Eυχάριστη έκπληξη η οδική συμπεριφορά και το ταμπεραμέντο, που εμφανίζει το SEAT Ateca.

Αυξημένα όρια πρόσφυσης, αλλά και καλή ποιότητα κύλισης για το SsangYong Tivoli.

Ιδιαίτερα καλή ποιότητα κύλισης και ανάλογη οδική συμπεριφορά εμφανίζει το Suzuki Vitara.

Στο δρόμο: Ευχάριστη έκπληξη το Ateca

170.009 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2018)

Η σφιχτούτσικη ανάρτηση του SEAT Αteca μειώνει την άνεση σε δρόμους με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες, αλλά ορίζει σε μεγάλο βαθμό την «ζωντανή» και άκρως ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά. Το Ateca εμφανίζει την πιο «επιβατική» συμπεριφορά όντας σταθερό στον ανοιχτό δρόμο και υπάκουο στις εντολές εμπνέοντας για σβέλτη οδήγηση. Πάντως η ποιότητα κύλισης είναι μέτρια, αφού σε υψηλές ταχύτητες ο θόρυβος είναι αισθητός στην καμπίνα, λόγω και της «δίαιτας» που υπέστη το Ateca στον τομέα της ηχομόνωσης. 

Καλή ποιότητα κύλισης ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες προσφέρει και το Tivoli, η ανάρτηση του οποίου δεν είναι ούτε σφιχτή, αλλά ούτε και πλαδαρή. Συγκριτικά πάντως οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές και σε σχέση με το Ateca, ο οδηγός νιώθει πιο αποκομμένος από τα δρώμενα, όχι όμως και λιγότερο ασφαλής. Αξίζει να σημειωθεί πως το τιμόνι προσφέρει 3 διαβαθμίσεις ως προς το βάρος. Τα φρένα δεν κουράζονται, αλλά δεν είναι όσο αποτελεσματικά είναι αυτά των άλλων δυο μοντέλων (40,6 μ. για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα).

Το Suzuki από την άλλη έρχεται πιο ευέλικτο (έχει τον μικρότερο κύκλο στροφής), αλλά και μια εξαιρετική ανάρτηση που έχει τον τρόπο να σιδερώνει τις ανωμαλίες. Το σχετικά συμμετοχικό και ομοιογενές του πλαίσιο δημιουργεί τις προϋποθέσεις για περισσότερο δυναμισμό. Από την άλλη αυτή η σωστή λειτουργία της ανάρτησης σε συνδυασμό με τα 185 χλστ. απόσταση από το έδαφος βοηθούν το Vitara να τιμά το όνομά του μόλις πατήσει χώμα. Μιλώντας για χώμα, άνετους «περίπατους», θα χαρίσουν και τα άλλα δύο μοντέλα με το Ateca μάλιστα να έχει 189 χλστ. απόστασης από το έδαφος και Tivoli 167 χλστ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
citroen