" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Peugeot 2008, κάνει το ντεμπούτο του στα compact crossover, όντως το πρώτο μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

H εμφάνιση του 2008 είναι σύγχρονη, με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να είναι το δυνατό σημείο του, αν και περίπλοκο σχεδιαστικά.

Ο εσωτερικός διάκοσμος προέρχεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από το μικρότερο Peugeot 208.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το λιλιπούτειο τιμόνι του 2008, αντιλαμβάνεσαι ότι το Peugeot 2008 φτιάχτηκε για να σε μεταφέρει σβέλτα.

Πρώτη δοκιμή: Peugeot 2008 1,6 e-HDi 115 PS

Διαβάστηκε από 21728 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/4/2014

Το Peugeot 2008, κάνει το ντεμπούτο του στα compact crossover, όντως το πρώτο μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

 
Ακόμα ένας παίχτης προστίθεται στην ολοένα αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών Crossover, ο οποίος ακούει στο όνομα «Peugeot 2008». Το νέο αυτό μοντέλο όπως προδίδει και το όνομα του βασίζεται στο μικρό μοντέλο της φίρμας, το 208. Για την ακρίβεια το 2008 κάτω από το «περιτύλιγμα» του είναι 208 κατά 67%, έχοντας μάλιστα το ίδιο μήκος μεταξονίου.


Εμφάνιση: «Αθλητικό» παρουσιαστικό
Με την πρώτη ματιά ένα έμπειρο μάτι θα καταλάβει τους συγγενικούς δεσμούς που έχει το 2008, με το μικρότερο 208. Και στο 2008 η εμφάνιση είναι σύγχρονη, με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να είναι το δυνατό σημείο του, αν και περίπλοκο σχεδιαστικά.


Κινητήρας: «Τραβάει» και δεν καίει

Η «καρδιά» του λέοντα στο αυτοκίνητο δοκιμής μας είναι πετρελαιοκίνητη. Για την ακρίβεια είναι 1,6 λίτρων, με τον κωδικό HDi, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 3.600 σ.α.λ., με την ροπή να είναι σε υψηλά επίπεδα, μιας και αποδίδονται 270 Nm, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.


Εσωτερικό: Μοντέρνο και hitech 
Μόλις κάτσεις στα αναπαυτικά καθίσματα (τα οποία κρατούν καλά το σώμα), είτε του οδηγού, είτε του συνοδηγού, διαπιστώνεις με την πρώτη ότι ο εσωτερικός διάκοσμος προέρχεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από το μικρότερο Peugeot 208.


Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση και στο cruising
Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το λιλιπούτειο τιμόνι του 2008, αντιλαμβάνεσαι ότι το Peugeot 2008 φτιάχτηκε για να σε μεταφέρει σβέλτα. Ο diesel κινητήρας τραβάει με άνεση το αμάξωμα των 1.180 κιλών, ακόμα και με μια σχέση πάνω στο 6αρι κιβώτιο. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ μαζεύονται γρήγορα.


Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 14 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 8/4.

 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »