:16.16. NEUVILLE 3:04:00.7 +3:20.87. EVANS 3:05:31.6 +4:51.78. PROKOP 3:08:57.4 +8:17.59. LOEB 3:09:42.1 +9:02.210. MEEKE 3:10:45.9 +10:06.011. LEFEBVRE 3:11:00.7 +10:20.812. SOLBERG 3:11:57.0 +11:17.113. KUBICA 3:12:33.7 +11:53.814. KREMER 3:13:59.5 +13:19.615. KOCI 3:14:20.2 +13:40.316. CAMILLI 3:14:21.2 +13:41.317. BREEN 3:14:21.6 +13:41.718. PROTASOV 3:16:43.5 +16:03.619. MARGAILLAN 3:17:29.1 +16:49.220. TANAK 3:19:58.2 +19:18.3

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LINGLONG STOXOS TOP 5
Audi